Визитка
Amusnet e българска компания, специализирана в създаването на софтуерни продукти и gaming решения от ново поколение. С иновативни стратегии, фокусирани върху нуждите на своите клиенти, компанията се е превърнала в надежден бизнес партньор в iGaming индустрията.
В основата на успеха ѝ стои екип от повече от 800 специалисти в различни направления, благодарение на които Amusnet постоянно разширява спектъра от предлагани продукти и услуги. Към момента портфолиото ѝ съдържа микс от над 300 класически и модерни казино игри. Игровото съдържание е налично в над 2000 уебстраници на оператори в целия свят.
В края на всяка година е време за равносметка – какво сме постигнали и за какво не сме имали достатъчно сили. Oт Amusnet се стараят да надграждат социалната си политика и разширяват помощта си към все повече хора в нужда.
От компанията отбелязват, че последните месеци са били изпълнени с успешни инициативи, а до края на календарната година предстоят още интересни проекти, които са решени да реализират.
„Всичко започна през лятото с един нестандартен проект. Всеки ден, гледайки прекрасните склонове на Витоша от офиса, решихме да направим нещо полезно за всички, които обичат планината и търсят уединение извън шумния голям град. С огромно желание над 20 служители се включиха в поставянето на нова маркировка по пътя между хижа Алеко и Черни връх“, разказаха за DEV.BG от Amusnet.
В резултат на тази инициатива екипът е подменил над 70 табели и успява да лакира част от скарите, през които преминават стотици хора всеки ден. С това от компанията вярват, че помагат за опазването на местните растителни и животински видове в защитената зона.
„Подкрепата на служителите на Природен парк „Витоша“ беше безценна при организирането на събитието. Следващия път когато посетите планината, огледайте се за нашите табели – независимо дали слънцето грее, дъждът вали, или сте заобиколени от сняг, ще ви помогнем да намерите пътя“, допълват още от Amusnet.
В средата на септември от Amusnet са продължили партньорството си с „Бандата на 1500-те“, организирайки вече традиционната благотворителна разходка на малките четириноги, които очакват своите нови домове.
Въпреки усилията, които се полагат, все повече бездомни кучета попадат в приютите, а в Сеславци в момента се отглеждат над 180 такива. Всяко от тях има нужда само от малко любов, за да започне да скача от радост и да маха с опашка. Повече от 30 доброволци от Amusnet и техните семейства се включиха в разходките, играейки с кученцата.
Грижата и разходките са от съществено значение за социализацията на животните и помагат за бъдещото им осиновяване. В България официалният брой на бездомните кучета е над 35 хил., а за тези в приютите разходките с доброволци през уикендите често са единствената възможност да се разиграват и да получат внимание.
„От нас зависи да дадем гласност и подкрепа на организации, които се грижат за бездомните животни и възпитават качества като доброта, грижа и отговорност към безпомощните“, коментираха от Amusnet.
През октомври в компанията се потапят изцяло в розовия месец с цел да повишат осведомеността за рака на гърдата и редовната профилактика.
„В знак на подкрепа на 8 октомври редица от нашите колеги се облякоха в емблематичния за месеца розов цвят. Този ден съвпадна с откриването на благотворителен базар, организиран съвместно с Avon в офиса ни.
Приходите от продажбите са дарени на Фондация „Една от 8“, която цели да помогне на повече жени да получат безплатни прегледи“, подчертаха от Amusnet.
Ранната диагностика е изключително важна за успешното лечение на рак на гърдата, а редовните прегледи и изследвания играят ключова роля за откриването на болестта в ранен стадий. Затова и от компанията препоръчват на всички жени да правят редовни мамографии и да се консултират със специалисти относно превенцията.
Ноември, от друга страна, в компанията беше посветен на мъжете и редица инициативи, насочени към по-голяма информираност за рака на простатата и неговите рискове. „Вдъхновени от розовия месец, поканихме д-р Иво Гергов, специалист по образна диагностика с над 20 години опит, да бъде част от подкаста ни Amusnet Rhythm. В епизода обсъдихме важността на превенцията и рисковете както за мъжете, така и за жените, както и начините да се предпазим от ракови заболявания.“
Explore more
От компанията допълват, че през ноември са организирали и втора за годината кампания за кръводаряване, отново за да подчертаят ангажираността си към спасяването на човешки животи и подкрепата за борбата с недостига на кръв.
Близо 50 служители на Amusnet са се включили в тази важна инициатива, с която демонстрират съпричастност и отговорност.
Компанията продължава и инициативата с партньорите си от „Истински мед“. Програмата подкрепя българските пчелари, като им осигурява възможност да продават своите продукти на конкурентна цена, а същевременно използва технологии на POLLENITY, които в реално време следят всички важни параметри при отглеждането на пчелите.
„Започнахме с три осиновени кошера, а сега вече разполагаме с десет, в които ще бъдат отгледани над 600 хил. пчели. Те играят съществена роля в опрашването на културите и в подобряването на качеството на въздуха в цялата страна. В знак на благодарност за нашето участие новите ни „колеги“ ще ни предоставят всеки месец 50 буркана от истински, 100% чист мед с доказани произход и качество“, казват от Аmusnet.
В края на годината компанията организира и традиционния коледен базар, по време на който служителите на „продават“ невероятните си домашни вкусотии.
Събраните средства се даряват на хора в нужда, за да бъдат празниците им малко по-магични и изпълнени с топлина.
„В Amusnet вярваме, че добрият пример е това, което вдъхновява все повече компании да помагат на общността, в която живеем“, споделиха в заключение от компанията.