+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

110-57 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Сирма: Заедно към успеха

*Текстът е предоставен от Sirma

Успехът на една организация зависи от хората в нея, а в Сирма това винаги е било приоритет. Да оцелееш на пазара на труда 31 години и да се превърнеш в най-големия изцяло български софтуерен холдинг в страната, в изключително конкурентен сектор, е истинско постижение, а това се случва благодарение на стабилна основа, изградена от лоялни служители. Числата говорят сами за това – над 15% от служителите в компанията са част от самото ѝ създаване, а повече от 30% пък работят в нея от 10+ години. Това е сигурен знак, че културата на компанията и стойността, която дава на служителите си, са правилната рецепта за успех.

Многократно сме писали за динамичния и разнообразен живот в Сирма, с ежеседмичните вътрешни инициативи и непрестанната инвестиция в таланта, но тази есен компанията ни изненада с нещо доста по-грандиозно от обичайните си активности, а именно годишния ѝ тиймбилдинг. Изненадващи бяха мащабите и организацията му, които развълнуваха, както екипа, така и всеки външен свидетел на събитието.

365 от служителите на компанията имаха възможност да си починат и забавляват в рамките на 3 дни в края на септември в луксозен СПА комплекс в сърцето на Розовата долина, да избират между редица активности, сред които безплатен тестдрайв на електрически коли с марка БМВ, мистериозен трежър хънт в центъра на Казанлък, нетуъркинг с “горещи” изненади, както и епично финално парти с много музика и танци до сутринта. Но защо точно сега Сирма реши да вложи толкова усилия и ресурс в тази посока?

Днес те питаме…

Какво мислите за предложеното увеличение на максималния осигурителен доход през 2025 г.?
Loading ... Loading …
Йоана Атанасова, Employer Branding & Communications Lead

“В рамките на изминалата година Сирма придоби три нови дружества, сред които “Сайънт”, “Ти Би Ай инфо” и “Емпириу”. Това на практика са 150+ нови служители, които трябваше да бъдат интегрирани към културата, визията, мисията и ценностите на компанията, за да се чувстват пълноценна част от нашия екип. Разбира се, този процес изисква време, но в традиционния ни тиймбилдинг съзряхме възможност, която създаде перфектната атмосфера и условия за изграждане на по-силна връзка между всички нас. Това стоеше зад мотивацията ни да вложим допълнителни усилия в организацията му, за да насърчим сътрудничеството и комуникацията, които впоследствие да допринесат за по-сплотена и продуктивна работна среда.” разказва Йоана Атанасова, Employer Branding & Communications Lead в компанията.

Михаела Здравкова, Happiness Manager

За успешната колаборация компанията организира трежър хънт в центъра на Казанлък.“Казанлък е красив град, в който можеш да научиш много за историята на страната ни, благодарение на всички забележителности и исторически обекти. Това беше една от причините да го изберем като локация и съвсем логично да проведем трежър хънт игра в него. Опитът ни в работата с хора многократно е доказвал, че точно тази активност оставя трайно въздействие върху динамиката на екипа, благодарение на съчетанието от решаване на проблеми, комуникация и адаптивност. В състезанието се включиха 160 човека, които разделихме на 40 отбора, във всеки един държахме да присъстват представители на различните компании в холдинга, за да насърчим приобщаването. Освен, че беше изключително забавно, вярвам че успяхме да постигнем успешна колаборация между колегите и всеки се чувстваше комфортно.” допълва Михаела Здравкова, Happiness Manager в Сирма.

Йоана Атанасова, Employer Branding & Communications Lead, и Михаела Здравкова, Happiness Manager

И като всеки тиймбилдинг финалът му завършва с парти с много музика и танци, защото това е моментът, в който трябва да се отпразнуват шумно усилията и постиженията на всички. В планирането на финалната вечер компанията също поставя скрити послания, с които цели да подчертае най-големия успех за Сирма, а именно хората зад бранда. В началото ѝ всеки от изпълнителните директори на дружествата в холдинга, презентира успехите на своята организация с признание към своите служители и така е даден старт на една незабравима вечер.

“За нас в Сирма е изключително важна удовлетвореността на нашите служители. Всяка вътрешна инициатива, обучение или събитие, е планирано и подбрано на база обратната връзка от тях. Стараем се да чуем всяко мнение, предложение за подобрение на работата ни, а и желание за развитие на организацията в определена посока. Employer Branding стратегията ни винаги е поставяла хората в компанията в центъра на успеха на бизнеса и благодарение на това те се превърнаха в най-ценните посланици на бранда Сирма.” завършват разказа си двете дами.

За да следите всичко ново около Сирма, последвайте профилите ѝ в социалните мрежи или разгледайте актуалните ѝ отворени позиции в кариерния ѝ сайт.

Website: https://careers.sirma.com/
Facebook: https://www.facebook.com/SirmaCareers
Instagram: https://www.instagram.com/sirmacareers/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/sirma-careers/