Adastra
Абонамент за обяви от Adastra
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Защо да бъдете част от Adastra ?
- Консултантите ни работят по разнообразни проекти с най-модерните технологии
- Ние инвестираме в развитието, растежа и обученията на хората, които са част от Адастра. Имаме индивидуален подход към тях и постоянно работим за разширяване на консултантското портфолио от технологии в областта на data engineering и информационен мениджмънт
- Предоставяме възможности за сертифициране, корпоративни обучения, вътрешни академии с над 60 курса, езикови обучения по немски език, обучения за меки умения
- Бъди част от екип от експерти и топ професионалисти с дългогодишен опит в областта на технологиите за управление на данни. В компанията имаме установена приятелска атмосфера и култура на споделяне на знанията
- Хората в Адастра имат открита комуникация с мениджърския екип и получават подкрепа за индивидуалното си проектно представяне
- Работим по изграждане на таланти, а предоставянето на възможности за кариерно развитие в разнообразие от области е съществена част от културата в компанията
- Организираме различни събития и инициативи за забавления и интереси – както виртуални, така и на живо
Визитна картичка
Адастра е глобална IT компания, базирана в Канада с развойни центрове в три континента – Северна Америка, Европа и Азия. Компанията е сред световните лидери в областта на: управление и анализ на данни; тяхната интеграция, трансформация и визуализация; DWH и Data Lake решения, както и консултантски услуги по изграждането и имплементирането на специфични облачни архитектури и решения в AWS, GCP и Azure.
Присъединявайки се към нашия енергичен екип от data експерти, ще имаш уникалната възможност да помагаш на водещи световни компании да осъществят дигиталната си трансформация.
Дейности
ИТ консултиране, Аутсорсинг компания
Сектор
Работим по комплексни проекти за водещи глобални компании в следните направления – финанси, банков и застрахователен сектор, автомобилен, фармация, телекомуникации, промишлено производство, здравеопазване и др.
Централен офис
Торонто, Канада
Година на основаване:
2000
Служители в глобален мащаб:
2500
От кога има офис в България?
2007
Служители в България:
370
Офиси в България
София, Пловдив, Варна и Русе
Служители в IT отделите в България:
350
Технологии
Databases, Data Warehouses & Data Management Systems:
Data Integration tools and technologies:
Master Data Management & Data Quality tools and technologies:
Business Intelligence and Visualization technologies and tools:
Начин на работа
Годишна отпуска
20 дни годишна отпуска.
Работа от вкъщи
В текущата ситуация, работата от вкъщи е препоръчителна за всички служители на Адастра. Предоставяме възможност за работа от офиса.
Гъвкаво работно време
Предлагаме гъвкаво работно време, в зависимост от проекта.
Екип
Мнения от служители
Liliya Sabeva
Senior Consultant
The level of teaching in Adastra Academy is excellent for two reasons. First, the great special preparation of the AA trainers. Second, the professional level of training materials, prepared with attention, passion, and throwback to the most challenging parts of real projects.
Ivaylo Dimitrov
Google Cloud Solutions Architect
I really appreciated the fact that the tasks were not just formal ones, but real projects. Being part of Adastra family brings you energy and positive attitude.
Milen Marinov
Senior Consultant & Trainer at Adastra Academy
As a student, each one of us received personal attention from the mentors, which helped us to learn and grow faster. Being on the other side is also such a great experience. Helping the students and watching them grow is the most satisfying part of being a mentor.
Статии от служители
Другите за нас
Какво е да си HR във време на пандемия: Милка Рачева, директор „Човешки ресурси“ в Адастра България
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Месечна карта за спорт
Зала за игри
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Ucha se – абонамент за децата на служителите
Допълнителна информация
Услуги
Адастра e IT компания, която осигурява бизнес консултиране и data management услуги, решения и софтуер от най-висок клас в множество сектори, подпомагайки прехода към дигиталната ера. Основната ни експертиза включва: управление и анализ на данни; тяхната интеграция, трансформация и визуализация; DWH и Data Lake решения; изграждането и имплементирането на специфични облачни архитектури и решения в AWS, GCP и Azure.
Данните винаги са били в центъра на нашето бизнес портфолио. Непрекъснато разрастваме ключовите ни компетенции, които включват и Internet of Things (IoT), Big Data, Artificial Intelligence (AI), Machine Learning (ML), Robotic Process Automation (RPA), както и разработка на приложения и Cloud-базирани платформи за водещи компании по целия свят.
- Google Cloud Platform Services
- Infrastructure Modernization on GCP
- VM Migration to Google Cloud
- GCP Smart Analytics
- GCP Data Warehouse Modernization
- FinOps on GCP
- GCP Cost Optimization
- AWS Services
- AWS Data Lake Implementation
- AWS Data Warehouse Modernization
- AWS EMR Implementation
- AWS Data-as-a-Service Platform
- Azure Cloud Services
- VM Migration to Azure
- Database Migration to Azure
- Disaster Recovery and Backup in Azure
- Azure Synapse Analytics
- Robotic Process Automation
- Automated Forward-Looking Procurement
- Automated Shipment Tracking
- Monitoring of Automated Process
- Automation Container Booking in Logistics
- Automated Meeting Planner
- Automated Reimbursement Validation
- Automated Insurance Policy Coverage Expansions
- Automated Prevention of Delayed Shipments
- Automated Warranty Claim Processing
Продукти
- Data Quality Application for Dynamics 365
DQ365 e уеб базирано приложение в Dynamics 365 CRM, което позволява на потребителите бързо и ефективно да идентифицират и управляват липсващи или дублирани данни за контакти, лийдове, съществуващи и потенциални клиенти. Приложението предоставя интерактивни дашборди, с които потребителят работи в реално време.
- Overall Equipment Effectiveness Solution
UpRun позволява на потребителите да наблюдават производителността на производствения процес, както и превантивно да идентифицират нужда от профилактика на производствено оборудване. По този начин, техническите ръководители увеличават възвращаемостта на инвестициите и оптимизират производствената ефективност.
- Enterprise Communication Application
EntComm e уеб базирано комуникационно приложение, което позволява на потребителите възможност да провеждат онлайн срещи и бизнес разговори, както в, така и извън организацията.
В какво вярваме:
Ние ценим високо потенциала на нашите служители. Силно отдадени сме на модерните технологии и развиването на нови, за да подпомогнем хората да стават все по-добри в това, което правят, постигайки усещане за удовлетвореност и напредък.
Partnerships:
- IBM Gold Partner
- Oracle Platinum Partner
- Microsoft Gold Partner
- Cloudera Silver Partner
- Dynatrace Master Partner
Допълнителна информация:
Платинен член на „Canada’s 50 Best Managed Companies“
Последвайте ни в социалните мрежи
Контакти
Адрес
гр. София, ул. Атанас Дуков 32
гр. Варна, ул. Генерал Колев 113
гр. Пловдив, бул. Свобода 65А