Абонамент за обяви от SmartIT
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви
Вие успешно се регистрирахте за най-новите обяви.
SmartIT
За Компанията
Защо да работиш в SmartIT?
- Променяме финансовата индустрия, като разработваме и поддържаме комплексни финансови системи за разнообразни бизнес модели.
- Създаваме собствени продукти, като прилагаме широк набор от съвременни технологии и висок клас корпоративни решения.
- Мислим и действаме с размах.
- Търсим и ценим идеите решенията на всички колеги.
Визитна картичка
Smart IT е технологичното сърце на Management Financial Group – небанков финансов холдинг, опериращ на паневропейско ниво. Над 130 служители разработват и поддържат финтех софтуер, финансови системи и платформи, както и администрират ИКТ инфраструктура, разпределени в над 20 екипа в общо два офиса в София и по един в Пловдив, Варна и Киев, Украйна. Чрез изграждането и поддържането на комплексни корпоративни бизнес решения, Smart IT обслужва работата на над 7500 души в 450 офиси на групата компании в България, Румъния, Украйна, Полша и Македония.
Дейност
Продуктова компания
Сектор
Финансов сектор
Централен офис
София
Година на основаване:
2005
Служители в глобален мащаб:
130+
От кога има офис в България?
2005
Служители в България:
130
Офиси в България
София, Пловдив, Варна
Служители в IT отделите в България:
130
Технологии
Технологии / програмни езици, които се използват в компанията:
Начин на работа
Годишна отпуска
Компанията предлага стартово 20 дни платен годишен отпуск. Има приет механизъм, според който се отпускат допълнително дни отпуск, след придобиване на определен стаж в компанията и след като се изразходва платения годишен отпуск.
Работа от вкъщи
Според политиката за отдалечена работа всеки петък е отреден за работа от вкъщи за всички служители, които имат тази възможност и чиято работа като естество го позволява. Петъците се използват за регулярна дезинфекция на офисните общи и работни пространства.
* Извънредната обстановка може да наложи различен от това начин на работа за определен период от време – напр. присъственост през 50 % от времето или изцяло home office.
Гъвкаво Работно време
Стандартното работно време в компанията е 8-часов работен ден с 1 час обедна почивка. Има възможност за гъвкавост по отношение на начален и краен час в рамките на 1 час в зависимост от естеството на работата, като стандартът е 8:30 – 17:30 ч.
Екип
Награди
Награда в категория „Най – добър проект на…
2018
Другите за нас
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Безплатна закуска/ обяд – напитки, плодове, ядки
Месечна карта за спорт
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Зала за игри
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Коучинг/менторска програма
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
Ваучер–подарък при сключване на брак, раждане на дете, пенсиониране
Неограничен достъп 24/7 до над 5 000 теми за обучение в системи за електронни обучения
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
- Нашият основен проект e адаптивната fintech платформа SmartCheck, която има за цел да осигури скорост и гъвкавост на всички наши партньори. Това е нашето основно решение за осъществяването на дигиталните трансформации на нашите партньори в холдинга на MFG. С него позволяваме core процесите по предоставяне на финансови услуги да се случват според нуждите на бизнеса. SmartCheck e и част и от цялостната екосистема на различен за България проект – April. Това е иновативна дигитална платформа от ново поколение, която ще представлява достъпна финансова услуга, и на която клиентът ще е спокоен да борави с парите си, тук и сега, с лекота. Smart Check е многомодулна скалируема платформа, която използва най – съвременните подходи, архитектури и технологии, за да е адекватна на съвременните нужди на fintech индустрията.
- Нашите решения в областта на Business Intelligence осигуряват възможност на мениджмънта в дадена компания да има поглед върху своя бизнес във всичките му измерения, като по този начин помагаме за по-лесното вземане на решения във всеки един момент. Дългогодишният ни опит с Data Warehousing ни дава възможност да изграждаме бърза и интегрирана отчетност за разнообразен вид Business Intelligence инструменти.
- Изграждаме и корпоративни платформи и портали с комплексна архитектура. Прилагаме актуални подходи и добри практики за осигуряване на ефективен уеб дизайн и потребителско преживяване. Имаме значителен опит в изграждането и разработката на самостоятелни и интегрирани уеб приложения, таргетирани към широк кръг от потребители, опериращи в разнообразни бизнес модели.
В какво вярваме:
- Ориентираност към резултатите - Постигане на дефинираните персонални и екипни цели
- Екипност - Позитивно отношение и сътрудничество с колегите
- Прозрачност - Честна, открита и навременна комуникация
- Инициативност - Активно да предлагаме решения и идеи за подобрения
Контакти
Адрес
- София, бул. Джавахарлал Неру 28, Силвър център,
- София, бул. Черни връх 102
- Пловдив, ул. Полк. Сава Муткуров 24
- Варна, бул. Цар Освободител 109А
Кариерно развитие
jobs@smartit.bg