+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

108-42 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

office people Bulgaria

Консултант Клиентски запитвания с НЕМСКИ – 4 или 8 часа

ApplyКандидатствай

Обявата е публикувана в следните категории

  • Anywhere
  • Съобщи проблем Megaphone icon

Съобщи за проблем с обявата

×

    Какво не е наред с обявата?*
    Моля опиши ни, къде е проблемът:
    За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:
    Tech Stack / Изисквания

    „oфис пийпъл България“ ЕООД е част от международна компания за подбор и набиране на персонал, предоставяща HR услуги и решения в редица страни в Европа. Свободното движение на работна сила е съвременната тенденция в HR индустрията и наша мисия е да подпомагаме кандидатите да намерят най-добрата работа за тях, независимо от локацията.

    Нашият клиент e водеща международна компания в предоставянето на BPO услуги, утвърдена като лидер във Великобритания, която предлага разнообразие от професионални възможности и кариерно развитие с чужди езици. Поради разширение на техния бизнес, сме в активно търсене на нови специалисти, които да заемат длъжността:

    Консултант Клиентски запитвания с НЕМСКИ

    Какво ще получите:

    • Отлично възнаграждение – 3500-3800лв бруто;
    • Атрактивна бонусна система – до 1500лв нето/месец;
    • Страхотна офис локация в модерен бизнес център;
    • Платено въвеждащо обучение;
    • Работа на 4ч. или 8ч. смени (Пон.-Нед.);
    • Допълнително здравно осигуряване;
    • Ваучери за храна;
    • Страхотни възможности за кариерно развитие.

    Основни отговорности:

    • Разрешаване на проблеми и клиентски запитвания, свързани с продуктите и услугите на компанията;
    • Обслужване на клиенти чрез телефон, имейл и чат;
    • Обработка на промени при предлаганите услуги;
    • Участие във вътрешни процеси и съвместна работа с други отдели на компанията.

    Изисквания:

    • Немски език – B2/C1 ниво писмено и говоримо;
    • Английски език – базово ниво;
    • Отлични комуникационни умения;
    • Предходен опит в обслужването на клиенти ще се счита за предимство;
    • Добри познания по MS Office;
    • Желание за развитие в динамична среда.

    Ако тази възможност представлява интерес за Вас, моля кандидатствайте с бутона „Кандидатствай“.

    Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

    Информираме Ви, че данните, които доброволно ни предоставяте, са лични данни и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД. „oфис пийпъл България“ ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма.

    „oфис пийпъл България“ ЕООД притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №3497 от 29.03.2023