BORICA
Абонамент за обяви от BORICA
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За компанията
Защо да работиш в БОРИКА?
Ще имаш възможност да работиш в компания с дългогодишна история, където натрупаният опит и професионализъм във времето вървят ръка за ръка с иновациите;
Ще можеш да работиш по интересни проекти и да участваш в създаването на модерни бизнес решения;
Ще имаш достъп до съвременни технологии и програмни езици;
Ще се присъединиш към екип от енергични и готини колеги, за които доверието, добрите взаимоотношения и инициативността са в основата на добре свършената работа.
Визитна картичка
БОРИКА АД е в основата на технологичната инфраструктура на платежната индустрия в България. Приоритет на дружеството е осигуряването на съвременна картова и платежна среда за финансовите институции.
Важно място в портфолиото на компанията заемат иновативните финтех услуги за крайни клиенти и партньори, като отдалечена идентификация, електронен и облачен електронен подпис B-Trust, незабавни плащания blink, P2P плащания през мобилен телефон, решения за електронна търговия и др.
Дейност
Продуктова компания, Внедряване на софтуерни системи
Сектор
ИТ индустрия (Финанси, Финтех, Удостоверителни услуги)
Централен офис
София, България
Година на основаване:
1989
Служители в глобален мащаб:
400 +
От кога има офис в България?
1989
Служители в България:
400 +
Офиси в България
София, Пловдив
Служители в IT отделите в България:
210
Технологии
Java SE
Spring/Spring Boot
Database
Application Servers
Container orchestration
Message Brockers
Среди за разработка
Version Control
Методологии
Инструменти и процеси
Начин на работа
Годишен отпуск
20 дни платен годишен отпуск.
Работа от вкъщи
Компанията предлага възможност за хибриден модел на работа.
Гъвкаво Работно време
Нямаме такова. Работното време е фиксирано.
Екип
Мнения от служители
Светослава Нетова
Ръководител проекти
Винаги съм искала да се докосна до мащаба на Борика и да разбера как функционира всичко онова, което ние наричаме банкова еко-система, но през технологичната призма. Щастлива съм, че съм част от екипа на Борика и мога да участвам активно в стратегически проекти с широка обществена значимост. Удовлетвореността ми идва не само от проектите които ръководя, но и от възможността да работя с прекрасен екип от професионалисти. Тук срещнах среда, в която се чувствам добре и мога да се развивам професионално.
Христо Мелниклийски
Продуктов мениджър
БОРИКА АД е компанията, която ме изгради не само в професионален план, но и в личен. Тук направих първите си стъпки, срещнах екип от страхотни професионалисти, научих много. Нещата, които най-много ценя в работата си са доверието, интересните предизвикателства и възможността за изява, която се дава на всеки един служител. Дори след 18 години работа в компанията, продължавам да работя с желание, хъс и амбиция по много и разнообразни проекти, да се развивам и да покорявам нови и нови върхове.
Йордан Паунов
Ръководител отдел "Персонализация на карти"
Работя с прекрасен екип, способен да се справя, както с динамичната среда, така и с предизвикателствата наложени от местните и международни стандарти. Радвам се, че мога да дам своя принос за реализирането на различни финтех проекти в един от най-бързо развиващите се в момента сегменти.
Емил Гълъбов
Експерт "Софтуерни разработки"
Това, което ме кара да се чувствам добре в Борика е възможността да участвам в интересни проекти, включващи работа с най-новите технологии и страхотната работна атмосфера. Благодарен съм за безценния опит и обратна връзка, които получавам от по-опитните ми колеги – това ми помага да се развивам ежедневно. С нетърпение очаквам всичко, което предстои да направим заедно в бъдеще.
Илиана Йочева
Ръководител екип "Бизнес анализ"
За мен Борика е живот и страст, динамика, сигурност и стабилност. Започнах от студентската скамейка и вече над 25 години сутрин се будя с поредната смела идея за реализация. Тук имам възможност да проектирам и реализирам значими проекти за най-големите банкови институции в страната. Най-ценното за мен в БОРИКА е, че мога да надграждам себе си и познанията си, като имаме свободата да прилагаме различни подходи и иновативни технологични решения при автоматизиране на палитрата от бизнес процеси за управление на паричните потоци.
