IT събития

Ако организираш събитие за IT специалисти, пиши ни на hello@dev.bg

мар.
25
пн
Investum Supersonic
мар. 25 @ 2:00 pm – 10:00 pm

Описание на събитието:

София Тех Парк организира конференцията Investum Supersonic, посветена на развитието на иновативната екосистема в България. Събитието ще се състои на 25 март 2019г. в Иновационен форум „Джон Атанасов“ на Научно-технологичния парк.

Линк към FB събитието може да намерите тук.

Целта на форума е да даде възможност за среща и взаимодействие между водещи инвеститори, ентусиазирани предприемачи и хора с новаторски идеи и мислене. Задача на конференцията е тя да постави основата на общност за изява, подпомагане и насърчаване на предприемчиви българи с иновативни проекти за продукти или услуги. По време на форума ще бъде представена новаторската програма на София Тех Парк, която ще предоставя широк набор от услуги и възможности за изобретатели, новатори и предприемачи с фокус комерсиализирането на научни разработки.

Благодарение на основните говорители, които са опитни международни инвеститори, участниците във форума ще научат как да преодоляват бариерите за финансиране и мащабиране в глобален аспект.

В рамките на събитието ще се проведе и първата среща на „Клуб на анонимните новатори“ (AI Club). Целта на клуба е изобретатели, новатори и предприемачи от България да получат видимост и подкрепа, за да преминат със своите идеи на следващо ниво на развитие и да ги превърнат в успешно бизнес начинание. По време на тази срещи участниците ще могат да зададат своите въпроси на основните говорители в по-неформална среда и да получат практически насоки, които непосредствено да могат да приложат. В програмата е включен и демо ден на преакселераторска програма на нашия партньор „Gargarage“.

На откриването на конференцията са поканени и ще присъстват вицепремиерът Томислав Дончев, кметът на София Йорданка Фандъкова, министърът на икономиката Емил Караниколов.

В рамките на събитието водещи инвеститори от страната ще направят представяне на своите институции и ще споделят какви проекти финансират приоритетно.

Плановете на София Тех Парк са тази първа конференция да се превърне в традиционно годишно събитие, организирано от София Тех Парк и насочено в подкрепа на стартиращия бизнес и иновативната екосистема.

Всички посетители ще имат възможност и за тест драйв по време на събитието, осигурен от партньора ни Хюндай

Програма:

14:00 – 16:30

INNOVATORS ANONYMOUS CLUB MEETING – SUPPORTING PEOPLE WITH IDEAS

AT DIFFERENT STAGES

17:00 – 18:00

GARGARAGE PRE-ACCELERATOR DEMO DAY – PITCHING BY THE FINALISTS

18:00 – 19:00

INVESTOR PITCHES

19:00 – 19:10

SOFIA TECH PARK INNOVATORS PROGRAM CONCEPT OVERVIEW

19:10 – 20:30

KEYNOTES

20:30 – 22:00

COCKTAIL

Информация за лекторите:

  • Rob Newell is an investor with prior experience in private equity and management consulting. He is an MBA graduate from the Stanford GSB and a JD candidate at Yale Law School. He is also a startup advisor to Parallel Domain, an autonomous vehicle simulation company.
  • Laurent is a Partner within Deloitte in the Finance Transformation practice, focusing on Operational excellence and Finance digital throughout back office  and Finance Transformation, Global Business Services and Operational transaction integration projects for Global and domestic clients. Laurent has a Risk & Audit background with 19 years of experience in Audit & Consulting, he assists his client from Transformation Strategy design to implementation. He led multiple Finance transformation and major GBS projects including location strategy for Global companies. Currently supporting the leader of quality of life services in setting up their European SSC while digitalizing their finance processes.
  • Schiller started his entrepreneurial career in the early 1980’s, spending the last several decades building and selling a range of technology related companies. Mr. Schiller holds five technology patents and is now involved with R Cubed Group, a holding company that focuses on business and technology innovation. Among other corporate and non-profit boards Mr. Schiller served on the Massachusetts Institute of Technology (MIT) IDEAS Global Challenge Advisory Board. MIT IDEAS supports innovation and entrepreneurship as public service by connecting students with the passion and talent to improve the world with the experience and resources of the MIT community worldwide. Mr. Schiller also lectures, mentors and has done a TEDx talk.
  • Georgi Gunchev is a bestselling author, financial consultant, trainer, insurer and sales expert. Award-winning bestselling author for his joint book with Brian Tracy „Driven“. He is the founder of the „Service Quality Institute Bulgaria“ – a company representative of John Tschohl (the „Customer Service“ guru) for Bulgaria. He is Member of „The National Association of Experts, Speakers and Speakers in the USA“ and „Professional Speaking Association in the UK and Ireland“.

Ден – 25.03.2019

Място – Иновационен форум „Джон Атанасов“, София Тех Парк

Час – от 14 до 22 часа

Организатор – Sofia Tech Park, Gargarage и Impact Enterprise

Цена – безплатно срещу регистрация

Линк за регистрацияТУК

мар.
26
вт
FMI Club: Да бъдеш или да не бъдеш Project Manager?
мар. 26 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група FMI Club.

ПРОГРАМА:

>>> Що е то PM? Всички разни и разнообразни разновидности;
>>> Плюсове на това да упражняваш тази професия;
>>> Минуси, защото да има такива и не са малко;
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Марта Дронева

>>> Марта е Project Manager от близо 9 години.
>>> Завършила е ФМИ в първия випуск Компютърни Науки, преди това е учила във СМГ.
>>> Професионалната ѝ кариера започва с кратък опит да пише код, продължава с Магистратура по ИТ право, 7 години в Комфо, а сега е в малка бутикова фирма като продуктов мениджър.
>>> Екипите в които е била са от малки по 3-4 човека, до мултиекипни от по 9-10.
>>> За себе си казва, че обича много да говори, има куче и да бяга за здраве.

С ПОДКРЕПАТА НА: Progress & Paysafe group & Chaos Group

Progress предлага технологии за създаване на потребителски интерфейси за всяко устройство, скалируем и сигурен back-end за пускане на съвременни приложения, решения за свързване на данни от всички източници, и платформа за прогнозни анализи, чрез която силата на машинното обучение стига до организациите.

