+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

74-47 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

SPEAK cLOUD или какво е да си Cloud Support Engineer в SEEBURGER


*Текстът е предоставен от SEEBURGER

Cloud Service OPS е най-бързо развиващият се екип в IT Shared Service Center на SEEBURGER. В момента 50+ инженери са част от отбора, който в следващите няколко години ще продължим да развиваме с бърз темп в София и Пловдив (засега :)). Пловдивският ни екип е на няколко месеца и всички много се вълнуваме за това ново начало.

Cloud Service OPS концепцията

С екипа работим за осъществяване на стабилна B2B Integration и EDI услуга, като осигуряваме 24/7 поддръжка на стотици клиенти от малки компании до международни корпорации от Европа, Америка, Азия и Австралия/Нова Зенландия. Услугите и процесите ни са ITIL базирани и сертифицирани по ISO 27001 и ISAE 3402 Type II.

Поддържаме цялостната услуга за клиентите на компанията, или казано по друг начин, ние осигуряваме автоматизирания път на едно EDI съобщение – от създаването му в ERP системата на компания X; преминаването му през различните комуникационни канали; обработката, която му позволява да стане четимо от системата на крайния получател компания Y до успешното му доставяне в тяхната система.

В момента екипът поддържа множество системи в свой собствен Cloud, базирани на продуктите на SEEBURGER, както и стандартни решения като B2B, EDI, MFT, SAP GTS и т.н. Целта е те да бъдат унифицирани с актуалните версии на нашия софтуер, както и на съпътстващите ги Operation Systems, Databases, etc. При нас се въвеждат всички нови версии на продукти и технически решения, и се изграждат High Traffic System Landscapes, с което тестваме продуктите на компанията и подпомагаме поддръжката на високо качество.

Предстои ни разширяване на предоставяните услуги с cloud ориентирани продукти като iPaaS/SaaS, както и интегриране на нашата платформа в Amazon Web Services, Azure и други публични среди.

Cloud Service OPS хората

Отборът ни притежава богат опит в областта на бизнес комуникационни протоколи, мрежово администриране, операционни системи, бази данни, криптография, различни системи за мониторинг и анализ на данни и базово познаване на Java код и скриптинг езици.

Талантите, които се стремим да привличаме, могат да бъдат определени като IT ентусиасти или хора с разнородни познания в горните теми, както и с компетенции като аналитично мислене, желание за работа в екип и най-вече мотивация за персонално развитие на знанията и уменията.

EDI е все още не толкова позната сфера у нас, а комплексността на нашите решения предполага работа с разнородни казуси и технически умения – затова всеки, който е привлечен от IT сферата и има желание да се сблъска с нещо ново, както и постоянно да учи и да се предизвиква, е добре дошъл при нас.

Днес те питаме…

Каква е основната причина да си търсиш нова работа?
Loading ... Loading …
Проектите, по които работим извън всекидневната работа

Problem Management: влагаме усилия в перманентно решаване на различни типове грешки с цел оптимизация и автоматизация на работата на екипа и по-стабилна услуга за клиентите. В последните години сме намалили с над 100% индекса на обработени съобщения/отворени инциденти, което ни позволява да осъщестяваме бързо и лесно нови проекти за големи компании.

Създаване на процеси съгласно стандартите на ITIL, ISO и ISAE: работим заедно с Cloud Service Management за създаване и спазване на ясни процеси с цел усъвършенстване на услугите, предлагани от SEEBURGER, което гарантира качество за нашите клиенти и чертае правилата, които да бъдат следвани от екипите ни.

Нови услуги и инструменти за тяхното мониториране: създадохме микро екип, който се занимава с разработването на нови средства за мониториране на системите, които поддържаме, за да можем да идентифицираме и отстраняваме проблеми, които биха възникнали при работата в комплексна IT среда.

Go-Live: това е един от последните процеси, които екипът в България пое изцяло локално, подсигуряващ преминаването от проектна в продуктивна фаза за системите на нашите клиенти. Целта е да бъде гарантирано качеството на услугата, както и ние самите да избягваме неприятни изненади в технически и административен план.

Нова ITSM система: всяка задача, по която работим, се документира в ITSM система, като информацията там се използва при разрешаване на бъдещи проблеми, за анализ на натоварването в екипа, за контрол на качеството. През лято 2022 стартираме проект за избор и интегриране на нова ITSM система, която да бъде ориентирана към оптимизирането на работата на крайния потребител, т.е. на нас самите.

SEEBURGER създава и поддържа единна интеграционна платформа за бизнеса – Business Integration Suite (BIS), която поддържа широк спектър от интеграции – EAI (Enterprise Application Integration), както между различни бизнеси (B2B), така и от бизнесa към правителствата (B2G) и между различни приложения A2A (Application to Application). Системата поддържа обмен на електронен документооборот (EDI), интегриране с външни доставчици на софтуерни решения чрез управление на API интерфейси, ERP, PEPPOL, електронно фактуриране и MFT (Managed File Transfer). Интеграциите със SAP, SAP S/4 HANA и SAP GTS (Global Trade Services) са важна част от портфолиото ни като един от главните SAP партньори в тази сфера.

Разгледайте двете ни опции за развитие в екипа тук и тук или се свържете с мен в linkedin @Nikolay Papazov