Сребрин Балабанов
Приложен архитект
Харесвам работата си в Борика, защото ми дава възможност да участвам в интересни и предизвикателни проекти, свързани с дигитализацията на банковия и финансовия бизнес в България. За тази цел, в компанията използваме най-съвременните и стабилни технологии. Борика е работодателят, при който израснах, както професионално, така и в общочовешки аспект.
Ясен Митров
Директор „ИТ Операции“
Работата ми в Борика е динамична и в никакъв случай еднообразна. В компанията се чувствам много добре, най-вече заради взаимоотношенията с колегите и готовността на всеки да помогне, когато има проблем. Приемам екипа, с който работя като мое второ семейство.
Димитър Кишев
Ръководител отдел „Методика и контрол на разработките“
БОРИКА е може би най-добрата българска ИТ компания. Не гледам на нея само като на работодател, ние сме приятели. Тук получаваме възможности за кариерно развитие, достъп до нови технологии и мнението ни се цени.
Юри Иванов
Ръководител отдел „UNIX и SAN инфраструктура“
Работим по нови и интересни услуги, които имат своето място в ежедневието на всеки от нас. Колегите са отворени и позитивни и заедно в екип посрещаме предизвикателствата.
Михаил Сечков
Старши вътрешен ИТ одитор
В БОРИКА се чувствам оценен и мнението ми винаги се взема в предвид. За мен най-важното е, че работя в комплексна среда, която ми дава възможност да се докосна до иновативни решения и да науча много неща от това.
Статии от служители
Бизнес закуска: „ФИНАНСИ ПОД КОНТРОЛ: ФИНТЕХ РЕШЕНИЯ ОТ БОРИКА“
"Мултибанкинг платформата InfoPay e най-новата финтех услуга в портфолиото на БОРИКА."
Аутсорсинг на картови услуги, Софтуерен ПОС и Единен център за борба с измамите, бяха сред акцентите на семинар по програмата „БОРИКА Нова Генерация“
Аналитична платформа за събиране, обобщаване и анализ на данни представи БОРИКА на специален демо семинар
Нови дигитални картови услуги и първи внедрявания у нас анонсира БОРИКА по време на онлайн семинар по програма “БОРИКА Нова Генерация"
Видео
B-Trust Mobile - Електронен подпис в телефона - реклама "Скиор" (17')
Електронно трудово досие - ползи за работодатели и служители
Награди
Сребърно отличие в категория „Интеграция на нови технологии“…
2023
Златен корпоративен партньор на SOS Детски селища България
2023
2ро място в категория HR Strategy of the…
2022
Мирослав Вичев, носител на титлата „Мениджър на годината“…
2021
Другите за нас
Нели Йоловска, главен директор „Продажби“ в БОРИКА
"Стига човек да иска нещо много силно, намира начин да го постигне."
Отвореното банкиране - стимул за дигитализиране на финансите на традиционно консервативни сектори
Н. Йоловска: Отдалечената идентификация е ключът към дистанционното обслужване на клиенти
Мирослав Вичев: Ще осигурим за банките много по-евтина инфраструктура, отколкото при картовите разплащания
Не просто добри, а отлични
"За да се използват и наложат масово, дигиталните финансови услуги трябва да са безупречно разработени."
Мирослав Вичев е "Мениджър на годината 2021"
Разговор на Ива Дойчинова с Мирослав Вичев.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнително здравно осигуряване и възстановяване на средства за лекарства
Застраховка "Живот"
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Спортни активности на място в офиса
Участие в спортни турнири (с екип на компанията)
Multisport карта
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Коучинг/Менторска програма
Възможност за релокация между централните офиси
Други
Ваучери за храна
Годишен бонус спрямо индивидуалното годишно представяне при изпълнение на цели
Еднократно плащане за раждане на дете
Поемане на такса за детска кухня
Психологическа/социална програма за подпомагане на служителите
Допълнителна информация
Ключови услуги и продукти:
Важно място в портфолиото ни заемат иновативните финтех услуги за крайни клиенти и партньори като отдалечена електронна идентификация, електронен и облачен електронен подпис B-Trust, незабавни плащания Blink, мобилни плащания, парични преводи през банкомат Cash-M и др.
