Кога
октомври 18, 2019 – октомври 19, 2019 цял-ден
2019-10-18T00:00:00+03:00
2019-10-20T00:00:00+03:00
Къде
Дворец на Културата и Спорта
Варна бул. „Княз Борис I-ви“ 115
Цена:
€ 69 - € 199

Вземи сега своя Early Bird билет с 20% отстъпка с ПРОМО КОД: HEROES20

Описание:

Най-значимата високотехнологична конференция в Югоизточна Европа, фокусирана основно върху цифровизацията на бизнеса и публичния сектор. Основният акцент е поставен върху иновациите в областта на маркетинга, продажбите, електронната търговия и всички други сектори. Да превърнем България във водещ дигитален и иновационен център – това е общата визия, споделяна от организаторите на събитието и мрежите, която ги подкрепя.

Лектори:

Джон Шол
Списанията USA Today, Таймс и Entrepreneur го наричат „Гуруто в клиентското обслужване“. Джон Шоул е международно признат стратег по обслужване на клиенти и президент на Институт за качество на услугите, световен лидер в обслужването на клиентите. През последните 34 години той се занимава основно с консултиране на различни компании с цел изграждане на култура на обслужване на клиентите. В работата си на консултант той прилaга своята технология, изградена върху практичност, простота и здрав разум. Радващ се на заслужено доверие, фокусиран върху делегирането на права и силата на социалните медии, той умее емоционално да комуникира потенциала на стратегиите в сферата на обслужването, както с висшите мениджъри, така и с редовите служители. Шоул е динамичен и вдъхновяващ. Използва измерими и убедителни данни, които са много важни за висшите мениджъри, като по този начин печели доверието. Книгите му са известни и се ценят високо от управленските екипи като най-силните книги в областта на обслужването на клиенти, които трябва задължително да бъдат прочетени. Посланията му се основават на здравия разум и 44-годишния му опит в изнасяне на презентации, разработване на обучителни програми и развиване на служителите, така че да постигат високи резултати. Канят го да участва в най-популярните телевизионни шоута като Good Morning America, както и от CNBC and PBS, бил е на кориците на USA Today’s, има покани от вестници и списания, участия в радиопредавания от почти всяко кътче по света. Технологията и книгите на Джон са преведени на 11 езика, представят се в над 45 страни, а 90% от дейността на Института за качество на клиентското обслужване е международна.

Шед Симоув
Шед Симоув е креативният гений в наше време. Предприемач, автор, артист, професионален мотиватор и говорител, чиито качества и знания в сферите на креативността, иновациите, герила маркетинг и идеите не се побират в граници. Той е създателят на иновативното приложение Deets, което позволява на хората да обменят данни за бизнес контакти без да имат нужда от визитки. Deets е и официален спонсор на InnowaveSummit! Завършил Експериментална психология в Балиолския колеж в Оксфорд, той придобива знания, които го отвеждат при Лидерите в емпирическия маркетинг – DisneyWorld. Шед е бил част и от култови предавания като BigBrother и TheBigBreakfast. Шед създава империя за концептуални подаръци, игри и книги и продава над 1.5 милиона подаръци и печели две поредни години наградата „Подарък на Годината“. Неговата книга “IdeasMan” е тотален Bestseller. Шед използва опита си в предприемачеството и извлича най- успешните стратегии и техники, за да помогне на други организации. Неговите практически методи за креативно мислене реализират продажби и развиват бизнеси.

Д-р. Кевин Фрайбърг
Ум като бръснач. Железни примери. Спиращи дъха истории. Заразяваща енергия.Доктор Кевин Фрайбърг ,абсолютно заслужено, е един от най- желаните и търсени лектори в Америка. Той е обявен за всепризнат лидер в сферата на бизнес развитието. Той е човекът, към когото най-големите американски компании се обръщат за съвет. С повече от един милион продадени книги и опит с над 2000 компании в 60 държави, Доктор Кевин Фрайбърг се счита за „Топ 30 Най- Велики Умове в сферата на Ръководенето“. Той е бил почетен гост на CNBC, CBSSundayMorning и CNBCIndia- глобални лидери в бизнес новините. Статиите му са публикувани в журнали на Wall Street, Business Week, Washington Post и Investor’s BusinessDaily и други по целия свят. Той и жена му все още допринасят към Forbes.com. Кевин е познат с умението да намира решения на въпроси, които възпрепятстват развитието на бизнеси: Самодоволство и безразличие. Незададени въпроси. Егоистични и арогантни шефове. Култура на страхопочитание. Бюрокрация, която унищожава страстта, въображението и инициативата. И онези, коитоостават затворници на миналото. Хората слушат Фрайбърг, защото той е истински, той е актуален и неговия усет да трансформира идеите в простички планове е отговорът, от който всички компании винаги ще имат нужда.

Дрейтън Бърд
Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на Директния маркетинг и реклама за последните 25 години. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003г. „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-те специалисти в Света, оформили развитието на съвременния маркетинг. Работил е за едни от най-големите марки в цял свят – Audi, Bentley, British Airways, Cisco, Deutsche Post, Ford, IBM, McKinsey, Mercedes, Microsoft, Nestle, Philips, P&G, Toyota, Unilever, Visa and Volkswagen. Със своя неограничен капацитет Дрейтън е подпомогнал продажбите на разнообразни продукти – от самолетите „Airbus” до анимацията „Peppa Pig”. Автор е на 6 книги, издадени на 17 езика, като едната от тях „Директен и Дигитален маркетинг на здравия разум” е бестселър за всички години от 1982 насам. Отличен е с множество награди за Цялостен принос.

Къде:
Варна, Дворец на културата и спорта

Кога:
18-19 Октомври 2019г.

Организирано от:
СНЦ Български бизнес форуми  и Иноуейв ООД

Повече информация за събитието: www.innowavesummit.com