+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

74-24 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

ELTRADE

Специалист „Внедряване, поддръжка на софтуерни системи и хардуер“

ApplyКандидатствай

Обявата е публикувана в следните категории

+
  • Burgas, Bulgaria
  • Съобщи проблем Megaphone icon

Съобщи за проблем с обявата

×

    Какво не е наред с обявата?*
    Моля опиши ни, къде е проблемът:
    За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:
    Tech Stack / Изисквания

    Елтрейд“ е водеща компания за изграждане и поддръжка на професионални решения за магазини и решения за ресторанти. Уникално предимство на „Елтрейд“ е възможността да предоставя на своите клиенти услугата „Всичко от един производител“: фискални устройства, софтуер, консумативи и поддръжка.

    Компанията търси мотивиран кандидат за позицията Специалист Внедряване, поддръжка на софтуер и хардуер

    Отговорности:

    • Организира и реализира асемблиране, тестване и инсталация на система за управление на търговски обект
    • Оказва съдействие на търговци при продажба на софтуер и хардуер за изграждане на система за управление на търговски обект
    • Обучава клиенти за работа с интегрираната система
    • Осигурява поддръжка и сервиз на изградената система

    Подходящия служител е:

    • С техническо образование (електроника, компютърни системи е предимство)
    • С отлична компютърна грамотност – MS Office Pro, Internet, Windows, DOS, изграждане на мрежи
    • Отлични комуникативни умения, инициативност
    • Самостоятелност и организираност при изпълнение на работните задължения
    • Умения за работа в екип
    • Шофьорска книжка, активен шофьор

    Предимство е:

    • Опит на подобна позиция е предимство
    • Опит в сферата на изграждането и поддържането на POS системи е предимство
    • Опит в поддръжка на фискални устройства е предимство
    • Опит в ритейл сектора (ресторанти, магазини и търговски центрове)
    • Познания в областта на търговските софтуери

    Ние предлагаме:

    • Работа в перспективна компания в областта на информационните технологии
    • Регулярни фирмени обучения за повишаване на квалификацията
    • Възможност за професионално развитие
    • Система от бонуси, базирана на постигнатите резултати
    • Пакет социални придобивки – допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, спортна карта и др.

    Ако вие сте амбициозен, инициативен човек, мотивиран да работи в съвременна бързо развиващата се организация и търсите предизвикателство, движение, разнообразна и интересна работа, моля изпратете Ваша автобиография . Oдобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.