Paysafe group е водещ глобален доставчик на цялостни платежни решения.

Chaos Group е лидер в технологиите, свързани с компютърна графика, които помагат на творци да създават фотореалистични изображения и анимации.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: FMI club   

Събитието е част от потребителската група за FMI club. Всеки месец организираме събития на тема свързана с FMI club. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG 

КЪДЕ: ФМИ, зала 325, бул. Джеймс Баучър 5, ет. 3

КОГА: 26.03.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

IT Entrepreneurship: Time spent with customers – the best investment you can make
мар. 26 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група IT Entrepreneurship

ПРОГРАМА:

>>> Customer Development is usually a term used in bigger corporations. Startup founders think they don’t have the time to spend in learning what their customers want, how they feel about a product, using a product, purchasing a product. Most teams are in hurry to bring their most innovative product on the market and then learn from whatever happens. But this way the startup becomes a gambling game and it’s not. There is a way to mitigate risk and plan better your future growth. Let me walk you through some of the mistakes we did at FindMeCure and some best pactices we followed which helped us to be closer to our clients and goals.
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Мая Златанова

>>>  Health tech предприемач с опит в ръководенето на B2B бизнеси.
>>> Съосновател и CEO на FindMeCure (платформа, която помага на хора да намират и да се присъединяват към иновативни лечения в изпитване), която през 2017 година е участвала в един от най-големите accelerator-и – Techstars.
>>> Членува в Alliance for Clinical Research Excellence and Safety.
>>> Forbes 30 под 30 и Female Role Model за 2018 от CES Awards.
>>> Опитен лектор, говорил на фармацевтични конференции и такива за клинични изследвания като Patients Summit, Logipharma, Scope Summit.

С ПОДКРЕПАТА НА: Enhancv

Enhancv разработва платформа, която учи потребителите как да създадат качествено CV с примери и предложения в реално време.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: IT Entrepreneurship

Събитието е част от потребителската група за IT Entrepreneurship. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Entrepreneurship. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: CampusX, бул. Александър Малинов №31.

КОГА: 26.03.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

мар.
27
ср
C, C++: Tools for better C++ code
мар. 27 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група C, C++.

ПРОГРАМА:

Can you be sure you have no memory leaks in your C++ code? Can you be confident your threads don’t get stuck in a deadlock or write at the same time in the same place thus causing data corruption? Reading freed memory anywhere? Writing beyond array boundaries? How can you figure out if there are any circular dependencies in your codebase? What is the slowest part of my code? Can my builds be faster?

In this presentation, we will do an overview (plus a few demos) of some of the best tools that helps us do better and easier C++ development and helps us with the potential problems mentioned above.

Topics covered will be:

>>> Debugging tools
>>> Performance Profiling tools
>>> Static analysis tools; thread, addresss and memory sanitizers
>>> Coverage testing tools
>>> Fuzz checking tools
>>> Code vizualization tools
>>> Dependency management tools
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Венера Върбанова

>>> Старши програмист в Ocado Technology в София.
>>> В момента се занимава със C++, Robotics, и Computer Vision по проекта „Роботска ръка“ на Ocado.
>>> Повечето от професионалното си развитие и обучение Венера получава в САЩ, където работи и учи 16 години.
>>> Завършва СМГ в София, след което взима бакалавърска степен по Computer Science от WPI (MA, USA) и магистърска степен по Computer Science от Columbia University в Ню Йорк.
>>> Работила е в световни технологични гиганти като Google и Bloomberg.
>>> Обича България, планините, ските, минералните извори, кафето, виното и пейзажната фотографията.

С ПОДКРЕПАТА НА: Luxoft

Luxoft е водещ доставчик на услуги в разработка на софтуер и иновативни IT решения в глобален мащаб, обслужващ много големи международни корпорации.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

 ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: C, C++

Събитието е част от потребителската група за C, C++. Всеки месец организираме събития на тема свързана с C, C++. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ:  Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 27.03.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

апр.
1
пн
DevOps: Evolution of DevOps
апр. 1 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група DevOps.

ПРОГРАМА:

>>> Лекцията ще покрие различни методологии за разработка на софтуер от времената на легендарните програмисти изстрелвали ракети през 70-те години със софтуер изпълняван с няколко килобайта памет, ще мине през периода на QA отделите, QE отделите с автоматизирането на тестове и ще стигне до DevOps практиките използвани днес.
>>> Ще обясни какво е причинило тези промени и ще се даде широк поглед какви са основни дейности които характеризират тези DevOps практики – CI/CD, automating the automation, monitoring, alerting, backups, dev owns quality
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Александър Стоянов

>>> Има 15 годишен опит в разработката на софтуер, като е изпълнявал различни роли през този период.
>>> Бил е и разработчик, както и QА инженер със автоматизация.
>>> Последните години основен приоритет за него са различни аспекти в строенето на относително сложни CI/CD системи както за SaaS продукти така и за stand alone продукти.
>>> Често участва на конференции за иновативни идеи като ISTA, където е бил лектор в три от изданията.
>>> За своя страст посочва писането на доклади за иновации в софтуерната разработка и тестването по-конкретно.
>>> През свободното си време рядко поглежда електронни устройства и прекарва почти всичките си неработни часове сред природата, катерейки планини или карайки колело. Сам казва, че напоследък е задобрял и в бягането.

С ПОДКРЕПАТА НА: VMware,

VMware е глобален лидер в сферата на облачните инфраструктури и технологиите за бизнес мобилност, присъства в България от 11 години и е сред топ 3 стратегически развойни центрове за VMware в световен мащаб

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: DevOps

Събитието е част от потребителската група за DevOps. Всеки месец организираме събития на тема свързана с DevOps.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ:  Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 01.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

Machine Learning: Data-driven hotel ranking: lessons from productionizing ML models
апр. 1 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група Machine Learning.

