+

Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+

Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

9 + 59 =
+

Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Една от всички 108 обяви за IT Business Analyst в София

Виж всички
Adastra
IT Business Analyst with SQL
ApplyКандидатствай
София

Обявата е публикувана в следните минибордове

+
  • Sofia, Bulgaria
  • Съобщи за проблем с обявата

Съобщи за проблем с обявата

×

    Какво не е наред с обявата?*
    Моля опиши ни, къде е проблемът:
    За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

    Adastra is a global IT company, offering premier class services and solutions in various sectors, facilitating the transition to the digital era. 

    We work in international teams and on projects for leading global financial, automotive, telecommunications and insurance pioneers.

    We pride ourselves in accepting the challenge of mastering cutting-edge technologies to empower our clients achieve great outcomes. What gives us satisfaction is the opportunity to apply innovation in our jobs daily, inclusive of areas such as Cloud, Managed Services, Big Data, AI, IoT, Blockchain, Data Monetization and RPA.

    We are currently looking for an experienced IT Business Analyst with SQL.

    Responsibilities:

    • Work with Subject Matter Experts and stakeholders to review, analyze and confirm the business needs
    • Translate the business needs to technical requirements for data integration projects
    • Responsible for preparing the functional documentation and mapping specification for the development team

    Requirements:

    • Solid SQL knowledge and Data Modeling experience
    • Good knowledge and experience in Data Warehousing
    • Client-focused person with excellent communication skills and experience in coordination between business and technical team
    • Strong analytical skills
    • Fluency in English

    Кандидатствай