IT събития

Ако организираш събитие за IT специалисти, пиши ни на hello@dev.bg

мар.
19
вт
Agility & Transparency via Automation & Atlassian Tools
мар. 19 @ 6:30 pm – 9:30 pm

Ние, от Пейсейф, разработваме софтуер „the agile way“ в колаборация с dev екипи end-to-end, работейки със свои продуктови мениджъри и скръм мастъри. Да осигурим пълна прозрачност на цикъла на разработка на софтуер е наш приоритет, но и голямо предизвикателство. Нашата задача е да предоставим добра информация на всички заинтересовани за решения и развития – от самите екипи до висшия мениджмънт на компанията.>

Според принципите на agile development, ние постоянно се стремим да подобряваме организацията и процесите си. Затова нашият agile delivery team създаде свой начин за следене на цикъла на разработка, използвайки JIRA/Bitbucket/Bamboo, който минимизира времето, което програмистите отделят за задачи, които не са свързани с програмиране.

Освен това, избрахме да следваме няколко показателя (KPIs), които ни помагат да останем фокусирани върху най-важните задачи. С тази презентация Тина ще покаже как създадохме този начин на следене и какво научихме от неговото прилагане.

ЛЕКТОР: Радостина Кавръкова

ОРГАНИЗАТОР: Paysafe and Atlassian User Groups

КЪДЕ: Capital Fort,  София, бул. „Цариградско шосе“ 90

КОГА: 19 Март 2019 от 18:30ч. до 21:30ч.

Линк: ТУК

 

мар.
21
чт
DxTechTalk & The Art of FinTech
мар. 21 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Описание:

Dx TechTalk е серия от събития за безкрайното любопитство на IT специалисти и ентусиасти. Ако FinTech индустрията, разработването на софтуер за капиталовите пазари и/или диалогът с хора с подобно мислене в неформална среда ти звучат привлекателно, то за нас е чест да те поканим да станеш част от новооткритата общност на Devexperts в София.

Първото ни събитие ще се случи на 21.03 (четвъртък) от 19:00 часа в офисът на Devexperts в бизнес център “Вертиго” (ет. 15). Мероприятието ще е изцяло на английски език и безплатно, но със задъжителна предварителна регистрация.

Програма:

  • Opening

Събитието ще бъде открито от регионалният директор и CEO – Виктор Андонов, който ще приветства всички гости и ще постави началото на dxTT общността в България.

  • “Devexperts & the Art of FinTech”

След това, щафетата ще поеме Артем Чуприна, един от най-изявените ни project мениджъри, който ще разкаже по-подробно за това ‘Що е то FinTech?’ и как Devexperts прави изкуство с него.

  • “Turning weird JS patterns into state-of-the-art code”

За първото ни dxTechTalk събитие поканихме и един от нашите front-end разработчици, Антон Сутармин, който ще разкаже повече за Algebraic Data Types (ADTs) и интересната им концепция от гледна точка на фунционално програмиране. Антон ще представи няколко казуса, в които ADTs могат да ни помогнат да превърнем странни, но често срещани JS особености в по-красив и по-сигурен код с примери в Typescript.

  • Networking

Вкусотийки, напитки и много нови контакти! В общи линии, обичайноното за добро настроение в технологични общности!

Лектори:  Artem Chuprina, Project Manager @ Devexperts ;  Anton Sutarmin, Front-end Developer @ Devexperts

Artem Chuprina

Previously worked at Spotware Systems, another financial software provider, several e-commerce (online retail) and digital health companies. His combined background of fundamental financial education and experience in software development helps him explain FinTech in the simplest terms. He is passionate about football & volleyball and loves taking road trips with his family.

Anton Sutarmin

3 years in commercial front-end development, passionate about frontend development since high school. Currently interested in Typescript, functional and reactive programming and making beautiful code and interfaces. Anton is also passionate about various sports and travelling.

Ден:  21.03.2019

Час:  19:00 – 21:00ч.

Място:  Бизнес център “Вертиго” (ет. 15), бул. България №109

Организатор: Devexperts

Билет: Безплатна регистрация: ТУК

Линк с повече информация: ТУК

 

 

 

мар.
22
пт
Django meetup – Balkan edition
мар. 22 @ 6:00 pm – 8:00 pm

ОПИСАНИЕ:

Първата среща за тази година на българската Django потребителска група ще се проведе на 22-ри март от 18 часа. Събитието ще се проведе в Puzl Coworking, 4-ти етаж. За срещата ще се включи потребителската група Python Belgrade. Срещата ни ще се проведе на английски. А входа е свободен.

ПРОГРАМА: 

Ще бъде обявена в събитието: ТУК

ЛЕКТОРИ:  Iliyan Iliev, Djordje Jović, Andrija Živković, Bojan Jovanovic

КОГА: 22.03.2019 петък от 18:00 – 20:00ч.

КЪДЕ:  Puzl Coworking, етаж 4

ОРГАНИЗАТОР: Django Bulgaria, HackBulgaria

ВХОД:  Безплатно, вход свободен

ЛИНК ЗА РЕГИСТРАЦИЯ: ТУК 

мар.
25
пн
Investum Supersonic
мар. 25 @ 2:00 pm – 10:00 pm

Описание на събитието:

София Тех Парк организира конференцията Investum Supersonic, посветена на развитието на иновативната екосистема в България. Събитието ще се състои на 25 март 2019г. в Иновационен форум „Джон Атанасов“ на Научно-технологичния парк.

Линк към FB събитието може да намерите тук.

Целта на форума е да даде възможност за среща и взаимодействие между водещи инвеститори, ентусиазирани предприемачи и хора с новаторски идеи и мислене. Задача на конференцията е тя да постави основата на общност за изява, подпомагане и насърчаване на предприемчиви българи с иновативни проекти за продукти или услуги. По време на форума ще бъде представена новаторската програма на София Тех Парк, която ще предоставя широк набор от услуги и възможности за изобретатели, новатори и предприемачи с фокус комерсиализирането на научни разработки.

Благодарение на основните говорители, които са опитни международни инвеститори, участниците във форума ще научат как да преодоляват бариерите за финансиране и мащабиране в глобален аспект.

В рамките на събитието ще се проведе и първата среща на „Клуб на анонимните новатори“ (AI Club). Целта на клуба е изобретатели, новатори и предприемачи от България да получат видимост и подкрепа, за да преминат със своите идеи на следващо ниво на развитие и да ги превърнат в успешно бизнес начинание. По време на тази срещи участниците ще могат да зададат своите въпроси на основните говорители в по-неформална среда и да получат практически насоки, които непосредствено да могат да приложат. В програмата е включен и демо ден на преакселераторска програма на нашия партньор „Gargarage“.