ПРОГРАМА:

В Париж има хиляди хотели. Не е лесно да изберем първите пет, които да покажем, когато някой потърси хотел. Хората търсещи хотели имат разнообразни изисквания за цена, звезди, местоположение, услуги, тип стаи и други фактори. Machine learning ни позволява да използваме исторически данни за да моделираме какво търсят потребителите. И понякога моделирането е лесната част. Следва инженерното предизвикателство как да изпробваме подобни модели пред истински потребители. Ще поговорим за това:

>>> Какъв е проблемът със сортирането на хотели?
>>> Как да изградим система за офлайн оценяване на алтернативни модели
>>>Какви са трудностите за да стигнат тези модели до милиони потребители?
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Константин Халачев

>>> Константин е Engineering manager в Skyscanner. Той води екипа в София, които работи по тази тема и други machine learning проблеми. Предишните му проекти в компанията включват чат ботове и НЛП.
>>> Има докторантура по биоинформатика от Max Planck Institute for Informatics с тема за статистическо моделиране и визуализация на биологични данни.
>>> Не играе Го с компютри

С ПОДКРЕПАТА НА: HyperScience & Skyscanner & Factset

HyperScience brings AI to the office. Through ML solutions we help various enterprises and government institutions to automate the hectic back office work.

Skyscanner е най-големият световен сайт за търсене на пътувания, a инженерният им офис в София се фокусира върху проекти свързани с datascience, recommendation и natural language processing.

FactSet (NYSE:FDS | NASDAQ:FDS) delivers superior analytics, service, content, and technology to help more than 88,000 users see and seize opportunity sooner.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Machine Learning

Събитието е част от потребителската група за Machine Learning. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Machine Learning. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Campus X , бул. „Александър Малинов“ 31

КОГА: 01.04.2019, 19:30 ч.

Очакваме ви!

 

апр.
2
вт
.NET Consumers Flow – Securing SPA, APIs & Testing It
апр. 2 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група .NET.

ПРОГРАМА:

>>> Architecture practices – SPA, APIs, OAuth Grant Types, Scalability –
>>> SPA & Web APIs – granular secure
>>> Azure Active Directory – which type and why?
>>> Cloud limitations & excellence
>>> Scalability & Automation Testing
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Христомир Христов

>>> Има повече от 13 години опит в разработката на софтуер в различни индустрии.
>>> През последните няколко години се фокусира върху стратегическо имплементиране на Microsoft Azure.Това включа дизайн на различни SaaS е PaaS решения, както и миграция на софтуерни продукти от on-premise към cloud.
>>> В момента е софтуерен архитект в Cobuilder International където се занимава с разработването на технологичната инфраструктура на компанията и подсигуряването на “cloud-readiness.”
>>> Доказан Azure инфлуенсър и адвокат, който се стреми да подпомага развитието на българското Azure общество.

С ПОДКРЕПАТА НА: Accedia & Fourth & Cobuilder

Accedia е една от водещите технологични компании в региона, предоставяща консултантски услуги, аутсорсинг нa разработка на софтуер и цялостни ИТ решения.

Fourth е водещият световен доставчик на облачни решения в сферата на хотелиерството и рестoрантьорството. Разбират от Cloud, Big Data и Mobile. Вече 15 години бележат ръст на клиентите, а за последните 6 години стойността на компанията се утрои.

Cobuilder разработва иновативна софтуерна платформа за дигитализация на продуктови данни в строителството.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: .NET

Събитието е част от потребителската група за .NET. Всеки месец организираме събития на тема свързана с .NET. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 02.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

IT Project Management: Should I Stay or Could I Move?
апр. 2 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група IT Project Management.

ПРОГРАМА:

>>> Днес бизнесите променят размера си и фокуса на продуктите си доста бързо. Понякога екипите растат и трябва да се разделят на по-малки, понякога екипите трябва да се разпаднат, а понякога се създават нови роли и възможности. Стабилността на екипите е без съмнение много ценна. Ивана ще сподели опит, модели и идеи за това как хората се движат между екипи и роли в аджайл организации.
>>> Колко стабилни трябва да са екипите?
>>> Колко движение е твърде много?
>>> Могат ли хората да се местят в други екипи и/или роли?
>>> Как могат по-нови модели на опериране да ни помогнат да отвърнем на подобни бизнес нужди, подсигуряващи по-гладки промени, същевременно уважавайки едновременно нуждите за стабилност и за движение?
>>> Кой би трябвало да ръководи тези промени?
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Ивана Ганчева

>>> Ивана Ганчева работи заедно с международни фирми и корпорации в Европа, които се развиват в непрекъснато усъвършенстване на своята организационна култура, бизнес и продуктов успех.
>>> В момента тя е организационен каталист в българския офис на Ocado Technology.
>>> Ивана има дългогодишен опит с аджайл и лийн методологии и практики в различни роли, включително като научен изследовател и независим организационен коуч, с опит както с утвърдени компании, така и със стартиращи фирми.
>>> Лектор и ко-организатор на конференции и събития в Европа, фокусирани върху лидерство, аджайл, учещи се организации и предприемачество като насърчава изграждането на и сътрудничеството в професионално фокусирани общности.

С ПОДКРЕПАТА НА: DataArt

DataArt е международна консултантска компания в областта на технологиите, която проектира, разработва и поддържа уникални софтуерни решения, помагащи на клиентите да развиват своята дейност.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: IT Project Management

Събитието е част от потребителската група за IT Project Management. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Project Management. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ:  Campus X , бул. „Александър Малинов“ 31

КОГА: 2.04.2019, 19:30 ч.

Очакваме ви!

 

апр.
3
ср
IT Team Leads: Защо хората следват лидера: Силата на ценностите
апр. 3 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група IT Team Leads.

ПРОГРАМА:

Като лидери на екипи ние създаваме смисъл на работата, която вършат хората и на целите, които постигат. Даваме възможност на нашите колеги да се изправят пред своите страхове, да осъзнаят лимитите и силните си страни, да изградят визия за себе си, която да е в синхрон с визията на компанията и в крайна сметка да надскочат себе си. Ще говоря на теми свързани с признание, включване, оценка, трансформация, трудните разговори, задължителните битки и нагласите, които ни правят искрени, открити и автентични в практикуването на една от най-благородните професии – водене на хора.

