В DEV.BG се гордеем, че даваме възможност на всеки IT работодател да създаде базов безплатен профил на компанията си и да публикува безплатни обяви в Job Board платформата ни. Това осигурява достъп до услугите ни на всяка една организация, независимо от моментните ѝ финансови възможности.
От друга страна, дейностите ни винаги са били структурирани по такъв начин, че да предоставяме много повече стойност на партньорите ни, които използват нашите premium продукти и услуги. Вярваме, че това е честно и, че е единственият начин да осигурим устойчивото развитие на организацията ни.
Водени от този модел на работа, инициираме промяна в начина, по който публикуваме безплатни обяви в DEV.BG. Преминаването към новия модел ще се случи постепенно, като мигрираме компаниите към новата програма на малки кохорти.
Какво представлява новата програма за безплатни обяви?
Когато бъдете включени в програма на DEV.BG за безплатни обяви, ще продължим да публикуваме безплатно ваши обяви. Основната промяна се състои в това, че не можем да гарантираме каква част от вашите обяви и кои точно обяви ще бъдат публикувани безплатно. Разработили сме алгоритъм, чрез който наши колеги ще избират кои обяви от цялата IT индустрия да бъдат публикувани безплатно в платформата ни.
Какво може да очаквате, след като компанията ви бъде включена в програмата?
Тестваме различни модели за най-добра работа на системата ни, която взима предвид и моментното търсене и предлагане на различен тип позиции. Това означава, че може да има големи вариации в различни периоди каква част от вашите обяви са публикувани безплатно. Ако желаете някои конкретни ваши обяви със сигурност да бъдат публикувани, то трябва да ги промотирате.
Пример: Представете си, че три последователни месеца имате 10 отворени позиции: 3 за Junior .Net Developer; 2 за Senior Java Developer; 2 за Automation QAs; 1 за Software Architect; 1 за Technical Writer; 1 за DevOps. Специфичното в новата програма за безплатни обяви е, че не можем да поемем ангажимент кои и колко от обявите ви ще бъдат публикувани. Долу даваме пример с 3 възможни сценария, но реалната ситуация може да е смесица от тях:
Сценарий 1: Първият месец публикуваме само Automation QA позициите; вторият месец публикуваме само .NET позициите; третият месец публикуваме само Java позициите.
Сценарий 2: И трите месеца публикуваме само обявата ви за Technical Writer.
Сценарий 3: Първият месец публикуваме всичките ви обяви. Вторият месец не публикуваме нито една от вашите обяви. Третият месец публикуваме отново всичките ви обяви.
Какво да направя, ако искам някоя конкретна обява да бъде публикувана?
Всеки закупен кредит за Sponsored Ads ви позволява да публикувате обява по ваш избор. Sponsored Ads запазват и досегашните си предимства – позициониране преди всички безплатни обяви, приоритетно разпространение по допълнителни канали, липса на рекламни банери, повече видимост, допълнителните придобивки според вашия план, а след въвеждането на новата ни програма за безплатни обяви, платените обяви ще имат още и по-силни позиции и резултати.
Как ще се публикуват самите безплатни обяви?
Когато бъдете включени в програмата ни за безплатни обяви, единственото, което трябва да направите, е да ни уведомите къде публикувате към момента най-актуален списък на обявите си за работа – например, вашата кариерна страница (за по-голямата част от партньорите ни вече разполагаме с тази информация).
Ние автоматично ще проверяваме актуалните ви обяви на регулярна база и ще ги публикуваме в DEV.BG. Самата публикация ще се извършва от нас и няма да се налага да публикувате ръчно тези обяви. Ако се наложи, вие ще имате възможност да редактирате обявите си или да спирате някоя обява.
Как се определя кои и колко безплатни обяви ще имам?
Основното е, че не можем да гарантираме на никоя компания обема или типа на безплатните обяви, които ще се публикуват. Ако искате със сигурност някои обяви да са публикувани, то те трябва да са Sponsored Ads. Екипът, който работи върху моделите кои обяви точно да публикуваме, е кросфункционален, за да може да погледнем ситуацията от различните гледни точки и да запазим баланс. Но базираме подбора на два основни принципа:
- Да дадем повече стойност на партньорите, които имат активен абонаментен план за промотирани обяви в платформата;
- Да се съобразим с динамиката на търсене и предлагане на работа в индустрията – т.е. позиции, за които виждаме голямо търсене и по-малко предлагане, могат да са с приоритет.