Commerzbank Digital Technology Center
Абонамент за обяви от Commerzbank Digital Technology Center
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Защо да работиш в Технологичен център Комерцбанк София?
- Технологичен център Комерцбанк София принадлежи към Commerzbank AG, стабилна компания с традиции и 150 годишна история.
- Създаваме стандарти в дигитализирането на банковите операции и услуги, които ще подобрят преживяването на милиони клиенти в цял свят.
- Възможности за развитие на специалисти с различен профил от гледна точка на опит и разнообразие на технологиите (повече от 20).
- Привличането на млади таланти е част от глобалната политика на Комерцбанк, която приветстваме и прилагаме в България.
Визитна картичка
Технологичен център Комерцбанк София отваря врати през юни 2020 г. като технологично подразделение на водещата международна търговска банка Комерцбанк, втора по големина в Германия. Основната роля на екипа в България е разработването и управлението на приложения, чрез които ще се обслужват 11 милиона частни клиенти и малки бизнеси, както и 30 000 групи от корпоративни клиента в Германия.
Дейности
Продуктова компания
Сектор
Финансови технологии (FinTech)
Централен офис
Франкфурт, Германия
Година на основаване:
1870
Служители в глобален мащаб:
50 000
От кога има офис в България?
2020
Служители в България:
650+
Офиси в България
София, Пловдив
Служители в IT отделите в България:
650
Технологии
Programming languages:
Databases:
Cloud:
Digital Workplace:
Operating systems:
DevOps:
Quality Assurance:
Others
Начин на работа
Годишен отпуск
25 дни платен годишен отпуск с 1 ден увеличение за всяка отработена година в компанията до максимум 31 дни годишно.
Работа от вкъщи
Компанията насърчава баланса между работа от вкъщи и в офиса на компанията. Посещенията в офиса се регламентират вътрешно спрямо епидемиологичната ситуация.
Гъвкаво Работно време
В зависимост от позицията, работното време може да се уговаря с мениджъра и да започва и свършва по-рано или късно от стандартното работно време.
Екип
Barbara Glombiowska
Chapter lead CI/CD CHAMP Team
Мнения от служители
Станислав
Lead Application Delivery
Това, което най-много харесвам в работата си, е възможността да дам своя принос не само за организацията, но и за цялата банкова индустрия. Имаме един от редките шансове да участваме в основна трансформация и дигитализация на индустрията.
Васил
Senior Software Engineer
Озовах се в изключително професионална среда, където планирането, продуктите както и комуникацията са на изключително високо ниво. Част съм един страхотен екип, а възможностите и ресурсите са обучение, както и подкрепата са безгранични.
Глория
Senior Talent Acquisition Partner & HR Special Projects Coordinator
Въпреки че технологичния център на Комерцбанк в София съществува от едва две години, ние вече имаме значителни постижения, с които да се гордеем. Радвам се, че успяхме да изградим силни екипи, които надминават очакванията ни както и култура на грижа към служителите.
Другите за нас
Лицата на Commerzbank: Защо кариерата в областта на киберсигурността в една от водещите европейски банки е отличен избор?
Commerzbank: Създаваме банкирането на утрешния ден
Дигитализацията е част от цялостната Стратегия 2024 на Commerzbank, а как...
Как се изгражда една от най-успешните FX платформи в света? Отговорите дава Commerzbank.
Непрекъсната Интеграция и Непрекъсната Доставка на софтуер (CI/CD) – технологията, която движи Commerzbank напред
ИТ проектите в България: По какви проекти работи Дигиталният Технологичен център на Commerzbank?
ИТ проектите в България: По какви проекти работи Digital Workplace екипът на Commerzbank DTC Sofia
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Зала за игри
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Други
Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
Ваучери за храна
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
Основната задача на екипа в България е разработването и управлението на приложения, които ще позволят цялостната дигитализация на бизнес процесите в банката на международно ниво. Крайната цел е да се съчетае надеждността на традиционната банка с предлагането на услуги, които да отговарят на очакванията на клиентите в дигиталното време, в което живеем.
В какво вярваме:
Ценностите, в които вярваме и живеем всеки ден, ни водят напред:
- Ориентирани към клиентите: Виждаме света през очите на клиента.
- Интегритет: Придържаме се към етичните правила и стандарти.
- Изпълнение: Ние правим всичко възможно за нашите клиенти и мотивираме служителите си да дават всичко от себе си.
- Кураж: Не се страхуваме да поемаме по нови пътища.
- Екипен дух: Ние работим в екип.
Допълнителна информация:
В центъра работят различни профили професионалисти като Software Engineers, Application Operation Engineers и Test Engineers, но също такива, насочени към бизнеса, като Business Analysts, Products Owners, Scrum Masters и други. Развива се голям екип, който разработва и поддържа технологиите, използвани на работното място, като application packaging, endpoint management и Microsoft продукти (Office 365, Exchange, SharePoint, Teams и други).
Контакти
Адрес
гр. София, ул. Самара 2, Advance Business Center
гр. Пловдив, бул. „Васил Априлов“ 124А