За групата
Това е потребителската група на ФМИ. Организираме по едно събитие на месец от октомври до юли, а през летните месеци си почиваме. В групата участват студенти от Факултета по математика и информатика към Софийския университет. Тематиките на събитията са свързани с правилната реализация, намиране на първа работа, развитие на ИТ кариера и подобни. Тези теми са подходящи за начинаещи или тепърва започващи ИТ кариерата си.
Станете участници във ФМИ групата
Може да се присъедините към групата от бутона по-долу. Всеки месец ще получавате емейл с предстоящото събитие. Може да се отпишете по всяко време.
Галерия с албуми от
Изминали събития
Посмей се
И изпий по бира с твоите хора
Запознай се
С други FMI club специалисти и обменяйте опит, знания и идеи
Чуй
водещи лектори и се включи в интересни дискусии
Научи
за последните FMI club тенденции
Мисли дългосрочно
Ако искаш да си успешен в професията си, трябва да се обградиш с други будни хора от твоята област
Вдъхнови се
От успехите и опита на другите
Бъди част от FMI club общността
Нашите
Партньори
Paysafe (“Paysafe”) (NYSE:PSFE) (PSFE.WS) е водеща платформа за разплащания. Основната цел на компанията е търговци и потребители да се свързват и осъществяват трансакции безпроблемно, благодарение на водещи за индустрията продукти в сферата на обработването на плащания, дигитални портфейли и онлайн кешови услуги. С над 20 години опит в областта на дигиталните разплащания, годишен обем на трансакциите от над 130 милиарда долара през 2022 г. и приблизително 3 300 служители в 12+ световни локации, Paysafe свързва търговци и потребители чрез 100 платежни метода в повече от 40 валути.
DataArt е глобална технологична компания, която проектира, разработва и поддържа персонализирани софтуерни решения, даващи възможност на клиентите да развиват своята дейност. Известни със своите задълбочени познания и отличен технически опит, екипите на DataArt създават нови продукти и модернизират сложни системи в различни сфери като телекомуникации, финансовата индустрия, здравеопазване, туризъм, медии и гейминг. DataArt е спечелила доверието на някои от най-известните световни брандове като Ocado, Skyscanner, Meetup, Metro Markets и Apax. DataArt обединява експертния опит на над 5000 професионалисти в повече от 25 локации в САЩ, Европа и Латинска Америка.