В тази лекция искам да споделя практически опит и добри практики за:

>>> Изграждането и развитието на високо-продуктивни екипи през призмата на ценностите, вярванията и идентичността на лидерите.
>>> Уроците, които научих за себе си и промяната, която постигнах през 11-те години, които съм бил мениджър на успешни екипи с отличаващи се постижения.
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Иван Атанасов

>>> Ръководи екипи от софтуерни инженери в Uber отговарящи за разработката на backend сървиси и платформи в BI организацията.
>>> Има 20 години професионален опит в международни IT компании, повечето от които фокусирани върху привличането и подбора, създаването и развитието на екипи и хора постигащи резултати надхвърлящи с много средните очаквания в компаниите.
>>> Завършил е Информатика във ФМИ и е активен участник в създаването и реализацията на различни инициативи свързани с българското образование.
>>> Има две страсти в живота си – хората и постигането на “много трудни”-те цели. И две полета на изява – високотехнологичните компании и спорта.

С ПОДКРЕПАТА НА:  Ontotext UBER Engineering & Smule

Ontotext е глобален разработчик на семантични технологии на базата на изкуствения интелект, които се прилагат към управление и използване на масиви от данни и текстов анализ.

UBER е компания, разработваща най-голямата в света технологична платформа, която дава възможност за транспорт на хора, товари, пратки и храна. Има една от най-добре развитите технологии за автономни автомобили. Компанията е исторически най-бързо растящата организация в света.

Smule е компания, разработваща социални мобилни приложения, които свързват хора от различни краища на света чрез музиката.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

 ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: IT Team Leads

Събитието е част от потребителската група за IT Team Leads. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Team Leads. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 03.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

апр.
4
чт
Internet of Things: Когато „IoT” означава „Interconnectivity of Things”
апр. 4 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група Internet of Things.

ПРОГРАМА:

>>> Вместо въведение: Къде са вашите IoT устройства днес?
>>> Една история от 2012 година – Ранен IoT продукт на Френска компания създаден в България.
>>> Дизайн на нови IoT продукти.
>>> Разликите със свързаните устройства от 2012 г. и 2018 г.
>>> Нуждата инженерите да познават и технологията, и потребителя.
>>> Ролята на мениджърите и новите бизнес модели.
>>> За финал: Екстремен пример от нов IIoT продукт.
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Димитър Томов

>>> Димитър Томов има над 14 години опит в областта на „Вградените системи“(Embedded Systems) и е собственик на млада компания.
>>> Първият му професионален проект е индустриален контролер, вграден в завод за рециклиране на пластмаса през 2005 година, когато той все още е ученик в Техникума по Машиностроене в София. Проекта ползва 8-битов микропроцесор и програма създадена на асемблер.
>>> Изключителен фокус върху създаването на нови продукти и системи. От специализирани устройства като програматори на слухови апарати за Sivantos(ex Siemens Audiology), през индустриални системи за мониторинг и управление, до Paravirtualization и High Performance Computing за ARMv8.
>>> През 2018 участва в общо пет IoT проекта, три за различни и утвърдени световни компании, един за Американски стартъп и друг проект за Австрийски стартъп.
>>> Също през 2018 премества инженерния си бизнес от Германия в Естония, където основава „DesignFirst OÜ” и днес с неговият Български екип разработват два собствени нови продукта.

С ПОДКРЕПАТА НАZühlke

Глобална инженерна компания за бизнес иновации, създадена в Швейцария преди 50 години.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

 ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Internet of Things

Събитието е част от потребителската група за Internet of Things. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Internet of Things. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 04.04.2019, 19:30 ч.

Очакваме ви!

 

апр.
8
пн
Software Quality Assurance: One UI Automated testing framework to rule all UIs
апр. 8 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група Software Quality Assurance.

ПРОГРАМА:

Ще ви разкажем за универсален мултиплатформен и същевременно прост фреймуърк базиран на Сикули за създаване на автоматични тестове на UI, който използваме в последните 7 години. Презентацията включва:

>>> Описание на инструмента и неговите възможности;
>>> Базов UI фреймуърк за използване на инструмента;
>>> Интеграция с Jenkins за регулярно изпълнение и анализ на резултатите;
>>> Демо
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРИТЕ: Невен Динев и Ивомир Асси

Невен Динев:

>>> Невен се занимава с тестване на софтуер от 22 години, като е преминал през повечето позиции за QA.
>>> Работил за Sciant и VMWare, a последните 9 години прави пакости по софтуера в Progress (Telerik).
>>> Занимава се с автоматизация на UI, Rest и Load тестове.
>>> Все още вярва във важността на ръчното тестване.
>>> През последните години работи активно със Сикули като основен фреймуърк за автоматизиране на UI и би желал да сподели това знание с QA общността.

Ивомир Асси:

>>> Ивомир се интересува от автоматизация на всичко, което може да бъде автоматизирано.
>>> След като завършва Telerik Academy започва работа в Телерик/Прогрес, където достига до позицията старши инженер по осигуряване на качеството.
>>> Ивомир има почти 6 години опит като Automation QA инженер
>>> Има опит в тестването и автоматизирането на Web, Desktop, Mobile приложения на Windows, Mac, Lunux
>>> Има опит в разработката на Alexa skill-ове.
>>> Home Automation е една от неговите страсти и е водил лекции в dev.bg на тема Home Automation в IoT групата
>>> Също така е водил лекция в СофтУни като гост лектор в курс за Автоматизирано тестване.
>>> Участвал е като асистент в предишни издания на QA трака в Telerik Academy
>>> В свободното си време обича да кара ски, да пилотира самолет и да се занимава, с всичко което има нотка адреналин и доза приключение.

С ПОДКРЕПАТА НА: DataArt

DataArt е международна консултантска компания в областта на технологиите, която проектира, разработва и поддържа уникални софтуерни решения, помагащи на клиентите да развиват своята дейност.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Software Quality Assurance

Събитието е част от потребителската група за Quality Assurance. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Quality Assurance. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Campus X, бул. Александър Малинов №31

КОГА: 08.04.2019, 19:30 ч.

Очакваме ви!