На откриването на конференцията са поканени и ще присъстват вицепремиерът Томислав Дончев, кметът на София Йорданка Фандъкова, министърът на икономиката Емил Караниколов.

В рамките на събитието водещи инвеститори от страната ще направят представяне на своите институции и ще споделят какви проекти финансират приоритетно.

Плановете на София Тех Парк са тази първа конференция да се превърне в традиционно годишно събитие, организирано от София Тех Парк и насочено в подкрепа на стартиращия бизнес и иновативната екосистема.

Всички посетители ще имат възможност и за тест драйв по време на събитието, осигурен от партньора ни Хюндай

Програма:

14:00 – 16:30

INNOVATORS ANONYMOUS CLUB MEETING – SUPPORTING PEOPLE WITH IDEAS

AT DIFFERENT STAGES

17:00 – 18:00

GARGARAGE PRE-ACCELERATOR DEMO DAY – PITCHING BY THE FINALISTS

18:00 – 19:00

INVESTOR PITCHES

19:00 – 19:10

SOFIA TECH PARK INNOVATORS PROGRAM CONCEPT OVERVIEW

19:10 – 20:30

KEYNOTES

20:30 – 22:00

COCKTAIL

Информация за лекторите:

  • Rob Newell is an investor with prior experience in private equity and management consulting. He is an MBA graduate from the Stanford GSB and a JD candidate at Yale Law School. He is also a startup advisor to Parallel Domain, an autonomous vehicle simulation company.
  • Laurent is a Partner within Deloitte in the Finance Transformation practice, focusing on Operational excellence and Finance digital throughout back office  and Finance Transformation, Global Business Services and Operational transaction integration projects for Global and domestic clients. Laurent has a Risk & Audit background with 19 years of experience in Audit & Consulting, he assists his client from Transformation Strategy design to implementation. He led multiple Finance transformation and major GBS projects including location strategy for Global companies. Currently supporting the leader of quality of life services in setting up their European SSC while digitalizing their finance processes.
  • Schiller started his entrepreneurial career in the early 1980’s, spending the last several decades building and selling a range of technology related companies. Mr. Schiller holds five technology patents and is now involved with R Cubed Group, a holding company that focuses on business and technology innovation. Among other corporate and non-profit boards Mr. Schiller served on the Massachusetts Institute of Technology (MIT) IDEAS Global Challenge Advisory Board. MIT IDEAS supports innovation and entrepreneurship as public service by connecting students with the passion and talent to improve the world with the experience and resources of the MIT community worldwide. Mr. Schiller also lectures, mentors and has done a TEDx talk.
  • Georgi Gunchev is a bestselling author, financial consultant, trainer, insurer and sales expert. Award-winning bestselling author for his joint book with Brian Tracy „Driven“. He is the founder of the „Service Quality Institute Bulgaria“ – a company representative of John Tschohl (the „Customer Service“ guru) for Bulgaria. He is Member of „The National Association of Experts, Speakers and Speakers in the USA“ and „Professional Speaking Association in the UK and Ireland“.

Ден – 25.03.2019

Място – Иновационен форум „Джон Атанасов“, София Тех Парк

Час – от 14 до 22 часа

Организатор – Sofia Tech Park, Gargarage и Impact Enterprise

Цена – безплатно срещу регистрация

Линк за регистрацияТУК

апр.
4
чт
Tech of Tomorrow
апр. 4 @ 9:30 am – 3:30 pm

Описание:

Как блокчейн променя индустриите, по какъв начин изкуственият интелект ще бъде неразделна част от бизнеса и как бизнесът се подготвя за настъпващата роботизация – това са ключовите теми, които доказани експерти ще дискутират на предстоящия „KЛYБ ІNVЕЅTОR.BG – ТЕСH ОF ТОMОRRОW 2019“.

Акцент по време на събитието ще бъде поставен и върху значението на информационната и киберсигурност. „KЛYБ ІNVЕЅTОR.BG – ТЕСH ОF ТОMОRRОW 2019“ ще се проведе на 4 април от 09:30ч. в Сapital Fort,
бул. Цариградско шосе 90, гр.София.

Програма: ТУК 

Информация за лектора: ТУК

ОРГАНИЗАТОР: Investor.bg

КЪДЕ: Capital Fort, бул. Цариградско шосе 90

КОГА: 04.04.2019, 09:30ч. / четвъртък /

ЦЕНА: 50 лв.

Линк за регистрация: ТУК 

 

апр.
11
чт
Well-being vs Придобивки
апр. 11 @ 9:30 am – 12:00 pm

Описание на събитието

Когато става въпрос за грижа за служителите, определено летвата е доста високо вдигната от ИТ компаниите – повечето привличат и буквално глезят служителите си с всевъзможни придобивки и допълнителни бонуси. Дали обаче те са достатъчни хората да се чувстват добре на работното място, да са ангажирани и ефективни? Ще споделим как може да се провери това и какво означава „картина“ на благосъстоянието на служителите.

Ще поговорим още за това какво наистина означава благосъстоянието, как се влияе от организационната култура и как подкрепя развитието на компанията. Ще коментираме как може да се измерва ефективността от програмите и как да прецените дали те са успешни.

Информация за лектора

Климентина Рашева – управляващ партньор в denkstatt България.

От 12 години Климентина управлява българския офис на denkstatt (Денкщат). Заедно със съпруга си през 2007 г. основават първата в България консултантска компания в сферата на устойчивото бизнес развитие.

В denkstatt Климентина развива услугите в направленията Social and Human Capital Management, които са най-актуалните концепции в света на устойчивия бизнес. Проектите й са свързани най-вече със създаване на стратегии за устойчиво управление, работа върху благосъстоянието на служителите, оценка на въздействието върху социалния капитали ангажиране на заинтересованите страни. Климентина оказва организационна и мениджърска подкрепа за развитието на другите офиси от групата на denkstatt в Централна и Източна Европа. През последните две години тя инвестира усилия основно в развитието на Human Capital Management услугите на групата, с фокус върху well-being стратегиите за корпоративни клиенти.

Повече за това в какво вярва Климентина, може да прочетете тук: Благосъстоянието на служителите не е в придобивките

Ден: 11 април 2019 г. (четвъртък)

Място: SOHO (София, ул. Искър №4)

Час: 9.30 – сутрешно кафе и регистрация

Продължителност на събитието: 10-12 ч.

