+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

66-56 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Обобщение на индустрията и постиженията на Delasport за 2022

*Текстът е предоставен от Delasport

2022 г. беше динамична година за iGaming индустрията и Delasport, с много големи и малки промени. Разглеждаме годината като цяло, включително представянето на индустрията, новите тенденции, технологиите, пазарите и акцентите на Delasport.

Акценти в индустрията
Представяне на индустрията

През 2022 г. iGaming секторът показа силен растеж, дължащ се на нарастването на онлайн хазарта като цяло поради пандемията COVID-19, която промени начина, по който хората пътуват, общуват и живеят и взаимодействат със света, което от своя страна налага развитие на всички онлайн продукти и услуги.

Други фактори за растеж включват пускането на по-добри игри, подобрени протоколи за сигурност, 5G интернет и въвеждането на нови методи на плащане. Като такъв, глобалният iGaming пазар отбеляза увеличение от $73,42 милиарда през 2021 г. до $81,08 милиарда през 2022 г., при комбиниран годишен темп на растеж (CAGR) от 10,4. Освен това се очаква пазарът да нарасне до $115,13 милиарда до 2026 г. при CAGR от 9,2%.

Мобилните устройства продължават да се развиват

iGaming нишата се развива пряко свързано с нарастващото използване на смартфони и по-лесния достъп до интернет. В световен мащаб използването на мобилни устройства е значително по-високо от това на настолни или преносими компютри. Около 80% от всички потребители на онлайн залагания оперират на мобилни устройства в повечето страни. Според проучване, направено от Комисията по хазарта във Великобритания, мобилните телефони ще продължат да бъдат най-популярният начин за достъп на младите хора до онлайн залагания през 2023 г. и след това. И логично iGmaing операторите се възползват от това, като разработват мобилни приложения към техните брандове.

Очаква се броят на глобалните интернет потребители да достигнат 5,3 милиарда до 2023 г., нараствайки с CAGR от 6%, докато доставките на смартфони се очаква да нараснат с CAGR от 7%. Очаква се това да подхрани и iGmaing пазара.

Различните пазари
  • През 2022 г. американското законодателство за легализиране на онлайн залаганията се разглеждаше в шест щата (Илинойс, Индиана, Айова, Кентъки, Масачузетс и Ню Йорк), но не беше прието. Но беше решено щатът Ню Йорк да стартира своя пазар за онлайн спортни залагания на 8 януари.
  • На немския пазар например, федералният орган по хазарта на Германия (GGL), ще поеме пълен контрол.
  • Спящият гигант Бразилия от много години се опитва да намери начин за регулиране на нишата и добрата новина е, че разговори все още се провеждат, внасяйки чувство на оптимизъм, че страната се доближава до присъединяване към глобалния iGaming пазар.
  • И накрая, на 4 април 2022 г. правителството на Онтарио официално отвори пазара за спортни залагания и интернет казина, откривайки нова хазартна сцена, която бързо се превърна в една от най-обещаващите перспективи за iGaming в света, с приблизителен GGY от 600 милиона евро и население над 14 милиона.
На фокус е „играчът“

Ориентираността към играчите беше особено на фокус през 2022 г. и ще продължи да се развива като тенденция през следващите години. С толкова много глобална конкуренция продуктите вече не са в центъра на всичко. Вместо това операторите и доставчиците се стремят да създадат изживявания, които гравитират около играча, с надеждата да придобият дългосрочна ангажираност в екосистемите на платформите, благодарение на подобрени и разширени функции като „персонализиране“ и „геймификация“.

Геймификация и персонализация

Ключови компоненти на ориентирането към играча са „геймификацията“ (gamification) и „персонализацията“, които също бяха силно фокусирани през последната година. Положителното психологическо подсилване от геймификацията дава на играчите тръпката да победят системата, да преминат различни мисии (също като в много различни компютърни игри), като по този начин отключват достъп до ексклузивни функции.
През 2022 г. операторите също инвестираха сериозно в „персонализирането“ с цел да увеличат приходите чрез направените подобрения и да спестят разходи по придобиването на нови играчи, както и задържането на вече съществуващите. За тях персонализирането създава по-приятно изживяване при включване и игра, като предоставя балансирана комбинация от познати фаворити и усещането за „новост“ и „откритие“.

Днес те питаме…

Как разбра за Job Board-а на DEV.BG?
Loading ... Loading …
Delasport акценти
Нови технологии, нови иновации

Като основен двигател в индустрията, Delasport имаше свой собствен дял от разработките през 2022 г.: най-вече в пускането и обявяването на няколко иновативни функции и технологии.
Едно от тях е „If Bet“, нова и креативна функция, която позволява на залагащите да свържат няколко единични залога в един, като по този начин автоматизират до седем последователни залога.
Друго, което Delasport разработва от известно време и е близо до официалното му обявяване:
My era“ включва два продукта, които се различават не само един от друг, но и от всичко останало в индустрията.
My Sportsbook“ приспособява началния екран за спортните залагащи, след като попълнят въпросник, като им дава възможността да виждат само това, което искат да видят, още от самото начало. „My event Builder“ издига персонализацията на още по-високо ниво, като дава възможност на играчите да създават свои собствени персонализирани събития.

*Например, залагате на PSG да победи Man UTD FC, докато Man UTD играе в реално време срещу Chelsea и Paris Saint-Germain F.C. играе срещу Strasbourg. Ако в техните събития Man UTD даде резултат 2 и PSG резултат 3, играчът печели.

Нови пазари

През 2022 г. Delasport навлезе в осем нови пазара: Румъния, Малта, Швеция, Дания, Холандия, Мексико, Германия, Обединеното кралство и скоро Онтарио. В допълнение получи сертификат GLI-33 от Gaming Labs International (GLI) „Система за залагане на събития“ и стандарта за сертифициране „Interactive-Gaming-Systems“ GLI-19. Тези сертификати позволяват на Delasport да предостави своите софтуерни услуги за спортни залагания и онлайн казина за използване и в САЩ.

Награди и събития

Годината беше изключителна за Delasport. Компанията взе участие в 12 глобални събития с цел популяризиране на iGaming бизнес. През 2022 г. Delasport беше номинирана за 23 награди и спечели приза за „Доставчик на годината за онлайн спортни залагания“ на Sigma и „White Label доставчик на годината“ на наградите SBC в Барселона.

Растеж на компанията

И накрая, в това обобщение за 2022 г., можем накратко да кажем, че това, което направи гореспоменатите постижения възможни, е динамичният и непрекъснато нарастващ международен екип на Delasport.

Ръстът през 2022 г. беше огромен, не само с оглед разширеното продуктово предлагане, сертифициране, лицензиране и завладяването на нови пазари, но и разширеният екип. Над 100 души се присъединиха към компанията, като всеки внесе своя опит, страст и талант в бизнес, който става все по-силен. Този брой вероятно ще продължи да нараства заедно с холистичното портфолио от продукти, услуги и ценни партньори на Delasport.

Подготвени за 2023 г.

И така, това е 2022 г. накратко. Беше невероятна година както за индустрията, така и за Delasport. Сигурни сме, че 2023 г. ще се развива с оглед на всичко казано досега, а ние ще бъдем подготвени за новите предизвикателства, с които ще се сблъскаме.