+

Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+

Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

26 + 44 =
+

Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Една от всички 101 обяви за Database Engineer в София

Виж всички

Applications Support Specialist with DB administration

Adastra | София

Only in

dev.bg

Тази обява е публикувана само в DEV.BG Jobs: Преглеждаме значимите български сайтове за обяви за работа (с поне 400 IT обяви за работа). Тази обява не е публикувана в нито един от тях.
24 юни
Обявата е публикувана в следните минибордове
  • Sofia, Bulgaria
  • Съобщи за проблем с обявата

Съобщи за проблем с обявата

×

    Какво не е наред с обявата?*
    Моля опиши ни, къде е проблемът:
    За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

    Adastra is a global IT company, offering premier class services and solutions in various sectors, facilitating the transition to the digital era. 

    We work in international teams and on projects for leading global financial, automotive, telecommunications and insurance pioneers.

    We pride ourselves in accepting the challenge of mastering cutting-edge technologies to empower our clients achieve great outcomes. What gives us satisfaction is the opportunity to apply innovation in our jobs daily, inclusive of areas such as Cloud, Managed Services, Big Data, AI, IoT, Blockchain, Data Monetization and RPA.

    We are looking for an Applications Support Specialist with DB administration.

    Responsibilities:

    • Provide technical support and monitoring on Data Warehouse Solutions
    • Troubleshooting and application management – Change Control & Technical documentation
    • Use ITSM system for Incident Management
    • Define operational alerts and associated thresholds for alerting
    • Collaborate on technical issues with stakeholders from Development and Customer teams
    • Participate in deployments and upgrades
    • Ensure Service Level Agreement targets are met
    • Participate in Continues Service Improvement initiatives

    Requirements:

    • University degree in Computer Science or related numerate/quantitative subject
    • Experience in supporting relational databases (MS SQL Server, Oracle, MySQL etc.)
    • Good knowledge and experience in writing SQLs
    • Strong analytical and communication skills
    • Excellent level of English, both spoken and written
    • Ability to resolve complex problems with a positive and professional manner
    • Team Player

    Кандидатствай