Организатор: denkstatt (Денкщат) България е консултантска компания, която помага на бизнеса да управлява въздействието си върху природния, социалния и човешкия капитал. От 25 години сме на пазара в Централна и Източна Европа, в България – от 12 години. Познаваме истинските предизвикателства пред съвременния бизнес и даваме интегрирани решения. denkstatt е от първите компании в България, които предлагат стратегии за управление на благосъстоянието на служителите на корпоративно ниво.

Цена: Събитието е безплатно, но изисква регистрация.

Линк за регистрация: регистрация може да бъде направена ТУК

апр.
13
сб
QA: Challenge Accepted 5.0
апр. 13 @ 9:00 am – 7:00 pm

Описание:

QA: Challenge Accepted е широко популярна IT конференция за тестване на софтуер, посещавана главно от професионалисти, специалисти и ентусиасти в IT сферата.  Провокирано от QA общността в България, събитието е създадено от професионалисти за професионалисти.

След четири успешни издания, QA: Challenge Accepted 5.0 се очертава като още по- мащабна и успешна конференция, откриваща безброй възможности на участниците за полезни знания, установяване на контакти и споделяне на идеи.  Към този момент остават още само 90 билета и ако се възползвате от възможността да присъствате, ще можете да се насладите на:

-> Само един поток с лекции, за да не изпуснете нищо важно.
-> Подбрани лектори и увлекателни теми.
-> Работа и забавление в едно.
-> Свободно време и възможности за добър networking – по време на самата конференция сме предвидили няколко паузи за отлично кафе, както и дълга обедна почивка за интересни разговори.
-> Вълнуващо афтърпарти с възможност за забавление и нови запознаства.

Лектори:

  • Теодора Еротеева
  • Гьоре Захарчев
  • Душанка Лечич
  • Недко Христов
  • Евгени Костадинов
  • Христо Гергов
  • Димитър Топузов и Светослав Ценов
  • Хараламби Хараламбиев

ОРГАНИЗАТОР: Уебикус ООД

КЪДЕ: София Тех Парк, гр. София

КОГА: 13.04.2019г.

ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ: ТУК 

 

TEDxAUBG – Elusive Truth
апр. 13 @ 10:30 am – 5:30 pm

През нашата осма година TEDxAUBG отново ще обедини местни, регионални и глобални говорители – всеки, избран от нашия екип, за да вдъхновява, информира и провокира публиката. Ще включим критици и скептици, както и тихите герои. Чрез тази пленителна комбинация от личности ще се стремим да открием и разкажем неуловимата истина около нас.

Дата: 13 aприл 2019

Начало на събитието: 10:30 часа

Край на събитието: 17:30 часа

Програма: Програмата ще е бъде обявена на 10-ти април.

Организатор: TEDxAUBG

Вход: Ограничен брой безплатни билети за АУБГ студенти с предварително записване

Регистрация: Формата за билети ще бъде налична на 20-ти февруари

Повече информация може да намерите тук.

апр.
16
вт
Simple & flexible mocking for web apps
апр. 16 @ 6:30 pm – 9:00 pm

Описание:

Mocking е важен инструмент в арсенала на всеки разработчик – особено за разработчиците на потребителски web интерфейс. Ще обсъдим простото и ефективно решение, което създадохме – малка библиотека, която може да използвате с всеки framework, което може да намери употреба в много ситуации, освен за тестване на вашите приложения.

Лектор: Борис Червенков, Solutions Architect at Paysafe

Организатор: Paysafe

КЪДЕ: Capital Fort, София, бул. „Цариградско шосе“ 90

Линк към Facebook страницата: ТУК

Повече информация: ТУК

 

 

апр.
17
ср
Engineering Day @Smule Bulgaria
апр. 17 @ 7:00 pm – 9:00 pm


Това не е първият път, в който отваряме вратите си за гости, но, ако досега фокусът е бил върху музиката, то този път всичко ще се върти около инженерството.
Нашата мисия да свържем света чрез музика е голямо предизвикателство, затова разчитаме на утвърдени технологии и безграничния потенциал на екипа си в Сан Франциско и София.
Ще се радваме да разкажем повече за нас и да се срещнем с всеки, който е любопитен как разработваме социални музикални приложения за iOS, Android и Web, с утвърден Java backend, които се използват от повече от 50 милиона потребители всеки месец. Ще имате възможност да разучите Smule, MagicPiano и AutoRap, и, в случай, че сте същите меломани като повечето от нас, ще имате шанса да изпробвате някои от музикалните инструменти в офиса ни. Ще споделим с вас няколко дашборда и ще ви покажем как успяваме да повлияем света с нашите приложения, след което ще надникнем в кухнята, където ще видите как материализираме идеите си и как те въздействат на Smule обществото. Ще можете да видите някои PRD-та, историята на продукта, кода, който пишем, прегледа, тестването и пускането му на пазара, както и ключови показатели за изпълнението, базирани на големия обем от данни, с които работим.
И, разбира се, ще ви уверим колко добре ни се отдава да отпразнуваме постиженията си.

Програма
19:00 – 19:15 Посрещане
19:15 – 19:45 История и кратка информация за компанията
19:45 – 20:00 Демонстрация на продукта
20:00 – 20:15 Поглед над данни и показатели в реално време
20:15 – 20:25 Поглед над процеса „идея-финален продукт“
20:35 – ??:?? Networking

Информация за лектора
За онези, които са любопитни с кого ще се срещнат могат да научат повече, като кликнат тук.

Ден
17-ти Април 2019 (Сряда)

Място
бул. „България“ 109, Вертиго Бизнес Център, ет. 8

Час
19:00 ч.

Организатор
Smule – Bulgaria Office

Регистрация – Заявете желанието си за присъствие тук

апр.
23
вт
Sofia TECH Meetup – PHP Edition
апр. 23 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Описание на събитието:

Proxiad Bulgaria има удоволствието да представи следващия Sofia TECH Meetup! На 23 април ще фокусираме дискусиите си върху PHP. По традиция нашите лектори ще споделят знания и опит от всекидневната си работа по създаване на софтуерни решения.

ПРОГРАМА:

  • 19:00ч. Откриване – бира и нетуъркинг
  • 19:20ч. Начало на презентациите
  • 21:00ч. Кетъринг, бира и нетуъркинг

ЛЕКТОРИ:  Albert Peschar (Собственик на Kibo IT) и Boris Guery (Ръководител Уеб разработване в Mailjet – Европейски лидер в E-mail маркетинга)

Albert Peschar

Albert Peschar е софтуерен консултант с над 10-годишен опит в Web Development, PHP, AJAX и др.
Тема: „Automatic Web Page. Optimisation in Pure PHP“

Boris Guery 

Boris Guery е софтуерен архитект, променящ парадигмите и предимно интересуващ се от софтуер, създаващ добавена стойност за бизнеса, „language agnostic“ програмист. Има над 15-годишен опит в софтуерното разработване.
Тема: „Introduction to CQRS Architecture, Why & How? Did you mean CARS?“

ОРГАНИЗАТОР: Proxiad Bulgaria

КОГА: 23 Април (Вторник) от 19:00ч.

