+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

98-47 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

User Experience (UX) Basics

Sofia_Paid_Nachinaeshti
За курса:
Искате да научите, какво отличава най-успешните съвременни сайтове или мобилни приложения? Искате да разбирате вашите потребители по-добре? Или пък искате да надградите своите текущи умения в създаването и разработката на дигитални продукти? Ако поне един от отговорите ви на тези въпроси е “да”, то Вие сте на правилното място.
В този курс ще научите основните принципи и процеси за създаване на добри потребителски изживявания на вашите продукти, както и какво един професионалист в сферата на UX трябва да може да прави. Въпреки че, би ви отнело години практика, за да станете истински професионалист, целта на курса е да Ви прекара бързо и лесно през началните стъпки във вашата кариера, които Вие след това лесно ще можете да доразвиете.
За кого е предназначен:
Курсът е предназначен за начинаещи в сферата на User Experience. Материалът е насочен към хора, независимо от тяхната роля или професия, замесени в създаването на дигитални продукти като уебсайтове или мобилни приложения.
Продължителност на курса:
Курсът се състои от 10 лекции, всяка с продължителност 2 часа. Занятията се провеждат 1 път седмично, като включват както лекции така и упражнения, целейки практическата насоченост на материала.
За упражненията и практическата част по време на занятията всеки курсист трябва да носи личен лаптоп.
Практическа част по време на занятия:
Добрият UX не се създава във вакуум. Добрата работа в екип и комуникацията с широк кръг от хора е ключова за истинския UX дизайнер. За да развием това ключово умение, сме организирали работата в курса на екипи. Така в курса ще решавате истински UX проблеми чрез комуникация и работа с реални хора.
Всяко занятие ще започваме с представяне и дискусия на задачите от предходната лекция – около 25-30 мин.. След това продължаваме с теоритичната част (около 25-30 мин). След кратката почивка идва ред и на основната част от занятието – отборна практическа работа по проекта (около 50-60 мин.), където ще приложим на практика знанията, придобити преди това в теоритичната част.
Програма на курса
Най-напред ще разпределим отборите и ще назначим индивидуален проект за всеки отбор. Проектът е конкретен проблем, за който отборът ще трябва да създаде решение (чрез мобилно приложение, уебсайт или друг тип дигитален продукт по избор). През единадесетте седмици, сформираните отбори ще разработват собствения си продукт, като прилагат знанията получени на курса всяка седмица.

Днес те питаме…

Коя е най-голямата трудност, с която се сблъсквате при търсенето на работа в IT сектора?
Loading ... Loading …

1. Kickoff

  • Запознаване
  • Програма на курса
  • Какво е UX
  • Процесът по който ще работим

2. Discovery

  • Изисквания за проекта
  • Brainstorming на идеи
  • Първоначално проучване

3. User Research

  • Персони
  • Проучване с потребители
  • Потребителски истории

4. User Journey

  • Изобразяване на потребителския път

5. Storyboarding

  • Бързи скици, за да комуникираме идеята си в кратък сториборд

6. Paper Prototyping

  • Прототипи
  • Фокус на хартиените прототипи

7. Layout

  • Подреждане на информация и елементи на екрана
  • Шаблони за интерфейси

8. Interactive Prototypes

  • Функциониращи дигитални прототипи, покриващи цялата последователност от взаимодействия и екрани за вашия продукт

9. Визуален дизайн

  • Основи на UI дизайна
  • Цветове
  • Типография
  • Създаване и ползване на style guides

10. Validation

  • Проучване с участие на потребители
  • 10те евристични правила

Цена на курса:
Цената за цялата продължителност на курса е 700 лева. Като предоставяме възможност за разсрочено плащане – 2 вноски по 350 лева в началото на всеки от месеците на курса.
За лектора:
Георги Балинов има над 10 години професионален опит в създаването на потребителски изживявания и дизайн на интерфейси за софтуерни продукти. Преди няколко години заедно с партньори основава и започва да развива дигиталната агенция HYPE (agencyhype.com). Днес е основен тласък на креативното звено при създаването на продуктите на агенцията. Преди HYPE е ръководил екип от дизайнери и художници в XS Software, където създават продукти ползвани от милиони потребители по целия свят.
През последните години се фокусира и над популяризиране и провеждане на обучения за създаване на по-добри потребителски изживявания.
За повече информация: тук