Кога
август 25, 2018 @ 1:00 pm – 1:45 pm
2018-08-25T13:00:00+03:00
2018-08-25T13:45:00+03:00
Къде
Software University, Inspiration Lab
ул. „Тинтява“ 15-17

Това събитие е част от второто издание на DEV.BG All In One. Пълната програма може да видите тук.

ПРОГРАМА:

>>> Културните особености при управление на програма с 400+ data collection проекта в 90+ държави.
>>> Как тези особености влияят на комуникацията ни?
>>> Как да доставиш същото ниво на качество и service с хора в различни централизирани data management hubs – от България до Малайзия?
>>> Как да управляваш клиента, който има същите предизвикателства?
>>> Примери за уравлението на културните особености в организации и екипи.

>>> Q&A
>>> Networking част;

ЗА ЛЕКТОРА: Борислав Овчаров

>>> Като част от оперативния хъб на глобална копнания за маркетингови проучвания, Борислав е натрупал дългогодишен опит в ИТ сферата.  По-конкретно в сферата на събиране, обработване и смилането на данни в лесен за анализ вид.
>>> През 10 годишния си професионален път е управлявал различни екипи и е работил по внедряването на нови услуги, Agile практики в организацията.
>>> Тези дейности неотменно съвместява и с управлението на стратегически програми, проекти и клиенти.

С ПОДКРЕПАТА НА: DataArt

DataArt е международна консултантска компания в областта на технологиите, която проектира, разработва и поддържа уникални софтуерни решения, помагащи на клиентите да развиват своята дейност. Ние си партнираме с клиентите, за да създадем иновативни решения, с които да допринесем за трайния им успех на пазара.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ:

Събитието е безплатно, но със задължителна предварителна регистрация:

*
*
*
*
*
*
*

ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: IT Project Management.

Събитието е част от потребителската група за IT Project Management. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Project Management. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се.

ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG

КОГА: 25.08.2018, 13:00

КЪДЕ: Software University, Inspiration Lab, ул. „Тинтява“ 15-17, етаж 2

Очакваме ви!