+

Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+

Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

26 + 44 =
+

Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Зарежда Събития
Machine Learning
Изминало събитие

Case Study: Как данните предопределят един нов продукт

Background lines graphic
Dev.bg

За събитието

Това събитие е част от потребителската група Machine Learning:

ПРОГРАМА:

Ива Иванова ще разгледа етапите, през които преминава проект от практиката й. Тя ще сподели подходите за решаването на отделните предизвикателства и какво мотивира изборите, които тя и екипа и правят.

>>> Данните: европейска рекламна агенция, специализирана в събирането и обработването на данни за поведението на анонимни потребители.
>>> Задачата: да обвържем демографска сегментация с online интересите на интернет потребители.
>>> Предизвикателствата: размерът на данните е винаги само първият проблем, особено ако липсва информация как са събирани и как са обработвани, преди да стигнат до анализатора.
>>> Подходи за решаване на задачата: комбинация от методи за намаляване на измеренията (PCA, EFA), статистика, и k-means клъстеризиране.
>>> Резултати.

ЛЕКТОР: Ива Иванова

>>> Занимава се Marketing Analytics от 1,5 г. и работи в отдел Marketing Services в българския център за експертиза на Experian. Поради естеството на данните и свободата да експериментира, Ива често прибягва до Machine Learning подходи в решаването на проектни предизвикателства.
>>> Преди да се насочи изцяло в сферата на информационните технологии, Ива работи няколко години в енергийния сектор, който е и другата и голяма страст.
>>> След като завършва магистратура по енергетика в Стопанския факултет на Софийския Университет, с дипломна работа по краткосрочно прогнозиране на енергийни товари чрез използване на невронни мрежи, решава да задълбочи познанията по статистика и записва магистратура по „Статистика и финансова иконометрия“ отново в Стопанския факултет на СУ.
>>> Съавтор на статия за оценка на интеграцията между енергийните пазари на Европа и САЩ посредством „метода на вълничките“.

С ПОДКРЕПАТА НА: HyperScience & Scyscaner
HyperScience brings AI to the office. Through ML solutions we help various enterprises and government institutions to automate the hectic back office work.

Skyscanner е най-големият световен сайт за търсене на пътувания, a инженерният им офис в София се фокусира върху проекти свързани с datascience, recommendation и natural language processing.

 

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:
Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: Machine Learning

Събитието е част от потребителската група за Machine Learning. Всеки месец организираме събития на тема свързана с Machine Learning. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се:

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КЪДЕ: betahaus Sofia, ул. „Крум Попов“ 58

КОГА: 05.06.2017г.

Очакваме ви!

Реклама

IT Събитие на фокус