*Текстът е предоставен от DataArt
DataArt България бе отличена по време на тазгодишното издание на наградите „Employer Branding Awards“, организирани от B2B Media.

Компанията получи отличие в категория „Flexible Workplace”, като това е поредното признание за DataArt като работодател. В тази категория бяха оценени усилията на компанията да осигури на своя екип не само чудесни условия на труд, но и гъвкавост по отношение на работно време, възможност за работа от разстояние, възможност за релокация и смяна на офис или проект.
Предизвикателствата, свързани с пандемията, превърнаха гъвкавия режим на работа в сериозно конкурентно предимство за всеки бизнес. DataArt залага на този Flexible подход още от своето основаване. С разрастването на компанията в глобален план и отварянето на нови офиси и развойни центрове, тази политика не само, че не се променя, но и се затвърждава, което бе оценено и от журито на „Employer Branding Awards“ 2022.
“Последните две динамични, но и пандемични години, донесоха много промени както за служителите, така и за работодателите. Естествено е работодателите да адаптират своите стратегии, а на свой ред талантите да са все по-критични към успеха или неуспеха на бизнеса, на който са се посветили. В същото време компаниите търсят нови подходи, за да направят работата си по-ефективна и приспособена към различните условия, в които се намираме”, споделят от B2B Media.

DataArt получава отличие от „Employer Branding Awards“ за втора поредна година, след като на предишното издание на инициативата компанията бе наградена за своя проект “CV Duck“ в категория „Employer Branding Idea”.
Годишните награди на B2B Media имат за цел да отличат бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на техния работодателския бранд. Оценката на журито е базирана на иновациите в управлението на талантите, новите успешни стратегии в HR и цялостната политика на компаниите, превръщаща ги в успешен работодател.