AdHash
Абонамент за обяви от AdHash
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
AdHash е протокол за търгуване на дигитална дисплей реклама, елиминиращ ненужни технологии, невидими такси и технологични забавяния, създавайки директен, прозрачен, уважаващ потребителите маркетплейс.
Дейности
Дигитална дисплей реклама
Сектор
Рекламна индустрия
Централен офис
София, България
Година на основаване:
2018
Служители в глобален мащаб:
11
От кога има офис в България?
2018
Служители в България:
9
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
5
Технологии
Начин на работа
Годишен отпуск
20 дни годишна отпуска.
Работа от вкъщи
Частично работа от вкъщи.
Гъвкаво Работно време
Частично гъвкаво.
Придобивки
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Безплатна закуска/ обяд
Абонамент за фитнес зала
Месечна карта за спорт
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Други
Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
Програма с опции/акции на компанията
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
- AdHash Server-Side Platforms: две платформи (една за рекламодатели, една за издатели), позволяващи сервирането и таргетирането на реклама, както и анализа на получените данни в реално време;
- AdHash Bidder: среща търсенето и предлагането в екосистемата, извършвайки real-time bidding, за да определи коя реклама кога и на кого да покаже;
- AdHash Protocol: нашият open source протокол, чрез който се извършва комуникацията между описаните горе платформи и чрез който към нас се интегрират трети страни.
В какво вярваме:
Отвореният интернет радикално промени достъпа до информация и знания. Бизнес моделът, осъществил това, е монетизацията чрез дигитална реклама, позволяваща на издателите да предоставят съдържанието си безплатно. Вярваме, че този модел може да продължи да просперира, без това да е за сметка на потребителските данни. Рекламата може да е ефективна и приятна, а не постоянно следяща всяко наше действие.
Допълнителна информация:
Фундаменталното преструктуриране позволява на рекламодателя за първи път да сервира реклами от собствен сървър директно на устройството на потребителя, при криптографски верифицирано таргетиране. Така рекламодателите и издателите работят с данни от първа ръка, на които могат да разчитат. А чрез премахването на проследяването от трети страни и таргетирането само по контекстуални, не лични, данни, най-сетне и потребителите могат да си гарантират поверителност. Уеб страниците зареждат много по-бързо, което води до значително подобрено потребителско изживяване.