Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs
За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:
Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола
Принос и ключови отговорности:
• Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с онлайн банкирането на Банката
• При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента
• Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение
• Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи
• Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с онлайн банкирането на Банката
За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:
• Средно образование
• Ползване на английски език и гръцки език на работно ниво
• Умения за работа с Word, Excel и Outlook
• Организираност и проактивност
• Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения
Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV до 26.07.2025 г.
За допълнителна информация можете да се свържете с Дирекция „Управление на Човешкия капитал“, отдел „Вътрешни консултанти“, тел. 02/9100100.