B-Trust Mobile
B-Trust Mobile е мобилно приложение, собственост на БОРИКА АД, предназначено за използване на облачни удостоверителни услуги. Платформата дава възможност за отдалечена идентификация и електронно подписване на документи само с мобилно устройство и наличието на интернет връзка.
Процесът на идентификация е много бърз, интуитивен, лесен за изпълнение и отнема по-малко от 5 минути. Идентификацията става на база снимка на документ за самоличност и селфи. Лесно за инсталиране и употреба, което повишава ефективността на разходите и спестява време.
Наред с удобството и спестеното време, сред основните предимства на B-Trust Mobile са високото ниво на сигурност, гарантирана от БОРИКА, и правната валидност на документите. Отдалечената идентификация е равносилна на лично явяване с документ за самоличност, а облачният електронен подпис има силата на саморъчно положен подпис.
Blink
Blink e брандът на Националната картова и платежна схема за новата услуга, предлагана на българския пазар за незабавни плащания чрез сметка, т. нар. „незабавни плащания blink” или „незабавни преводи blink”.
Незабавните преводи blink са достъпни 24 часа на ден/ 7 дни в седмицата/ 365 дни в годината и се извършват с платежно нареждане, което се изпълнява за секунди.
InfoPay
Мултибанкинг платформата InfoPay е в помощ на организации, които разполагат със сметки в различни банки.
Тя предлага редица функционалности, които улесняват клиентите в управлението на фирмените им финанси.
Платформата е единна точка, предоставяща 24-часов контрол на средствата - консолидирана информация за наличности и движения по всички фирмени сметки в различни банки, детайли по платежа сметка, справка за списък на платежни сметки и др.
Е-faktura
Системата Е-faktura.bg стартира през 2007 г. като до днес издателите на фактури, които я използват, наброяват над 3000 компании от различни браншове. Електронното фактуриране е автоматичен процес на издаване, изпращане, получаване и обработка на фактури по електронен път. Електронното фактуриране е част от търговските процеси, наречени „поръчка-инкасиране “, от гледна точка на доставчика и „покупка-плащане “, от гледна точка на купувача.
Нашите ценности:
ПАРТНЬОРСТВО И ЕКИПНОСТ
Уверени сме, че успехът е плод на партньорство и екипна работа. Стремим се към тях непрекъснато - както в ежедневната ни комуникация помежду ни, така и в отношенията ни с външния свят.
ДОВЕРИЕ И СИГУРНОСТ
Вярваме, че доверието и сигурността са изключително важни, когато става въпрос за финанси, и работим непрекъснато за спокойствието на нашите клиенти.
ОПИТ И ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ
Смеем да твърдим, че ние сме компанията с най-богати традиции в банковата сфера и това ни помага да бъдем уверени в решенията, които предлагаме.
ИНОВАЦИИ И ДИНАМИКА
Несъмнено, иновациите са движещата сила в съвременния свят, а ние се стремим да бъдем доверен съветник на банките при внедряването на последните технологични новости.
ОТГОВОРНОСТ И ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА
Най-лоялните клиенти са тези, които усещат грижата за себе си, затова персоналното отношение и разбиране на нуждите на нашите клиенти е наш приоритет.
Допълнителна информация:
Вече над 30 години компанията е лидер в предоставянето на услуги за финансовия сектор и доверен партньор на банките и бизнеса.
Продължаваме да бъдем основен партньор на банките в изграждането на съвременна ИТ инфраструктура и предоставянето на иновативни решения за техните крайни клиенти.
Последвайте ни в социалните мрежи:
Контакти
Адрес
София, бул. "Цар Борис III" №41
Пловдив, ул. "Самара" 13