 

апр.
9
вт
FMI Club: Съвети за успешна кариера в IT индустрията
апр. 9 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група FMI Club.

ПРОГРАМА:

>>> В ИТ света има много и различни професии, коя е най-правилната за мен?
>>> Как да намеря първата си работа?
>>> Ако нямам практически опит, как да направя автобиографията си?
>>> Някои особености на интервютата за работа (техническо и нетехническо интервю).
>>> Стратегия за успешна ИТ кариера.
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Ивайло Христов

>>> Ивайло е предприемач, преподавател и лектор. Създател на ИТ компанията Lab08, основател на DEV.BG и председател на българската стартъп фондация.
>>> В миналото е съосновател и дълги години управител на българо-датската компания Комфо. Той успява да изгради компания с международно признание, повече от 70 служителя в 2 държави и над 300 бизнес клиента.
>>> Иво има повече от 10 години преподавателски опит в сферата на информационните технологии.
>>> Той е лауреат в областта на информатиката, носител на редица отличия от олимпиади по информатика и призове за постижения в сферата на предприемачеството. Носител е на наградите „Млад предприемач на годината“, „Next Generation предприемач“, а през 2014 г. става част от класацията на Дарик радио – „40 до 40“.

С ПОДКРЕПАТА НА: Progress & Paysafe group & Chaos Group

Progress предлага технологии за създаване на потребителски интерфейси за всяко устройство, скалируем и сигурен back-end за пускане на съвременни приложения, решения за свързване на данни от всички източници, и платформа за прогнозни анализи, чрез която силата на машинното обучение стига до организациите.

Paysafe group е водещ глобален доставчик на цялостни платежни решения.

Chaos Group е лидер в технологиите, свързани с компютърна графика, които помагат на творци да създават фотореалистични изображения и анимации.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: FMI club   

Събитието е част от потребителската група за FMI club. Всеки месец организираме събития на тема свързана с FMI club. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG 

КЪДЕ: ФМИ, зала 325, бул. Джеймс Баучър 5, ет. 3

КОГА: 09.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

IT Sales: Как да използваме LinkedIn за B2B продажби?
апр. 9 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група IT Sales.

ПРОГРАМА:

>>> 10 стъпки за изграждане на нашия LinkedIn Profile;
>>> Защо нашият профил е важен и какво той носи като информация на нашите потенциални клиенти?
>>> Защо е важно да имаме професионален профил?
>>> Как да бъдем активни в LinkedIn, за да генерираме нови лиидове.
>>> Тактики и подходи, за да имаме активна комуникация – какви съобщения да пишем, за да имаме успех?
>>> LinkedIn Invitation note;
>>> Follow up messages;
>>> Къде се намира LinkedIn в целия sales процес и защо това е важно?
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Димитър Митков

>>> Съосновател на Out2Bound, където помагат на ИТ и технологични компании да намерят нови b2b клиенти, както и да излязат на нови пазари.
>>> За 3 години, успяват да изградят портфолио от 125+ технологични компании, за които продават в 18 сектора, като основно контакти се правят през LinkedIn.
>>> Има 6 години опит в B2B Sales.
>>> Професионалният му път започна в AIESEC, най-голямата студентска организация в света, където ръководи първия си екип.
>>> Бил е част от екипа на Future Energy, където продава електрическа енергия на големи производствени предприятия в България.
>>> Бил е част от чешки холдинг, като продава инвестиционни инструменти на инвеститори и бизнеси.
>>> 2016 година заминава за Украйна, където работи като International sales manager в startup от Киев.
>>> Forbes 30 под 30, бизнес клас 2018 година.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА:  IT Sales

Събитието е част от потребителската група за IT Sales. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Sales. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 09.04.2019 от 19:30

Очакваме ви!

 

апр.
10
ср
Blockchain: Making a product blockchain-agnostic
апр. 10 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група Blockchain.

ПРОГРАМА:

>>> Архитектурни и технически подходи за реализация на софтуерни продукти, които оперират на различни блокчейн мрежи;
>>> Особености и предизвикателства на различните мрежи и аспекти на интеграцията им;
>>> Демо на работещо решение, което се поддържа на две блокчейн мрежи.
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Емил Стоянов

>>> Емил Стоянов е опитен софтуерен инженер и мениджър на софтуерни продукти, който има повече от 10 години опит в разработването на академични и бизнес проекти.
>>> Защитил е докторска си степен по „Софтуерни архитектури за дистрибуция на продукти“ в университета в Щутгарт в сътрудничество със Siemens Corporate Technology, Мюнхен.
>>> Понастоящем Емил е мениджър на софтуерен продукт в собствената си компания Forschung-Direkt (LLC, GmbH) и ръководи процъфтяващ екип от софтуерни разработчици, които предоставят услуги в областта на разпространението на разпределени полеви данни и анализи на данни.
>>> От 2015 г. основният акцент в научноизследователската и развойната дейност на Емил е областта на blockchain технологии. Той e създател на услугата ETHIDENT.COM – блокова верига за регистрация и потвърждаване на данните за самоличността в блока на „Етереум“.
>>> В момента активно работи по нови начинания в областта на идентификацията на продуктите.
>>> Като част от защитата на blockchain Емил е домакин и лектор на първия работен семинар в Русе, България и активно се застъпва за приемането на blockchain.

С ПОДКРЕПАТА НА: Paysafe group

Paysafe group е водещ глобален доставчик на цялостни платежни решения.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Blockchain

Събитието е част от потребителската група за Blockchain. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Blockchain. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Puzl CowOrKing, бул. „Черни връх“ 47. Puzl CowOrKing e най-голямото ИТ коуъркинг пространство в България.

КОГА: 10.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

JavaScript: Node.js: Testing in production and designing for testability
апр. 10 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група JavaScript.

