Абонамент за обяви от OfficeRnD
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви
Вие успешно се регистрирахте за най-новите обяви.
OfficeRnD
За Компанията
Защо да работиш в компанията?
- Една от най-бързо растящите start-up компании в България;
- Възможност за професионален растеж с бързи темпове;
- Продукт, който се използва от хиляди потребители в над 35 държави.
Визитна картичка:
OfficeRnD е българска продуктова компания, основана от Мирослав Мирославов и Мирослав Недялков през 2015 г. Ние разработваме платформа, която позволява лесно и удобно управление на гъвкави работни пространства (споделени пространство, бизнес центрове), чрез различни функционалности като издаване на сметки и фактури, резервиране на места, управление на услуги и много други. Създаваме интелигентна централизирана система, която е критична за качествената работата на офис мениджърите при управлението на големи споделени работни пространства.
ОfficeRnD преминахме през няколко инвестиционна рунда, последният от които в края на миналата година за 3 млн. долара. Екипът ни вече е от над 70 души в 3 офиса – София, Атланта и Лондон. Близо половината от клиентите ни са в САЩ, както и в Европа и Азия.
Дейности
Продуктова компания
Сектор
Proptech
Централен офис
София
Година на основаване:
2015
Служители в глобален мащаб:
70+
От кога има офис в България?
2015
Служители в България:
60+
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
30
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:
Начин на работа
Годишна отпуска
5 бонус дни годишно след 1-вата година в компанията.
Бонус ден в седмицата на рождения ден.
Работа от вкъщи
Подходът ни към мястото за работа е гъвкав. Вярваме, че както работата с екипа в офиса е важна, така и свободата да работиш от вкъщи. Нямаме лимит на двете.
Гъвкаво работно време
Например започва между 8 и 10, приключва между 5 и 7.
Екип
Награди
Startup of the Year, CESA Awards 2019
2019
Excellence in Innovation, 2019
2019
Best Technology to Run Your Space, Coworky 2019
2019
Другите за нас
Българската OfficeRnD получи финансиране 3 млн. долара
Компанията ще инвестира свежия капитал в разрастване на екип
Мирослав Мирославов: “Това, което може да доведе до наистина качествена промяна е тази шепа критично мислещи хора да стане в пъти по-голяма”
OfficeRnD: Awаrded Best Tech to Run a Space at The Global Coworking Conference and Already in 1000 Locations
company received a Coworky award
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Партита и тиимбилдинги
Безплатна закуска/ обяд
Абонамент за фитнес зала
Месечна карта за спорт
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Зала за игри
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Билети за конференции и семинари
Други
Програма с опции/акции на компанията
Бонус за "home office" подобрения при започване на работа
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
Ние разработваме платформа, която позволява лесно и удобно управление на гъвкави работни пространства (споделени пространство, бизнес центрове), чрез различни функционалности като издаване на сметки и фактури, резервиране на места, управление на услуги и много други.
Създаваме интелигентна централизирана система, която е критична за работата на офис мениджърите при управлението на големи споделени работни пространства.
В какво вярваме:
- People
- Product
- Profit
Научи какво е Hack Week ОТТУК.
Контакти
Адрес
Campus X, ж.к. Младост 1А, 1729 София
Кариерно развитие
hr@officernd.com