+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

66-56 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Yettel

Специалист дигитални обучения

ApplyКандидатствай

Обявата е публикувана в следните категории

+
  • Anywhere
  • Съобщи проблем Megaphone icon

Съобщи за проблем с обявата

×

    Какво не е наред с обявата?*
    Моля опиши ни, къде е проблемът:
    За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:
    Tech Stack / Изисквания

    Ние сме Yettel.

    Йеттел България, част от PPF Telecom Group, е телекомуникационна компания, която свързва над 3 милиона клиенти с хора, устройства и бизнеси. До март 2022г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България.

    Ние сме компания, която иска да открива, развива и инвестира в технологиите, за да служат на хората по най-полезния и ефективен за тях начин. В Yettel вярваме, че балансираният живот е по-добър живот. Затова правим всичко възможно, за да помогнем на хората да балансират важните за тях неща, да направят по-добър избор, особено когато става въпрос за технологии и тяхната роля в живота ни.

    Искаме да създаваме бъдещето заедно с теб. Затова ние в Yettel сме готови да открием и развием твоя талант и уникални умения, докато заедно променяме света.

    Описание на ролята:

    Разработва и поддържа обучителни материали във вътрешната  платформа на служителите от Потребителски канали, създава и обобщава справки, развива и обогатява функционалностите на платформата, поддържа потребителската база. Подпомага екипа на отдела в усвояване и използване на нови дигитални приложения и инструменти за създване на дигитално учебно съдържание. Участва в обучителния процес на нови служители в нашата магазинна мрежа и център за обслужване на клиенти.

    Твоите отговорности ще са:

    • Изработваш дигитални тренинг материали, предназначени за служителите в магазинна мрежа и център за обслужване на клиенти
    • Поддържаш функционалността  на учебната платформа
    • Поддържаш платформи за обучения, използвайки различни софтуерни инструменти
    • Участваш технически в изготвяне и обновяване на месечното учебно съдържание  (дигитални курсове, тестове, анкети)
    • Участваш в провеждането на продуктови обучения за новите служителите магазинна мрежа и център за обслужване на клиенти
    • Участваш в изготвянето на тренинг материали за служителите, свързани с кампании, нови продукти и услуги на компанията
    • Организираш продуктови обучения с производителите на смарт устройства, уточнява учебни кампании в магазините и учебно съдържание на нови продукти
    • Следиш за новости и подобрения в платформите и системите за обучения
    • Следиш технологично телекомуникационния пазар, развитието на високотехнологичните продукти и пазара на мобилни устройства
    • Участваш в общи проекти на екипа и компанията, свързани с други функционални екипи

    От теб бихме очаквали:

    • Опит в продажбите
    • Опит в сферата на обученията (ще се счита за предимство)
    • Отлични комуникативни умения
    • Умения за работа в динамична среда
    • Умения за работа с различни форми и платформи за обучения (PPT, Word, PPSS, Kahoot, ZOOM, Camtasia, Google docs/forms, Slido, Moodle и др.)
    • Добро владеене на английски език – писмено и говоримо
    • Интереси в сферата на обученията, технологиите, продажбите

    Ние ти предлагаме:

    • Позитивна работна обстановка, предразполагаща към постигане на високи резултати.
    • Гъвкаво работно време
    • Бонус, базиран на личното представяне
    • Преференциални цени за мобилни апарати и аксесоари
    • Преференциални цени за мобилни услуги
    • Ваучери за храна
    • Надбавка над основното възнаграждение за транспорт
    • Допълнително здравно осигуряване

    Предизвикай себе си! Открий нови възможности!

    В над 20-годишната си история на българския пазар компанията изгражда солиден опит като пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015г., първата VoLTE услуга през 2018г. и проправя пътя за развитието на 5G с първия тест на мрежата от пето поколение в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата печели четири поредни сертификата Best in Test на световната компания umlaut, определяща златния стандарт в телекомуникациите.

    Днес Yettel има повече от 1800 служители в България, оперира над 180 магазина и осигурява покритие на мобилната мрежа за над 99% от населението на България.

    Присъедини се към Yettel като ни изпратиш своя актуална автобиография още сега.

    Ще се свържем с повече информация за следващите стъпки само с кандидатите, които сме одобрили да продължат напред след преглед на получената автобиографията.

    Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване на приложимото законодателство за обработването на лични данни.