ПРОГРАМА:

>>> Why testing in production is a good idea
>>> Designing for testability
>>> Feature flags
>>> Multitenant production environments
>>> Contract testing and high quality mocks
>>> Techniques for testing in production
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Велизар Шулев

>>> Съосновател и CTO на ClaimCompass.
>>> С бързия растеж на компанията, ролята му се променя от единствен developer през recruiter до team lead и chief architect.
>>> Завършил бакалавър компютърни науки в University of Glasgow през 2015 година.
>>> Обичам да рисърчвам теми и прилагам нови software engineering practices, в последно време главните ми интереси са building engineering teams, developer productivity и software quality

С ПОДКРЕПАТА НА: Progress & Enhancv

Progress предлага технологии за създаване на потребителски интерфейси за всяко устройство, скалируем и сигурен back-end за пускане на съвременни приложения, решения за свързване на данни от всички източници, и платформа за прогнозни анализи, чрез която силата на машинното обучение стига до организациите.

Enhancv разработва платформа, която учи потребителите как да създадат качествено CV с примери и предложения в реално време.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Java Script

Събитието е част от потребителската група за JavaScript. Всеки месец организираме събития на тема свързана с JavaScript. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се:

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 10.04.2019 от 19:30 часа

Очакваме ви!

 

апр.
11
чт
Well-being vs Придобивки
апр. 11 @ 9:30 am – 12:00 pm

Описание на събитието

Когато става въпрос за грижа за служителите, определено летвата е доста високо вдигната от ИТ компаниите – повечето привличат и буквално глезят служителите си с всевъзможни придобивки и допълнителни бонуси. Дали обаче те са достатъчни хората да се чувстват добре на работното място, да са ангажирани и ефективни? Ще споделим как може да се провери това и какво означава „картина“ на благосъстоянието на служителите.

Ще поговорим още за това какво наистина означава благосъстоянието, как се влияе от организационната култура и как подкрепя развитието на компанията. Ще коментираме как може да се измерва ефективността от програмите и как да прецените дали те са успешни.

Информация за лектора

Климентина Рашева – управляващ партньор в denkstatt България.

От 12 години Климентина управлява българския офис на denkstatt (Денкщат). Заедно със съпруга си през 2007 г. основават първата в България консултантска компания в сферата на устойчивото бизнес развитие.

В denkstatt Климентина развива услугите в направленията Social and Human Capital Management, които са най-актуалните концепции в света на устойчивия бизнес. Проектите й са свързани най-вече със създаване на стратегии за устойчиво управление, работа върху благосъстоянието на служителите, оценка на въздействието върху социалния капитали ангажиране на заинтересованите страни. Климентина оказва организационна и мениджърска подкрепа за развитието на другите офиси от групата на denkstatt в Централна и Източна Европа. През последните две години тя инвестира усилия основно в развитието на Human Capital Management услугите на групата, с фокус върху well-being стратегиите за корпоративни клиенти.

Повече за това в какво вярва Климентина, може да прочетете тук: Благосъстоянието на служителите не е в придобивките

Ден: 11 април 2019 г. (четвъртък)

Място: SOHO (София, ул. Искър №4)

Час: 9.30 – сутрешно кафе и регистрация

Продължителност на събитието: 10-12 ч.

Организатор: denkstatt (Денкщат) България е консултантска компания, която помага на бизнеса да управлява въздействието си върху природния, социалния и човешкия капитал. От 25 години сме на пазара в Централна и Източна Европа, в България – от 12 години. Познаваме истинските предизвикателства пред съвременния бизнес и даваме интегрирани решения. denkstatt е от първите компании в България, които предлагат стратегии за управление на благосъстоянието на служителите на корпоративно ниво.

Цена: Събитието е безплатно, но изисква регистрация.

Линк за регистрация: регистрация може да бъде направена ТУК

апр.
13
сб
QA: Challenge Accepted 5.0
апр. 13 @ 9:00 am – 7:00 pm

Описание:

QA: Challenge Accepted е широко популярна IT конференция за тестване на софтуер, посещавана главно от професионалисти, специалисти и ентусиасти в IT сферата.  Провокирано от QA общността в България, събитието е създадено от професионалисти за професионалисти.

След четири успешни издания, QA: Challenge Accepted 5.0 се очертава като още по- мащабна и успешна конференция, откриваща безброй възможности на участниците за полезни знания, установяване на контакти и споделяне на идеи.  Към този момент остават още само 90 билета и ако се възползвате от възможността да присъствате, ще можете да се насладите на:

-> Само един поток с лекции, за да не изпуснете нищо важно.
-> Подбрани лектори и увлекателни теми.
-> Работа и забавление в едно.
-> Свободно време и възможности за добър networking – по време на самата конференция сме предвидили няколко паузи за отлично кафе, както и дълга обедна почивка за интересни разговори.
-> Вълнуващо афтърпарти с възможност за забавление и нови запознаства.

Лектори:

  • Теодора Еротеева
  • Гьоре Захарчев
  • Душанка Лечич
  • Недко Христов
  • Евгени Костадинов
  • Христо Гергов
  • Димитър Топузов и Светослав Ценов
  • Хараламби Хараламбиев

ОРГАНИЗАТОР: Уебикус ООД

КЪДЕ: София Тех Парк, гр. София

КОГА: 13.04.2019г.

ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ: ТУК 

 

TEDxAUBG – Elusive Truth
апр. 13 @ 10:30 am – 5:30 pm

През нашата осма година TEDxAUBG отново ще обедини местни, регионални и глобални говорители – всеки, избран от нашия екип, за да вдъхновява, информира и провокира публиката. Ще включим критици и скептици, както и тихите герои. Чрез тази пленителна комбинация от личности ще се стремим да открием и разкажем неуловимата истина около нас.

Дата: 13 aприл 2019

Начало на събитието: 10:30 часа

Край на събитието: 17:30 часа

Програма: Програмата ще е бъде обявена на 10-ти април.

Организатор: TEDxAUBG

Вход: Ограничен брой безплатни билети за АУБГ студенти с предварително записване

Регистрация: Формата за билети ще бъде налична на 20-ти февруари

Повече информация може да намерите тук.

апр.
15
пн
Java microservices: best and worst practices
апр. 15 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група Java.