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. Тинтява №15-17

ЦЕНА: Безплатен вход, но се изисква предварителна регистрация.

Линк за регистрация: ТУК

 

май
10
пт
Elevate Design Summit
май 10 @ 6:30 pm – май 11 @ 4:30 pm

Описание на събитието

На 10 и 11 май ще се проведе Elevate Design Summit в офиса на MentorMate. Събитието ще бъде разделено на две части: Безплатно портфолио ревю (10 май) и лекции на водещи дизайнери от САЩ и България (11 май). Посетителите ще научат ключови техники, чрез които да използват екипната работа в своя полза, как да подобрят процесите в дизайна и как да станат едни от топ UX експертите в България.

По време на Elеvate Design Summit посетителите ще разберат също и какво търсят компаниите в лицето на дизайнерите и защо работата с други дизайнери и разработчици води до иновации. Събитието ще даде и поглед върху бизнес аспекта на дизайна.

Програма: ТУК

Информация за лектора: ТУК

ОРГАНИЗАТОР: MentorMate

КОГА: 10-11 май

Петък 18:30 ч. – 22:00 ч.

Събота 09:00 ч. – 16:30 ч.

КЪДЕ: Офис на Ментормейт, бул. проф Цветан Лазаров 67

ЦЕНА: 

10 май – Безплатно

11 май – 24.99 EUR

Линк за регистрация: ТУК

 

май
15
ср
тестово събитие
май 15 @ 2:13 pm – 3:13 pm

това е тестово събитие на DEV>BG

 

За да се тества нещо

Лични Финанси За Програмисти
май 15 @ 6:30 pm – 8:00 pm

ПРОГРАМА:

>>> Пазарът на труда в ИТ индустрията – потенциал за създаване на лично богатство.
>>> Управление на риска в живота на програмиста – чист и спекулативен риск.
>>> Алгоритъм на парите – как да бъдем финансово бронирани.
>>> Q&A.
>>> Networking с whiskey tasting.

ЗА ЛЕКТОРА: Генчо Керезов

>>> Над 6 години опит във финансовата индустрия.
>>> На 25 годишна възраст става Главен мениджър “Обучение” в Алианц България и отговаря за подготовката на над 5000 точки на обслужване.
>>> Специализира Управление на риска в MIB School of Management в Италия (Ranked #6 RM Master worldwide).
>>> Консултант по ексклузивното партньорство между Алианц и УниКредит в Централна и Източна Европа.
>>> Специалист по лични финанси и управление на риска за индивидуални клиенти.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ: ТУК

ОРГАНИЗАТОР: Anomaly

КЪДЕ: Work & Share Coworking Space, ул. „Тинтява“ 15-17, Аудиториум

КОГА: 15.05.2019

 

май
16
чт
2 години след спечеления Оскар – най-амбициозната конференция за компютърна графика от Chaos Group
май 16 @ 9:30 am – май 18 @ 6:30 pm

Описание:

Между 16 и 18 май София отново ще бъде център на иновациите в сферата на 3D технологиите. По покана на Chaos Group у нас пристигат за конференцията Total Chaos над 30 световноизвестни лектори и 900 международни гости. Събитието ще предложи на посетителите си над 50 презентации в рамките на 3 дни.

„Малко авантюристично, но отдавна нашата мечта е София да стане център на 3D технологиите и миналата година доказахме, че вървим в правилната посока, като организирахме най-мащабната за региона конференция за компютърна графика”, коментира Петър Митев, съосновател на Chaos Group, и допълни, че интересът тази година е още по-голям, защото сме доказали, че България вече се разглежда като една от световните дестинации, където се създават тенденциите в бранша. Владимир Койлазов, другият съосновател на компанията, заяви, че Total Chaos не само вдъхновява артистите и програмистите с богатата си лекционна програма, но е и мястото, на което всеки може да получи практически знания в специалните мастър класове или сесиите със сертифициране. Предвидено е специално намаление на билетите за студенти.

Програма:

Програмата е вече обявена на сайта на събитието.

Лектори:

За Dev трака: Асен Атанасов, Chaos Group; Владимир Койлазо, Chaos Group Мартин Кръстев, Chaos Group Thomas Ludwig, Render Legion Martin Šik, Render Legion Prof. Dr. Philipp Slusallek, Professor in Computer Graphics at Saarland University Arsène Pérard-Gayot, Doctoral Researcher, Saarland University Attila Áfra, Intel Jim Jeffers, Intel Steven Parker, Nvidia Zap Andersen, Autodesk

Лекторите за Art и Craft траковете могат да бъдат видяни в сайта на събитието.

Ден: 16-18 Май 2019

Час: 09:30 – 18:30ч.

Място: София Тех Парк, бул. Цариградско шосе 111, София

Организатор: Chaos Group

Софтуерната компания Chaos Group е световен лидер в технологиите, свързани с компютърна графика, които помагат на творци и дизайнери да създават реалистични изображения и анимации, подходящи за дизайн, телевизия и игрални филми. Компанията се специализира в областта на рендъринг на физически обекти и симулационен софтуер, който ежедневно бива използван от най-добрите дизайнерски студиа, архитектурни фирми, рекламни агенции и компании за визуални ефекти по цял свят. Точно преди 2 години Chaos Group заслужено спечелиха най-престижното отличие от Академията за филмови изкуства и наука за „оригиналната концепция, дизайн и прилагане на технологията V-Ray“. Chaos Group е основана през 1997 г. и има офиси в София, Лос Анджелис, Прага, Сеул и Токио.

За повече информация посетете: ТУК

Билет: ТУК  

Линк с повече информация: ТУК

 

 

Dx TechTalk: Financial Mobile Software Challenges
май 16 @ 7:00 pm – 9:30 pm

Описание:

Dx TechTalk е серия от събития за безкрайното любопитство на IT специалисти и ентусиасти. Ако FinTech индустрията, разработването на софтуер за капиталовите пазари и диалогът с хора с подобно мислене в неформална среда ти звучат привлекателно, то за нас е чест да те поканим да станеш част от общността на Devexperts в София.

Заповядайте на 16-ти май от 19:00 часа, за да си поговорим малко повече за:

  • Какво е толкова специално при разработката на мобилни приложения за трейдъри и брокери?
  • Как ние се справяме с трудностите и предизвикателствата, които срещаме в това начинание?

