+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

101+53 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Димитър Митков: Продавайте в синхрон с вашите ценности

Димитър Митков е съосновател на Out2Bound, където помагат на ИТ и технологични компании да намерят нови b2b клиенти, както и да излязат на нови пазари. За 3 години, успяват да изградят портфолио от 125+ технологични компании, за които продават в 18 сектора, като LinkedIn е от голямо значение при правенето на контакти. Има 6 години опит в B2B Sales. Бил е част от екипа на Future Energy, където продава електрическа енергия на големи производствени предприятия в България. С него ще ви срещнем на събитието Как да използваме LinkedIn за B2B продажби? на 9-ти април. Преди това, Димитър ни сподели какво го мотивира в работата му и коя е най-трудната продажба, която е направил.
Как започна да се занимаваш с продажби?
Всичко започна когато завърших 12-ти клас и започнах работа като застрахователен агент. В последствие станах член на АИЕСЕК, глобална студентска организация, където отново голяма част от отговорностите ми бяха свързани с продажби. Всъщност това ми даде доста добро начало на професионалния ми път, защото интересувайки се живо от продажби и всичко свързано с тях, установих, че това ми помага да разбирам повече хората, с които комуникирам.
Какво те мотивира в работата ти? 
Възможността да тествам различни подходи, както и постоянната динамика и бързо развиващата се среда.

Днес те питаме…

Каква е основната причина да си търсиш нова работа?
Loading ... Loading …

Коя е най-трудната продажба, която си направил?
Връщам се отново в студентските ми години, 2012-та. Ръководех проект за Корпоративна социална отговорност и трябваше да намеря партньори по проекта. Таргетирахме повече от 200 компании в България – банки, застрахователни дружества, медии, производства и т.н. От тях успяхме да затворим само един партньор. Проблемът беше, че пазарът не беше узрял за активности, свързани с корпоративна социална отговорност. Всички компании очакваха бързи приходи, а един такъв проект за тях беше единствено и само разход, без да си дават сметка за добавената стойност за техния бизнес в дългогодишна перспектива. Щастлив съм, че днес, след 7 години, все повече компании обръщат внимание на обществено значими каузи.
Кои са твоите топ 3 правила за успешна продажба?

  • Предварително проучване на пазара, нишата, индустрията.
  • Постоянство
  • Тестване на нови подходи

Какво би посъветвал всички, които сега започват да се занимават с продажби?
Съветът ми е винаги когато продавате нещо, няма значение дали ще е продукт или услуга, то да бъде в синхрон с вашите ценности. Хората купуват от хора, не от компании и затова трябва вие да бъдете максимално искрени и да се стремите да предоставяте добавена стойност на вашите клиенти. И най-вече наистина да вярвате в това, което предлагате.


Регистрирай се за събитието


Стани част от потребителска група на IT Sales. Абонирай се и ще ти изпращаме информация за всичко, което предстои в групата.
Визия: Личен архив
Прочети още:
Елеонора Георгиева: Бъдете максимално подготвени за неочаквани развръзки
Ясен Спасов: Успешната продажба е такава, когато имаме правилния партньор в нея