ПРОГРАМА:

>>> Какво не е микросървис?
>>> Антипатерни
>>> Перфекният микросървис
>>> Data management
>>> Polyglot services
>>> Service management
>>> Мониторинг
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Сеслав Лазаров

>>> Сеслав Лазаров е technical lead в Financial Times с повече от 11 години опит с Java технологии.
>>> Разработвал е множество продукти свързани с NoSQL, Message Queue, Rest и Java.
>>> Интересите му включват Java технологии (Spring, VertX, Kafka), Distributed systems, Evolutionary coding, Failsafe systems, създаване и развитие на иновативни продукти.

С ПОДКРЕПАТА НА: Endava & MentorMate

Endava е организация, която разработва софтуер за големи международни компании във финансовия и застрахователен сектор.

MentorMate е американска компания за разработка на специализиран уеб и мобилен бизнес софтуер.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Java

Събитието е част от потребителската група за Java. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Java. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Campus X, бул. Александър Малинов №31

КОГА: 15.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

апр.
16
вт
Simple & flexible mocking for web apps
апр. 16 @ 6:30 pm – 9:00 pm

Описание:

Mocking е важен инструмент в арсенала на всеки разработчик – особено за разработчиците на потребителски web интерфейс. Ще обсъдим простото и ефективно решение, което създадохме – малка библиотека, която може да използвате с всеки framework, което може да намери употреба в много ситуации, освен за тестване на вашите приложения.

Лектор: Борис Червенков, Solutions Architect at Paysafe

Организатор: Paysafe

КЪДЕ: Capital Fort, София, бул. „Цариградско шосе“ 90

Линк към Facebook страницата: ТУК

Повече информация: ТУК

 

 

апр.
17
ср
C, C++: Faster Software Development with Shared Libraries
апр. 17 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група C, C++.

ПРОГРАМА:

>>> Споделените библиотеки (.dll файлове при Windows, .dylib файлове при macOS и .so файлове при Linux и други UNIX платформи) не са нещо ново. Освен, че са удобен начин за deploy на софтуер, те могат да са и от голяма полза при разработката, дори да не са част от финалната версия.
>>> За съжаление, този факт не е дълбоко познат и не е широко имплементиран.
>>> Лекцията ще засегне ползите от използването на споделени библиотеки в разработката: от по-бързи build времена, до по-чести итерации с помощта на code hotswap. Също така, ще говорим и за най-честите грешки и как да ги избегнем в контекста на С++ и многоплатформеното разработване.
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Борислав Станимиров

>>> Борислав е С++ програмист от 17 години.
>>> Опитът му е натрупан основно в разработката на игри и многоплатформен софутер.
>>> Интересите му включват low-level програмиране, оптимизации, езици за програмиране и софтуерна архитектура и дизайн.

С ПОДКРЕПАТА НА: Luxoft

Luxoft е водещ доставчик на услуги в разработка на софтуер и иновативни IT решения в глобален мащаб, обслужващ много големи международни корпорации.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: C, C++

Събитието е част от потребителската група за C, C++. Всеки месец организираме събития на тема свързана с C, C++. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ:  Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 17.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

апр.
18
чт
IT Entrepreneurship: Building a 9-digit business while travelling for fun
апр. 18 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група IT Entrepreneurship

ПРОГРАМА:

Историята на Калоян – от таксиметров шофьор през 90-те до собственик на бизнес с годишни приходи от 100 милиона долара;

>>> Как се справям с най-големите си страхове и уроците, които съм научил
>>> Какво ме научиха пътувания до 140+ страни за себе си и за бизнеса
>>> Моите 7 принципа за живеене на страхотен живот
>>> Следващото предизвикателство и туристически дестинации
>>> Q&A

ЗА ЛЕКТОРА: Калоян Георгиев

>>> Калоян е предприемач с 20 години опит в проекти, свързани със здравеопазването, здравното осигуряване и Fintech. Професионалната му кариера започва през 2000 г. в телекомуникационния и интернет доставчик – Орбител, заедно с Николай Горчилов и Виктор Франсес.
>>> Огромна крачка напред за него е присъединяването му като СЕО към Airlines Group JSC – авиокомпания, фокусирана върху достъпни полети за жителите на Централна и Източна Европа, както и върху предоставянето на ново полетно изживяване на всички пътници в ЕС.
>>> Няколко години по-късно Калоян става ръководител на All Telecoms JSC, консултантска компания в телекомуникационния сектор, която предоставя иновативни SMS и роуминг продукти.
>>> През 2010 Калоян открива първия си офис в Централна Африка, като СЕО на NBPharma. Девет години по-късно, компанията е една от ключовите в българския фармацевтичен сектор с офиси на 3 континента – Европа, Азия, Африка.
>>> През 2015 г. Калоян създава в Малта KPGG – международна фармацевтична група. Групата има мрежа от свързани практикуващи фармацевти. За последните 20 години той събира много управленски, бизнес и търговски опит в B2B сектора.
>>> През 2018 г. става съосновател на Colibra – компания, чиято цел е да преоткрие застраховката, като я направи F.U.N (Fair, User-Centric & Instant).

С ПОДКРЕПАТА НА: Enhancv

Enhancv разработва платформа, която учи потребителите как да създадат качествено CV с примери и предложения в реално време.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: IT Entrepreneurship

Събитието е част от потребителската група за IT Entrepreneurship. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Entrepreneurship. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Campus X, бул. Александър Малинов №31.

КОГА: 18.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

Mobile Development: Cultivating a sustainable and collaborative open source culture
апр. 18 @ 7:30 pm – 8:40 pm

Това събитие е част от потребителската група Mobile Development.