Мероприятието ще е изцяло на английски език и безплатно, но със задължителна предварителна регистрация тук. Второто ни събитие ще се случи в офиса на Devexperts в бизнес център “Вертиго” (ет.15)

Програма:

19:00ч. – 19:15ч. Registration & Opening
19:15ч. – 20:30ч. Financial Mobile Software Challenges
20:30ч. – 21:30ч. Networking

Лектори: 

Started working at the company as a mobile developer more than 10 years ago when the first mobile projects were just starting to emerge. He basically experienced all the trend changes within the field – from J2ME, Blackberry to smartwatches, notched screens and desktop-grade processors. Sergey is passionate about motorsports; alpine skiing and he is also quite talented on the guitar and the piano.

With over 7 years of financial mobile development experience within Devexperts, Kirill has participated in numerous mobile projects & solutions and is one of the superstars among the Mobile Dev team within our company. He is also passionate about music & loves the mountains all year round.

ОРГАНИЗАТОР: Devexperts 

КОГА: 16-ти май

КОГА: 19:00ч.-21:30ч.

КЪДЕ: Бизнес център “Вертиго” (ет. 15) { бул. България №109 }

Безплатна регистрация: ТУК

Линк с повече информация: ТУК 

 

Follow the money – using graph databases for fraud analytics
май 16 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Описание:

Всяка година финансовата индустрия губи милиарди от онлайн измами, а междувременно измамниците измислят все по-сложни модели. Финансовите институции имат трудната задача да балансират между защитата от измами и обработката на повече плащания, а измамниците погребват моделите си в много данни.

Традиционните технологии не са в състояние да разпознават измами в реално време или да идентифицират мрежови модели извън конкретна сметка. Анализирането на връзките между клиентите с графичните бази данни помага за разкриването на по- сложни модели и ускорява идентифицирането на подозрително поведение.

Освен това графичните бази данни позволяват бързи и ефективни мрежови анализи в реално време и предаване на контекст на моделите за машинно обучение. Колкото по-рано модел или мрежа са идентифицирани, толкова по-бързо се блокира дейността. В резултат на това загубите и глобите са сведени до минимум.

На 16 май Станка, Явор и Добри искат да споделят своя опит за това как ние в Paysafe се справяме с нетривиалната задача да идентифицираме мрежови модели и да наблюдаваме транзакциите в реално време. Използваните технологии са Oracle Database и Oracle Property Graph, включително нейния бърз, in-memory модул за граф аналитики и заявки в реално време. Въпреки това, подходът може да бъде приложен и с други графични бази данни.

Лектори: Станка Далекова, Явор Иванов и Доброслав Христов

ОРГАНИЗАТОР: Paysafe

КОГА: 16 май 2019г. / четвъртък / от 19:00ч. до 21:00ч.

КЪДЕ: Capital Fort, София, бул. „Цариградско шосе“ 90

Линк към събитието:  ТУК

IT Talk: Machine Learning in the Travel, Transport & Hospitality Industry
май 16 @ 7:00 pm – 8:30 pm

The event is organized by DataArt Bulgaria and is part of a series of events devoted to the IT world.

Date and Time: 16 May, Thursday, 19:00 h

Venue: Todor Alexandrov 28 Blvd., 11th floor, DataArt conference hall

Registrationhere

Topic:

Current evolution of computing power, its accessibility to wide variety of industries and evolving of connected modern programming approaches resulted in wide-spreading of Machine Learning technologies.

Travel, Transport and Hospitality industry is enjoying solving long standing business problems regarding personalization, predicting client behavior and preferences, predicting prices, optimizing inventory, innovative models for new revenue and others.

In this interactive lecture you will be able to:

  • Immerse into the one of world’s largest industries employing roughly every 10th worker and contributing $8.3tn to the Global GDP,
  • Get high-level overview of selected possible business scenarios where Machine Learning may unleash innovations, bringing better client service, new revenues, and optimizing cost of ownership,
  • Discuss with an Industry Practitioner few real-world examples of Machine Learning usage

During the lecture you will have an opportunity to ask questions and discover how your skills may contribute to solution of technology challenges in Global Travel, Transport and Hospitality industry.

Speaker: Max Zhdanov, Vice President Travel, Transport and Hospitality business vertical at DataArt

Max Zhdanov is an industry veteran with more than 10 years in Travel & Hospitality, 15 years of experience in various managerial roles, and almost two decades in IT.

Max is Ukrainian, born in Kiev. His alma mater is Kiev Polytechnic Institute where he got MS degree in “Applied Math / Information Technologies”. His career started as a system administrator and later web application developer, then he occupied various technology and leadership roles before joining DataArt in 2018.

Max is a happy father of two kids, passionate traveler for leisure and business who has been to several dozen locations across the globe from the States to Europe, to Asia. In his spare time Max enjoys listening to audio books.

Agenda:

19:00 – Registration

19:15 – Presentation

20:00 – Questions & Answers

май
18
сб
Astea Conference: Practical Magic
май 18 @ 10:00 am – 6:00 pm

Описание:

За четвърта поредна година софтуерната компания Astea Solutions организира технологична конференция. Тази година събитието ще се проведе на 18 май 2019 година в Интер Експо Център.

“Всяка достатъчно напреднала технология е неразличима от магия.” – Артър Кларк

Какво представлява създаването на софтуер? Започваме от празен екран с нула реда код и благодарение на усилията на разработчици, бизнес анализатори, QA инженери, дизайнери, мениджъри, маркетинг експерти, DevOps специалисти и куп други хора, работещи в екип, достигаме до продукт, който се използва от стотици, хиляди или пък милиони потребители. Какво е това, ако не магия?

На Astea Conference: Practical Magic ще ви разкажем как се случва магията чрез личния опит на нашите лектори. В предните три издания над 30 експерти говориха по теми, свързани с разработката на софтуер: програмиране, тестване, бизнес анализ, мениджмънт. Сред тях са Борислав Станимиров от Euro Games Technology, Николай Цветинов от Inflomatix Limited и Милослав Средков от Google UK, а запомнящи се теми бяха “Бъдещето на езиците за програмиране” на Георги Ангелов, “Кое продава – визията или съдържанието” на Ралица Софрониева и “Getting estimates wrong” на Боян Шейтанов.

На тазгодишното издание ще търсим интелигентни отговори с помощта на тълпата, ще чуем повече за спецификите при разработка с Machine Learning, ще разберем защо статистиката е мощен инструмент и как се проектират UI&UX за виртуална реалност.

Събитието е безплатно, а регистрацията вече е отворена.

