Harbor Solutions
Абонамент за обяви от Harbor Solutions
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Harbor Solutions е компания която се занимава с Managed IT Services. Проектираме, планираме, изграждаме и поддържаме базови и комплексни решения. Подхождаме холистично към нуждите и IT системите на нашите клиенти.
Дейност
ИТ консултиране, Managed IT Services
Сектор
Информационни технологии
Централен офис
София, България
Година на основаване:
2014
Служители в глобален мащаб:
5
От кога има офис в България?
2014
Служители в България:
5
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
5
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:
Начин на работа
Годишен отпуск
20 дни платен годишен отпуск
Работа от вкъщи
Няма ограничения. Хората имат свободата да избират кое за тях е най-удобно.
Гъвкаво Работно време
Компанията предоставя възможност на служителите сами да определят работното си време.
Придобивки
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Коучинг/менторска програма
Индивидуален план за кариерно развитие
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
Managed IT Services
В какво вярваме:
Ние вярваме, че водещо в изграждането на проектите е бизнес нуждата на клиента. Иновациите и технологиите са инструмент за осигуряване на устойчивост в IT процесите, които да осигурят гладката и безпроблемна работа на всички звена в една организация. Доверието което ни се гласува ни мотивира да подхождаме отговорно към грижата и подобряването на IT системите на нашите клиенти.
Допълнителна информация:
Harbor Solutions е малка компания с отлични експерти, затова считаме, че клишето "big enough to deliver, small enough to care" важи с пълна сила за нас.
Контакти
Адрес
София, ул. Фредерик Жолио Кюри 86
Уебсайт
https://www.harborsolutions.comОбяви за работа в Harbor Solutions (2)
Data Protection Specialist
17 ян.Harbor Solutions offers expert-led public cloud and data protection services, collaborating with strategic partners to provide world-class service management and valuable customer insights. As a Level 2 SMC Support Engineer, you’ll be the vital link between our customers and support organization, handling reporting, logging, managing, and troubleshooting service solutions. With an in-depth technical understanding, you’ll communicate with both internal and external technical teams, ensuring top-notch service delivery. Join us and elevate your career in a dynamic and supportive environment!