
LivePerson
Абонамент за обяви от LivePerson
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За компанията
Ние се впускаме в колективно пътешествие към бъдеще, задвижвано от изкуствен интелект. Мисията ни е той да бъде безопасен, надежден и достъпен за всички. Като съчетаваме силата на най-големия в света набор от данни за общуване, с десетилетия опит и спечелено доверие, ние предоставяме по-сигурни AI преживявания на някои от най-големите световни брандове. Ако притежавате вродено любопитство със страст към намирането на решения на сложни проблеми, ние ви предлагаме място, където да се учите, да се развивате и да видите как иновативните ви идеи се реализират.
Дейност
Продуктова компания
Сектор
Разработване на софтуер
Централен офис
Ню Йорк, САЩ
Година на основаване:
1995
Служители в глобален мащаб:
1 000+
От кога има офис в България?
2022
Служители в България:
50+
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
50+
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:





Начин на работа
Годишен отпуск
23 дни отпуск + 5 дни допълнителен отпуск на година (care days).
2 дни в годината отпуск за доброволчески дейности и още допълнитени дни при нужда.
Работа от вкъщи
Компанията предлага работа от разстояние и работа от офиса.
Гъвкаво Работно време
Служителите избират кога да работят най-добре.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включени зъболечение и оптично лечение за служители и техните семейства
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Индивидуален пакет за обучения и конференции за всеки служител
Обучения и сертификати по Machine Learning, Artificial Intelligence
Други
Ваучери за храна
Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
Програма с опции/акции на компанията
Интернет за дома покрит от компанията
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията:
Нашият облак за разговори се захранва от мощни данни за намерения. Управляваме почти 1 милиард взаимодействия в разговори всеки месец, което прави нашия изкуствен интелект по-точен от всеки друг конкурент. Намерете перфектното универсално решение за най-мощното ангажиране на клиентите - от ИИ до съобщения, анализи, управление на контактни центрове и др. Възприемете цялостен подход към комуникациите с клиентите си. Подобрете CX с гласови анализи, използвайте данни за създаване на по-добри разговори и модернизирайте инструментите си за ангажиране на клиенти, без да заменяте наследени системи.
В какво вярваме:
- Големи мечти
- Решаваме проблемите по креативен начин, като същевременно въвеждаме, приемаме и предоставяме нови идеи
- Помагайте на другите
- Ние сме отборни играчи, които подхождат към всяка задача и разговор в дух на сътрудничество
- Търсене на експертни знания
- Стремим се да бъдем по-добри - да усъвършенстваме опита си
- Притежавайте го
- Ние сме отговорни
Допълнителна информация:
Като водеща компания в областта на разговорния изкуствен интелект и ангажираността на клиентите, ние оформяме бъдещето на връзката заедно Нашите клиенти - включително водещи марки като HSBC, Virgin Media и GM Financial - водят разговори с милиони потребители толкова лично, колкото и с един. Платформата ни Conversational Cloud захранва почти милиард разговорни взаимодействия всеки месец, като предоставя уникално богат набор от данни за изграждане на връзки, които намаляват разходите, увеличават приходите и са всичко друго, но не и изкуствени. Fast Company ни обяви за най-иновативната компания за изкуствен интелект в света.
Контакти
Адрес
София, WorkBetter, бул. Черни връх 51