ZigZag Global
Абонамент за обяви от ZigZag Global
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Защо да работиш в компанията?
В ZigZag Global вярваме, че работим най-добре, когато оценяваме факта, че всеки работи по различни начини. Ето защо ние сме много гъвкави с нашите модели на работа – небето е границата за това какво можем да постигнем заедно.
Ценим разнообразието в екипа ни, който е добре балансиран. Създали сме приобщаваща среда, която дава възможност на нашите служители да споделят идеи, да развиват умения и да напредват в кариерата си!
Имаш възможността да бъдеш game changer, с въздействие върху индустрията, околната среда и обществото.
Визитна картичка
ЗигЗаг Глобъл е SaaS платформа, която помага на онлайн търговците да управляват и препродават върнати стоки на глобално ниво
Компанията ЗигЗаг предоставя портал, брандиран с логото на онлайн търговците, който се свързва директно към секцията за връщане на стоки от уебсайта им.
Софтуерът на компанията взема интелигентни решения относно използването на най-ефективния маршрут към склад на ЗигЗаг, към който да се изпрати върнатата стока, за да може тя да бъде консолидирана, препродадена или пренасочена към друг клиент.
Дейност
Продуктова компания
Сектор
Онлайн търговия
Централен офис
Великобритания
Година на основаване:
2015
Служители в глобален мащаб:
150+
От кога има офис в България?
2018
Служители в България:
85+
Офиси в България
Варна, София
Служители в IT отделите в България:
50+
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:
Начин на работа
Годишен отпуск
20 дни платен годишен отпуск + почивен ден за рожден ден + допълнителни дни в зависимост от прослуженото време.
Работа от вкъщи
Възможна е работа от вкъщи.
Гъвкаво Работно време
Частично гъвкаво работно време.
Екип
Линкове към публикации
Видео
Returns in Retail: Interview with Al Gerrie, CEO & Founder of ZigZag Global
The global opportunity, delivered by the world’s retail leaders: Al Gerrie, ZigZag Global
ZigZag Global with IDX TV
Introducing ZigZag Global: the leading Returns Management solution for eCommerce retailers
Награди
eCommerce Software or Extension of the Year
2022
Payments Solutions Technology at the UK eCommerce Awards
2022
Best Outsourcer, eCommerce Partner or Supplier / Best…
2021
Best Supply Chain Innovation at the CILT Awards
2021
Best eCommerce Technology Innovation & Best Product at…
2020
SVC2UK’s 2019 Scale Up Club
2019
Best Innovation in eCommerce Delivery & Logistics at…
2019
The Circulars at the World Economic Forum in…
2019
KPMG Best British Tech Start-up
2019
The PostalPitch Startup Innovation Award
2018
E-Commerce and Innovation awards at the World Post…
2018
Millennial 20:20 Ecommerce Enabler – Winner
2018
ShopTalk Europe Startup Award €25,000 Winner
2017
Sustainability Award in Milan – Winner
2017
IRX 2017 Innovation Award
2017
Supply Chain of Excellence Awards
2016
Retail Week Tech and Ecomm Awards
2016
Другите за нас
ZigZag Global, Leading Returns Management Platform For World-Class Retailers Is Acquired By Global Blue
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Месечна карта за спорт
Отстъпки за служители в търговски обекти
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Ваучери за храна
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията:
ГЛОБАЛНИ РЕШЕНИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ
Достъп до над 220 локализирани склада чрез 1000 международни услуги на превозвачи, в 135 държави, с 320 000 drop off места по целия свят.
БЕЗПРОБЛЕМНА ИНТЕГРАЦИЯ
Свържете се директно чрез API или с помощта на нашите готови plugins Shopify, BigCommerce и Magento само за 1 час.
УСТОЙЧИВОСТ
Онлайн търговията става все по-екологична чрез инциативите ни за устойчивост, насочени към намаляване на въглеродните емисии, намаляване на хартиените отпадъци и поддържане на стоки извън депата.
Софтуерът на компанията взема интелигентни решения относно използването на най-ефективния маршрут към склад на ЗигЗаг, към който да се изпрати върнатата стока, за да може тя да бъде консолидирана, препродадена или пренасочена към друг клиент.
ИНТЕГРИРАЙТЕ ZIGZAG С ВАШИЯ МАГАЗИН ЗА ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ
ZigZag ще ви предостави онлайн портал, брандиран с вашето лого за мобилни устройства, таблети и настолни компютри.
Клиентът може да използва този портал, за да подаде заявка за връщане на артикули. След това клиентът въвежда номера на поръчката в комбинация с имейл, пощенски код или последни цифри на телефонен номер. Порталът може да бъде достъпен и от QR код в бележка за изпращане или от връзка в имейл за потвърждение на поръчка.
ВАШИТЕ КЛИЕНТИ ПОДАВАТ ЗАЯВКА ЗА СВОИТЕ ВРЪЩАНИЯ
Клиентът вижда своята пазарска кошница и той може да избере артикула(ите), които желае да върне, също и да избере причината за връщане от персонализиран списък – поддържаме над 25 езика.
След това на клиента може да бъде предложен списък с опции за куриер в зависимост от вариантите, които искате да предоставите на клиентите си.
ПРОСЛЕДЯВАЙТЕ, УПРАВЛЯВАЙТЕ И ПРЕПРОДАВАЙТЕ ВАШИТЕ СТОКИ
Връщанията се проследяват изцяло или частично, където е възможно, а платформата за връщане ZigZag ще даде видимост за това какво се връща и колко ще струва, преди дори да е напуснало клиента.
След като артикулът бъде върнат от клиента, служителите в склад, избран в системата на ZigZag, могат да отворят и прегледат стоките, за да проверят, дали целостта им е както е описана. Можем да пренасочим връщането към мястото, където има най-голяма склонност да бъде продадено или изпратено обратно по най-рентабилния път.
Използвайки платформата за връщане на стоки на ZigZag, онлайн търговците могат да спестят пари за транспорт, клиените могат да получат по-бързо възстановяване на сумата за покупката си, а стоките ще бъдат върнати във веригата за доставки и ще бъдат пренасочени по-бързо за следваща продажба.
Последвайте ни в социалните мрежи:
Контакти
Адрес
гр. Варна, ул. Дунав 14, ет. 8
гр. София