Михаил Карев играе водеща роля в технологичното развитие на Accedia. Инициатор е за създаването на Център за разработване на иновации. От 15 годишен се увлича по състезателното програмиране. Като първокурсник започва да се занимава професионално с разработването на iOS приложения. С Михаил ще ви срещнем на събитието VIPER in Swift – my first encounter, на 31-ви януари. Преди това, той ни сподели за своя професионален опит.

Как започна да се занимаваш с Mobile Development?

Занимавам се с програмиране от училище, когато постоянно ходих по състезания за алгоритми. В началото на първи курс исках да си запълня свободното време след университета. След като не успях да си намеря футболен отбор, двама приятели ме препоръчаха в първата ми работа, където кандидатствах и ме харесаха за iOS екипа. Както разбрах по-късно, помогнали са ми футболните/дискотечни умения, които показвах във Facebook по онова време.

Кой е най-интересният аспект от работата ти с Mobile Development?

Доста клиширано, но може би най-интересният аспект е, как да се направи най-добрия UI/UX, така че всеки  потребител да може да използва приложението по най-интуитивния начин.

Кои са основните предизвикателства пред един Mobile Development специалист според твоя опит?

Най-голямото предизвикателство за специалиста е да разбира добре идеята на приложението и да има добра представа за потребителите, които ще го ползват.

Ще споделиш ли трите най-важни неща, които ИТ обществото може да научи от темата на предстоящата ти презентация?

Какво е VIPER, как да го имплементират и как да разпределят различните модули.

Какво би посъветвал всички, които сега започват да се занимават с Mobile Development?

Винаги да мислят за крайния продукт и потребителите. Също така дали биха се занимавали с това без да им плащат. Много е важно човек да прави това, което му харесва. И да не забравя, направете си Facebook профилите private.


Стани част по потребителската група Mobile Development. Абонирай се и ще ти изпращаме информация за всичко, което предстои в групата.

Визия: Личен архив

Прочети още:
Едно мобилно приложение трябва да е направено и тествано за крайния потребител. Всеки един детайл трябва да бъде на място“ – Стоян Симов
iOS разработчиците трябва да са изобретателни и да обичат промените

 

Share This