Програма:

Програмата можете да намерите на ​сайта на конференциятa 

Лектори:

  • Преслав Наков, Qatar Computing Research Institute;
  • Ивайло Странджев, HyperScience;
  • Екатерина Михайлова, CTO и co-founder на Majio

Пълен списък на лекторите на събитието можете да откриете ​тук​.

Организатор:  Astea Solutions ​(Астеа Солушънс) е българска IT компания, която вече повече от 12 години расте и печели клиенти, предимно на американския пазар. Компанията предлага на своите клиенти целия спектър от услуги, свързан със създаването на софтуерен продукт: от анализ на бизнес цели, през UX&UI концепция до софтуерна разработка, имплементация и поддръжка. Клиенти на Astea Solutions са големи компании като HBG, Nationwide, Barnes & Noble, също стартъпи като Plotagraph, Livelist и Stageit. Сред нашите собствени продукти са Socialbook и LiveMargin Reader.

КОГА: 18 май 2019 / събота /  от 10:00 до 18:00ч.

КЪДЕ: ​Интер Експо Център​, зала Витоша

Цена:​ ​Събитието е безплатно, а регистрацията вече е отворена.

Линк за регистрация: ТУК

май
21
вт
Software Architecture Meet-Up
май 21 @ 7:30 pm – 9:20 pm

Описание:

Software Architecture Meet-Up е част от поредица събития посветени на софтуерната архитектура и вече установена практика в SoftServe. Поради успеха на формата, решихме да направим събитието глобално и достъпно и за аудиторията в България.

Щастливи сме да ви поканим на следващата ни среща на 21 май в пространство за събития Бланк, ул. Борис Руменов N2.

Основната ни цел е да популяризираме добрите архитектурни практики и трендове и да споделим нашия опит и подход.

Защо да присъствате?

Ще представим архитектурни методологии, които лесно се използват в ежедневната практика и най-новите световни технологични направления. Ще говорим за:

  • Методологията “Attribute Driven Design“ на Software Engineering Institute към Carnegie Mellon University.

Теодор Тодоров, ще представи методологията на SEI и нейното приложение както в аутсорсинг, така и в продуктови компании.  Ще прегледаме предоставения инструментариум за дизайн и документиране на софтуерно решение, както и за установяване на архитектурната визия като основно комуникационно средство между техическите и бизнес участници в разрвойната дейност.

  • Hybrid Serverless

Радослав Сандов ще представи архитектурни подходи в Serverless, които излизат извън базови FaaS. Serverless не означава, че няма сървъри. Serverless не винаги магически разрешава всички проблеми свързани със мащабиране, достъпност и други нефункционални водачи. Има много разнообразни serverless решения, които имат своите положителни и отрицателни страни. Ще разгледаме основните от тях и ще видим как можем да превърнем някои от дефектите им в ефекти.

Програма:

  • Начало – 19:30ч.
  • 19:30ч. – 20:10ч.  Методологията “Attribute Driven Design“ – Теодор Тодоров
  • 20:20ч. – 20:30ч. Q&A
  • 20:30ч. – 21:10ч. Hybrid Serverless – Радослав Сандов
  • 21:10ч. – 21:20ч. Q&A
  • 21:20ч. – Networking

Лектори:  

  • Теодор Тодоров – Solutions Architect, Center of Excellence SoftServe
  • Радослав Сандов – Solutions Architect, Center of Excellence, SoftServe

ОРГАНИЗАТОР: SoftServe

КОГА: 21 Май /вторник/ от 19:30ч. до 21:30ч.

КЪДЕ: Пространство за събития Бланк, ул. Борис Руменов №2

БИЛЕТ: ТУК

Линк с повече информация:  ТУК

 

 

май
22
ср
Advanced Mobile & Java Development @Smule Bulgaria
май 22 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Описание:

Тъй като вярваме, че любопитството е ключът към безграничните възможности да бъдеш креативен и да растеш, а вие бяхте много любопитни по време на първия по рода си Engineering Day Smule Bulgaria, ние се завръщаме със следващия ден на отворените врати в офиса ни.

Ние в Smule създаваме социални музикални преживявания за всеки и ще ви покажем как благодарение на платформата ни изграждаме глобално общество от меломани. Ще оставим ентусиастите да се насладят на преживяването да изпълнят нещо в някое от приложенията ни, за да можете да разберете защо сме толкова въодушевени да работим върху продукти, които нямат аналог на българския пазар.

Ще разкажем повече за иновациите и процесите, чрез които се справяме с повече от 20 милиона песни създавани всеки ден в приложенията ни, използвайки емпирични резултати при валидирането на нова идея. Ще надникнем и над принципите при разработването на мобилни приложения и Web платформи с утвърден Java backend, а освен това ще споделим и някои от ценностите и практиките, на които разчитаме за писането на качествен програмен код. В следствие на обратната връзка от първото събитие, организирано от нас, ще си поговорим също и за архитектурата ни.

Най-общо казано ще споделим с вас част от нашия ноу-хау и ще ви покажем как иновираме, докато същевременно се забавляваме. Ела и се запознай с група от талантливи музиканти, техници, инженери и истински рок звезди!

Програма: 

19:00ч. – 19:15ч. Посрещане
19:15ч. – 19:45ч. Демонстрация на продуктите
19:45ч. – 20:00ч. Поглед над процеса „идея-финален продукт“
20:00ч. – 20:15ч. Поглед над разработването на мобилни приложения и Web платформи с Java backend
20:15ч. – 20:25ч. Архитектура – how to achieve scalability
20:35ч. – ??:?? Networking

Информация за лектора

За онези, които са любопитни с кого ще се срещнат могат да научат повече, като кликнат тук.

ОРГАНИЗАТОР: Smule – Bulgaria Office 

КОГА: 22-ри май 2019 / Сряда / от 19:00ч.

КЪДЕ: бул. „България“ 109, Вертиго Бизнес Център, ет. 8

Регистрация: Заяви желанието си за присъствието си тук.

май
30
чт
Proptech Investor Talks vol.1 presents Pi Labs
май 30 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Гостува програмният директор на Pi Labs – Рая Юнакова. Тя ще разкаже за първия европейски проптек акселератор и венчър фонд. Какво търсят инвеститорите от Лондон? Как да станете следващата проптек звезда? Елате и попитайте. Вход свободен за хора с идеи и воля.

Програма:

  • 19:00ч. – 20:00ч. – Представяне на Pi Labs:
  • 20:00ч. – 20:30ч. – Въпроси и отговори /дискусия:
  • 20:30ч. – 00:00ч. – Networking:

Лектор: Рая Юнакова

Рая Юнакова е програмен директор на Pi Labs, като работи там от 2 години и половина. Преди това е била 6 години в Майкрософт, където е била Senior Programme Manager – Startups в различни региони. Развила е маркетинговата стратегия за стартъп технология в Майкрософт в 24 страни от региона на Централна и Източна Европа и Централна Азия. Завършила е Университета в Лестър, Computer science, /магистърска степен/ както и Техническия университет в София /бакалавър/.

