AdHash
AdHash е протокол за търгуване на дигитална дисплей реклама, елиминиращ ненужни технологии, невидими такси и технологични забавяния, създавайки директен, прозрачен, уважаващ потребителите маркетплейс.
b

Визитна картичка

Тип на извършваната дейност:
Дигитална дисплей реклама

Индустрия/ сектор:
Рекламна индустрия

Къде се намира централата на компанията?
София, България

Коя година е основана компанията?
2018

От коя година има офис в България?
2018

В кои градове в България компанията има офис?
София

Служители в глобален мащаб:
11

Служители в България:
9

Служители в ИТ отделите в България:
5

29.08.2020 – Sofia Tech Park

Технологии

Технологии / програмни езици, които използваме:
PHP, MySQL, HTML, CSS, JS, SASS, Node.JS, Selenium

L

Придобивки

Здравеопазване и застраховки

✗ Допълнителна здравна застраховка
✗ Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
✗ Допълнително пенсионно осигуряване
✗ Застраховка живот/ трайна нетрудоспособност

Финансови придобивки
✓ Програма с опции/акции на компанията
Забавления и намаления

✓ Партита и тиймбилдинги
✓ Безплатна закуска/ обяд
✓ Абонамент за фитнес зала
✓ Месечна карта за спорт
✗ Спортни занимания на място в офиса
✓ Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
✗ Масажи в офиса
✗ Зала за игри
✗ Програма за намаления за служители в различни търговски обекти

Професионално развитие

✓ Сертификационни курсове
✓ Вътрешнофирмено обучение
✓ Билети за конференции и семинари
✗ Коучинг/менторска програма
✗ Индивидуален план за кариерно развитие

Други

✓ Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
✗ Ваучери за храна

Брой дни годишна отпуска
20 дни годишна отпуска.
Гъвкаво работно време
Частично гъвкаво.

Работа
от вкъщи

Частично работа от вкъщи.

Допълнителна информация

Ключовите продукти и услуги на компанията са:

  • AdHash Server-Side Platforms: две платформи (една за рекламодатели, една за издатели), позволяващи сервирането и таргетирането на реклама, както и анализа на получените данни в реално време;
  • AdHash Bidder: среща търсенето и предлагането в екосистемата, извършвайки real-time bidding, за да определи коя реклама кога и на кого да покаже;
  • AdHash Protocol: нашият open source протокол, чрез който се извършва комуникацията между описаните горе платформи и чрез който към нас се интегрират трети страни.

В какво вярваме:
Отвореният интернет радикално промени достъпа до информация и знания. Бизнес моделът, осъществил това, е монетизацията чрез дигитална реклама, позволяваща на издателите да предоставят съдържанието си безплатно. Вярваме, че този модел може да продължи да просперира, без това да е за сметка на потребителските данни. Рекламата може да е ефективна и приятна, а не постоянно следяща всяко наше действие.

Допълнителна информация:
Фундаменталното преструктуриране позволява на рекламодателя за първи път да сервира реклами от собствен сървър директно на устройството на потребителя, при криптографски верифицирано таргетиране. Така рекламодателите и издателите работят с данни от първа ръка, на които могат да разчитат. А чрез премахването на проследяването от трети страни и таргетирането само по контекстуални, не лични, данни, най-сетне и потребителите могат да си гарантират поверителност. Уеб страниците зареждат много по-бързо, което води до значително подобрено потребителско изживяване.

Адрес

Бул. България 102,
бизнес център „Bellissimo“,
сгр. А, ет. 8, ап. 10,
София 1680

Контакти

За въпроси, свързани с кариерно развитие:

office@adhash.org

https://adhash.org/

Виж още ИТ компании!

Намери ИТ компании, подредени по различни категории.

Имаш ИT компания?

Свържи се с нас, за да я добавим безплатно:
hello@dev.bg