Абонамент за обяви от TINQIN
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви
Вие успешно се регистрирахте за най-новите обяви.
TINQIN
За Компанията
TINQIN е софтуерна компания ориентирана към предлагането на широк спектър от иновативни решения и услуги главно в застрахователния сектор. Фокусираме се върху използването на най-новите съвременни технологии, за да осигурим добавена стойност на нашите клиенти. Освен с офис в София и във Варна, разполагаме и с представителство в Париж, където предлагаме основно консултантски услуги.
Дейност
Продуктова компания, ИТ консултиране, Внедряване на софтуерни системи
Сектор
Здравно, имуществено, банково застраховане
Централен офис
София, България
Година на основаване:
2013
Служители в глобален мащаб:
200+
От кога има офис в България?
2013
Служители в България:
200+
Офиси в България
София, Варна
Служители в IT отделите в България:
120-150
Начин на работа
Годишна отпуска
В Тинкин оценяваме лоялността и чувството за принадлежност. Ето затова, към стандартните 20 дни полагаем годишен платен отпуск, за всяка година прослужено време се добавя по още 1 ден годишен платен отпуск до достигане на максимален брой от 25 дни.
Работа от вкъщи
Даваме нужната свобода на служителите си, за да се чувстват добре и продуктивни. Те могат да работят от офисите ни в София или Варна, както и у дома.
Гъвкаво Работно време
Гъвкавото работно време е съобразено с проектите, отговорностите, екипите и колегите.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Партита и тиимбилдинги
Месечна карта за спорт
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Зала за игри
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Ваучери за храна
Програма за подпомагане на служителите
Застраховка „Здраве с предимство“
Плодове, напитки, сладолед в офиса
Кът за отдих
Бонус за препоръка
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
Наши клиенти са едни от най-големите застрахователни компании опериращи на европейския пазар. Те разчитат на нас за разработване на софтуерен дизайн, бизнес анализ, изработка на прототипи, тестване на продукти и поддръжката им.
- Разработка на софтуер: Разработваме приложения за застрахователни услуги, търговски сайтове, добавки за уеб приложения, B2B/B2C приложения и др.
- Дигитална трансформация: Предлагаме насоки за дефиниране на дигитална стратегия и визуална идентичност.
- Поддръжка и QA: Осигуряваме, гарантираме и поддържаме оптимално качество на проекта съобразено със специфичните нужди на клиента.
В какво вярваме:
Ние сме #tinqiners - компания, водена от сърцата и умовете на повече от 200 талантливи хора, които превръщат офисния живот в супер приятелска атмосфера. Ако се присъединиш към нас, ще можеш да натрупаш ценен опит, докато работиш по различни вълнуващи проекти. Работата в екип и постоянните обучения са също част от нашата култура.
Допълнителна информация:
Корпоративната социална отговорност е дейност, която постоянно се стараем да развиваме и надграждаме. Активно участваме в събирането на пластмасови капачки за „Капачки за бъдеще“, подкрепяме инициативата „Жълти стотинки“, фондацията „Нашите недоносени деца“ и др. Освен това, организираме кръводарителски кампании и вътрешни благотворителни акции.
Особено много се гордеем с инициативата ни „По-силни заедно“. През март 2020 г. за по- малко от 2 седмици страхотният ни екип успя да събере над 100 000 лв. в борбата с COVID-19. Използвахме сумата за закупуване на медицинска апаратура, която дарихме на две столични болници.
Контакти
Адрес
TINQIN София
бул. Цариградско шосе 115Г, ет. 5
+359 2 805 68 98
sofia@tinqin.com
TINQIN Варна
ул. Ян Палах 10, ет.2, офис 101
+359 2 805 68 98
varna@tinqin.com
Кариерно развитие
hr@tinqin.com