ОРГАНИЗАТОР: BG Proptech Community

КОГА: 30 май 2019, / четвъртък / от 19:00ч.

КЪДЕ: Кино Култура, Сан Стефано Плаза /до централния вход, точно срещу БНТ/

ВХОД: Свободен

За повече информация: ТУК

 

юни
4
вт
Evolution of Technical Communication
юни 4 @ 8:00 am – юни 5 @ 6:00 pm

Описание: Evolution of Technical Communication – конференцията, която събира на едно място автори на техническа документация, информационни разработчици, технически редактори и преводачи, информационни архитекти, продуктови мениджъри и консултанти от Югоизточна Европа, ще се проведе в София на 4 и 5 юни.

Сред темите на тазгодишното десето юбилейно издание са:

  • API документация;
  • обслужване и поддръжка чрез софтуер (машинни операции, актуализации);
  • непрекъсната доставка и технологии за доставка (Continuous Delivery and Delivery Technologies): статични уебсайтове, markdown, GitHub и др.
  • платформи, инструменти и интеграционни методи;
  • гъвкава методология за разработване на софтуерна документация;
  • машинно обучение;
  • информационно моделиране;
  • интелигентно съдържание;
  • потребителски опит;
  • мултимедия и видео документация.

Вече започна и процедурата по подаване на предложения за презентации (с продължителност 30 – 40 минути) и уъркшопи (с продължителност 90 минути).

Крайният срок е 7 февруари 2019 г. Повече информация може да бъде намерена тук: http://evolution-of-tc.com/call-for-papers/.

Миналогодишното издание на конференцията  привлече гости от над 16 държави. Спонсори бяха Adobe, VMware, Progress, Axway, Oxygen, Document360 и Antidot. Dev.bg, TechNews.bg, Economy.bg, Computerworld.bg, ITEventZ.bg, и TechWriter.pl бяха медийни партньори на събитието.

 Дата: 04.06. – 05.06.2019 г.

Начало на събитието (час): 8 ч. на 4 юни

Край на събитието (час): 18 ч. на 5 юни

Програма: тече процес по подбор на сесиите

Организатор: tekom Europe

Вход (цена): за членове на tekom Europe – 95 евро; ранна регистрация – 130 евро; стандартна цена – 150 евро.

Регистрациятук

Повече информаци: http://evolution-of-tc.com/

юни
11
вт
Data as rocket fuel: Understanding how to use data in product design
юни 11 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Описание:

Нашите презентатори са Мартин Кастелов, UX архитект, които има богат опит в дизайна, маркетинга и информационната архитектура и Кристиян Луканов, UX researcher с добър академичен и професионален опит.

Всеки ден те се сблъскват с предизвикателството да създадат потребителски интерфейс и изживяване, което да се базира на потребителски данни. И затова те нямат търпение да споделят с Вас как да извлечете максимума от тези данни в творческия UX/UI процес. Ще научите как да следите и увеличите потребителското удовлетворение.

Лектори: Мартин Кастелов и Кристиян Луканов

ОРГАНИЗАТОР: Paysafe

КОГА: 11 юни 2019 г.  / четвъртък / от 19:00ч до 21:00ч.

КЪДЕ: Capital Fort, София, бул. „Цариградско шосе“ 90

Повече информация: ТУК 

 

 

юни
13
чт
SQL Server 2019 Discovery Day
юни 13 @ 8:30 am – 5:00 pm

Описание:

SQL Server 2019 Discovery Day e традиционно събитие за Data Platform и по-специално, за SQL Server общността в България. Събитието ще има две насоки – техническа, която в първата си част ще е изпълнена със сесии. В нея лекторите на SQL Master Academy – Маргарита Наумова (MCM, MCT и MVP) и Розалина Захариева (SQL Server Consultant and Trainer) ще представят новата версия на SQL Server-2019, ще споделят опит и ценни съвети, а Иван Донев (MCT, MCSE Data Management and Analytics) ще потопи участниците в света на AI и BI.

Втората част, посветена на технологиите ще бъде под формата на QUIZ (викторина), където участниците ще са разделени на състезаващи се отбори, като най-успешните  ще получат награди. Паралелно с техническите сесии ще се състоят бизнес сесии и дискусионен панел, в които ще се обърне внимание на трансформацията на компаниите, които успешно реализират потенциала на своите данни, ще се разгледат и обсъдят истински сценарии в насока Data Analytics, ще има участие и на гост лектор.

Програма:

  • 08:30ч. – 09:00ч. – Регистрация
  • 09:00ч. – 09:30ч. – Откриване
  • 09:30ч. – 10:45ч. – What’s new in SQL 2019 – част 1 / Track 2: Бизнес сесия
  • 10:45ч. – 11:00ч. – Кафе-пауза
  • 11:00ч. – 12:15ч. – What’s new in SQL 2019 – чат 2 / Track 2: Бизнес сесия
  • 12:15ч. – 13:00ч. – Обяд
  • 13:00ч. – 14:30ч. – Fun with AI and BI / Track 2: Дискусионен панел
  • 14:30ч. – 15:00ч. – Кафе-пауза и разпределяне на отбори
  • 15:00ч. – 16:00ч. – Quiz
  • 16:00ч. – 16:30ч. – Quiz – оценка
  • 16:30ч. – 17:00ч. – Награди и закриване

Лектори: Маргарита Наумова, Розалина Захариева, Иван Донев. Гост лектор ще бъде обявен скоро

ОРГАНИЗАТОР: Инспирит (SQL Master Academy) – първата компания на българския IT пазар, чиято експертиза е изцяло насочена към платформата Microsoft® SQL Server. Компанията е основана през 2010 г. от Маги Наумова – SQL Server Microsoft® Certified Master, квалификационна степен, с която софтуерният гигант e удостоил едва няколко десетки експерти в целия свят. От основаването си досега, екипът на компанията е реализирал повече от 70 проекта за клиенти в Норвегия, Дания, Великобритания, Швеция, Германия и България. Маги Наумова често е лектор на международни конференции като PASS Summit, SQL Saturday, SQL Server and SharePoint Connections Conference, SQLU Conference, Database Days Conference и е основател на SQL & BI потребителска група „Let’s SQL Together”. От 2009 г. досега повече от 2 700 експерти са преминали през обученията в SQL Master Academy.

КОГА: 13 Юни, Четвъртък от 8:30ч. до 17:00ч.