ПРОГРАМА:

>>> Отвореният код играе голяма роля за растежа на повечето софтуерни компании.
>>> Защо и как корпорациите трябва да насърчават устойчива и съвместна култура когато става въпрос за отворен код Брайън ще разкаже с пример от open source пътешествието на Uber – програмната структура, процеси, добри практики и съвети за това как да се създават и насърчават проекти с отворен код.
>>> Той също така ще разкаже и за някои от най-интересните проекти с отворен код на Uber и как работата им с отворен код  ги довежда до инициативата Urban Computing. Urban Computing-ът използва data engeneering/science, сензорни технологии, картографиране и визуализация за справяне с предизвикателствата, свързани с безопасността, пътната инфраструктура, достъпа до транспорт, разхода на енергията и задръстванията.
>>> Подхода на Uber към urban computing-а и как съвместното усилие на общността около отворения код може да направи по-лесно създаването на решения, които подобряват здравето, околната среда и операциите на градовете
>>> Q&A

****събитието ще се проведе на английски език!

ЗА ЛЕКТОРА: Brian Hsieh

>>> Брайън ръководи Open Source отдела в Uber.
>>> Той управлява стратегията за отворен код, управлението, входящото и изходящото лицензиране, застъпничеството за разработчици, изграждането на общности, брандирането и връзките с фондациите.
>>> Има докторска степен по компютърни науки от Националния университет Tsing Hua в Тайван.
>>> По време на кариерата си той се е занимавал с научни изследвания, създаване на стратегии, управление на продукти и е заемал между-функционални лидерски позиции.

С ПОДКРЕПАТА НА:  Paysafe group

Paysafe group е водещ глобален доставчик на цялостни платежни решения.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Mobile Development

Събитието е част от потребителската група за Mobile Development. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Mobile Development. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17

КОГА: 18.04.2019 от 19:30ч.

Очакваме ви!

 

май
16
чт
2 години след спечеления Оскар – най-амбициозната конференция за компютърна графика от Chaos Group
май 16 @ 9:30 am – май 18 @ 6:30 pm

Описание:

Между 16 и 18 май София отново ще бъде център на иновациите в сферата на 3D технологиите. По покана на Chaos Group у нас пристигат за конференцията Total Chaos над 30 световноизвестни лектори и 900 международни гости. Събитието ще предложи на посетителите си над 50 презентации в рамките на 3 дни.

„Малко авантюристично, но отдавна нашата мечта е София да стане център на 3D технологиите и миналата година доказахме, че вървим в правилната посока, като организирахме най-мащабната за региона конференция за компютърна графика”, коментира Петър Митев, съосновател на Chaos Group, и допълни, че интересът тази година е още по-голям, защото сме доказали, че България вече се разглежда като една от световните дестинации, където се създават тенденциите в бранша. Владимир Койлазов, другият съосновател на компанията, заяви, че Total Chaos не само вдъхновява артистите и програмистите с богатата си лекционна програма, но е и мястото, на което всеки може да получи практически знания в специалните мастър класове или сесиите със сертифициране. Предвидено е специално намаление на билетите за студенти.

Програма:

Програмата е вече обявена на сайта на събитието.

Лектори:

За Dev трака: Асен Атанасов, Chaos Group; Владимир Койлазо, Chaos Group Мартин Кръстев, Chaos Group Thomas Ludwig, Render Legion Martin Šik, Render Legion Prof. Dr. Philipp Slusallek, Professor in Computer Graphics at Saarland University Arsène Pérard-Gayot, Doctoral Researcher, Saarland University Attila Áfra, Intel Jim Jeffers, Intel Steven Parker, Nvidia Zap Andersen, Autodesk

Лекторите за Art и Craft траковете могат да бъдат видяни в сайта на събитието.

Ден: 16-18 Май 2019

Час: 09:30 – 18:30ч.

Място: София Тех Парк, бул. Цариградско шосе 111, София

Организатор: Chaos Group

Софтуерната компания Chaos Group е световен лидер в технологиите, свързани с компютърна графика, които помагат на творци и дизайнери да създават реалистични изображения и анимации, подходящи за дизайн, телевизия и игрални филми. Компанията се специализира в областта на рендъринг на физически обекти и симулационен софтуер, който ежедневно бива използван от най-добрите дизайнерски студиа, архитектурни фирми, рекламни агенции и компании за визуални ефекти по цял свят. Точно преди 2 години Chaos Group заслужено спечелиха най-престижното отличие от Академията за филмови изкуства и наука за „оригиналната концепция, дизайн и прилагане на технологията V-Ray“. Chaos Group е основана през 1997 г. и има офиси в София, Лос Анджелис, Прага, Сеул и Токио.

За повече информация посетете: ТУК

Билет: ТУК  

Линк с повече информация: ТУК

 

 

юни
4
вт
Evolution of Technical Communication
юни 4 @ 8:00 am – юни 5 @ 6:00 pm

Описание: Evolution of Technical Communication – конференцията, която събира на едно място автори на техническа документация, информационни разработчици, технически редактори и преводачи, информационни архитекти, продуктови мениджъри и консултанти от Югоизточна Европа, ще се проведе в София на 4 и 5 юни.

Сред темите на тазгодишното десето юбилейно издание са:

  • API документация;
  • обслужване и поддръжка чрез софтуер (машинни операции, актуализации);
  • непрекъсната доставка и технологии за доставка (Continuous Delivery and Delivery Technologies): статични уебсайтове, markdown, GitHub и др.
  • платформи, инструменти и интеграционни методи;
  • гъвкава методология за разработване на софтуерна документация;
  • машинно обучение;
  • информационно моделиране;
  • интелигентно съдържание;
  • потребителски опит;
  • мултимедия и видео документация.

Вече започна и процедурата по подаване на предложения за презентации (с продължителност 30 – 40 минути) и уъркшопи (с продължителност 90 минути).

Крайният срок е 7 февруари 2019 г. Повече информация може да бъде намерена тук: http://evolution-of-tc.com/call-for-papers/.

Миналогодишното издание на конференцията  привлече гости от над 16 държави. Спонсори бяха Adobe, VMware, Progress, Axway, Oxygen, Document360 и Antidot. Dev.bg, TechNews.bg, Economy.bg, Computerworld.bg, ITEventZ.bg, и TechWriter.pl бяха медийни партньори на събитието.

 Дата: 04.06. – 05.06.2019 г.

Начало на събитието (час): 8 ч. на 4 юни

Край на събитието (час): 18 ч. на 5 юни

Програма: тече процес по подбор на сесиите

Организатор: tekom Europe

Вход (цена): за членове на tekom Europe – 95 евро; ранна регистрация – 130 евро; стандартна цена – 150 евро.

Регистрациятук

Повече информаци: http://evolution-of-tc.com/

Share This