+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

115+44 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

IT Beards: Как Scalefocus се включват в световното Movember движение

*Текстът е предоставен от Scalefocus

Ежегодната брадата традиция се завръща за шеста поредна година, този път в подкрепа на българското образование с фондация “Заедно в час”.

В месеца, посветен на мъжкото здраве, превенцията и борбата с рака на простатата, Scalefocus провежда ежегодната си благотворителна кампания IT Beards като част от световното Movember движение. Инициативата има за цел не само да фокусира вниманието върху мъжкото здраве, но и да използва позитивната енергия да подкрепи различна кауза всяка година.

В това издание на IT Beards Scalefocus ще си партнира със “Заедно в час” – фондацията, която вече 13 години подкрепя учители, развива и обучава училищни екипи и изгражда и въвежда добри практики в образователната система.

Как стартира IT Beards?

Инициативата IT Beards стартира през 2018 г. по предложение от колеги за колеги да спрат да се бръснат за месец и така финансово да подкрепят избрана кауза. Създава се онлайн платформа за фотоконкурс, в която участниците споделят свои снимки на седмична база в две категории – за тези, които тепърва пускат бради и мустаци, и за тези, които вече имат такива.

С всяко изминало издание платформата се доразвива и се добавят различни елементи на геймификация към състезанието, за да го направят по-забавно. Добър пример е седмицата на дамите в подкрепа на каузата, в която се добавя трета категория, в която жените от Scalefocus участват в надпреварата с нарисувани мустаци и събират точки. След края на седмицата всяка използва нейните гласове в подкрепа на колегите си и състезанието става още по-интригуващо.

Освен удовлетворението, че допринасят за социално значима кауза, участниците акцентират върху важността на проблема и осъзнаването му, като подпомагат развитието на разговора за него в месеца на мъжкото здраве.

Как се избира кауза?

За последните шест години компанията избира различна кауза, която да подкрепи финансово със събраните средства от конкурса – профилактични прегледи за рак на простатата, кампания в помощ на малки герои, а тази година – в подкрепа на българското образование.

„Колегите ни в Scalefocus са изключително социално ангажирани и винаги много ентусиазирано и отговорно приемат различните каузи, които подкрепяме като компания. Доста често каузите идват от самите тях, особено когато са обвързани с образование. Споделянето на знания, опит и подкрепата на млади таланти винаги е била неизменна част от нашата култура и изборът да си партнираме с фондация “Заедно в час” за тазгодишното издание на IT Beards дойде съвсем естествено.” – Цветелина Еремиева, Chief People Officer в Scalefocus.

Днес те питаме…

Как предпочиташ да комуникираш с колегите си на работа?
Loading ... Loading …
Защо Заедно в Час?

В последните 13 години “Заедно в час” активно работи за подобрението на образованието в България в различни направления. Именно основната пресечна точка е, че както фондацията, така и Scalefocus вярват, че инвестицията в хората е най-устойчивият начин за подобряване на образователната система и средата в България.

“В „Заедно в час“ вярваме, че положителната промяна в българското образование е възможна, когато всички участници в системата си сътрудничат и споделят своя опит. От 13 години градим здрава общност от настоящи участници в програмите ни, възпитаници и множество съмишленици от всички сфери. Вярваме, че този подход е ключът към създаването на устойчиви политики и практики, които ще подобрят образованието за всеки ученик в България.” – Сирма Грозева, Специалист “Корпоративни партньори” в “Заедно в час”.

Как да участвам?

Инициативата IT Beards има специално изградена платформа, която е отворена за външни посетители и всеки може да се регистрира. В нея се закупуват точки, с които се гласува за любими участници от Scalefocus и “Заедно в час” в две категории:

“Fresh Start” – за онези, които тепърва пускат бради и мустаци.
“Already Stylish” – за участниците, които вече имат такива.

Събраните средства директно отиват към каузата на фондация “Заедно в час”, подкрепяйки тяхната дейност в осигуряването на равен достъп до качествено образование на всяко дете в страната.

Повече информация за кампанията можете да откриете на: https://itbeards.scalefocus.com/