КЪДЕ: София, БЦ „Capital Fort”, зали „Ню Йорк Сити“ и „Манхатън“

Билет: ТУК

Линк с повече информация: ТУК

юли
9
вт
Delivering Global FinTech Products from Beta to Market Fit
юли 9 @ 7:00 pm – 9:00 pm

Лектори: Анета Галанска и Диляна Йорданова

Описание:

Паричен превод до Англия, Кения или Индия, който е безплатен и парите пристигат за минути. Звучи прекалено добре, за да е истина, но всъщност е Skrill Money Transfer.

Присъединете се към продуктовите мениджъри на Paysafe Анета и Диляна, които ще разкажат какво е необходимо, за да се стартира глобален доставчик на онлайн парични преводи, който поддържа преводи до 40+ държави.

Наред с други неща, ние ще говорим за изграждане на MVP (Minimum Viable Product), който носи стойност,  как се стартира такъв продукт и накъде да поемем след това. Ще се запознаем със събирането  и анализа на продуктови показатели в нашата работа, както и с реални примери за промени, движени от тези показатели.  Ще споделим как даваме възможност на нашите екипи от софтуерни инженери да допринасят за равитието на продукта, а също и пред  какви предизвикателства сме били изправени от началото до сега и уроците, които сме научили от тях.

Къде: Capital Fort, София, бул. „Цариградско шосе“ 90

Кога: 09.07.2019 от 19:00ч до 21:00ч

Организирано от: Paysafe

Повече информация за събитието

юли
18
чт
Академия за b2b Консултативно Продаване
юли 18 @ 4:00 pm – 8:00 pm

Описание на събитието:

“SBR Академия за Консултативно Продаване” представлява уъркшоп сесии – практическа методология за високи постижения в b2b продажбите. Селектираме 10-12 човека от 7-10 компании.

Получавате завършен наръчник и процес „стъпка по стъпка“ за комплексни b2b продажби – подходящи за търговци, търговски мениджъри и директори, технически лица, консултанти, предприемачи, основатели и собственици на бизнес.

ПРОГРАМА:

Веднъж седмично в рамките на 7 сесии от 16:00 до 20:00 часа.

1 – Основи

  • Формула за успех в продажбите
  • Развиване на емоционалнa устойчивост
  • Създаване на навици на успешен търговец

2 – СамоУправление

  • Ключови показатели за ефективност
  • СамоМотивация. Как да коучвате себе си?
  • 10 стъпки за ефективно целеполагане

3 – Нетуъркинг

  • Развитие на проф. мрежа от контакти
  • Ефективен нетуъркинг – лице в лице
  • Структура на нетуъркинг разговори

4 – Телефон

  • Структура и типове обаждания
  • 3 инструмента за ефективна комуникация
  • Справяне с рецепция и възражения

5 – Навигатор

  • Идентифициране на стила на купуване
  • Адаптиране  към 4-те основни стила на купуване
  • Продавай така, както клиентът иска да купува

6 – Цикъл на купуване

  • Основните фази в цикъла на купуване
  • Адекватни стратегии при различните фази
  • Ефективност при писане и изпращане на оферти

7 – Q.U.I.S. – Методология

  • Консултативно Продаване
  • Question /Въпроси/ + Understand /Разбиране/
  • Influence /Влияние/+ Solidify /Затвърждаване/

8 – Q.U.I.S. – Tри константи 

  • Атмосфера за купуване
  • Потвърждение от трето лице
  • Реакция при възражения

9 – Q.U.I.S. Отваряне на срещата

  • Подготовка преди срещата
  • Подход и адаптиране към стила на поведение
  • Как да разговорим човека отсреща

10 – Q.U.I.S. – Видове Въпроси

  • Клъстерни въпроси
  • “Еврика” въпроси за осъзнаване
  • Въпроси за проблеми и последствия

11 – Q.U.I.S. Влияние и решения

  • Потвърждение и обобщение
  • Какво ни отличава? Защо да работите с мен/нас
  • Решения – Опции. Стойност за клиента

12 – Q.U.I.S. TM – Затваряне

  • Преход към затваряне на сделка
  • Затваряне на сделка / “TABO” Въпроси
  • Финални щрихи и следващи стъпки

ЗА ЛЕКТОРА:  Тома Стайков – Управител на SBR Consulting – https://www.linkedin.com/in/toma-staykov/

“Продажбите, коучинга и мотивирането на хора промениха и продължават да променят моя живот. Затова обичам това, което правя.” По този начин Тома Стайков описва вече 10 годишната си кариера, която включва продажби, ръководене на търговски екипи и развитие на организации в България и САЩ.

2009г. – на 21 години, изражда първия си търговски екип от 10 човека;
2011- 2012г.  – Търговски Мениджър, Southwestern Advantage;

  • Топ търговец за първа година (интернационална дивизия) 2011;
  • Топ търговец за втора година (интернационална дивизия) 2012;
  • Топ опитен търговец (завършвайки в първите 10% в компанията в света) 2012;
  • Специална награда: “Стената на великите” – за подбор и изграждане на екип от 20+ търговеца (Първо място в компанията в света) 2012;
  • Златна награда – за 80+ часа работна седмица (12 седмици подред);

2013г. – Стартира в съдружие Delta3 Consulting – бизнес растящ 6 години подред;
2017г. – Създава българският клон на SBR Consulting;

КОГА:

Първа група стартира на 18ти Юли – 7 четвъртъка от 16:00 до 20:00
Втора група стартира на 26ти Септември – 7 четвъртъка от 16:00 до 20:00

КЪДЕ: Зала до метро – “Жолио Кюри“: Ул. Николай Хайтов №2 + Онлайн предаване на живо

ОРГАНИЗАТОР: SBR Consulting

ЦЕНА:
1200 лв. за един участник;
2000 лв. за двама участника;

Линк за регистрация: ТУК 

 

окт.
18
пт
Innowave Summit 2019
окт. 18 – окт. 19 цял-ден

Вземи сега своя Early Bird билет с 20% отстъпка с ПРОМО КОД: HEROES20

Описание:

Най-значимата високотехнологична конференция в Югоизточна Европа, фокусирана основно върху цифровизацията на бизнеса и публичния сектор. Основният акцент е поставен върху иновациите в областта на маркетинга, продажбите, електронната търговия и всички други сектори. Да превърнем България във водещ дигитален и иновационен център – това е общата визия, споделяна от организаторите на събитието и мрежите, която ги подкрепя.

Лектори:

Джон Шол
Списанията USA Today, Таймс и Entrepreneur го наричат „Гуруто в клиентското обслужване“. Джон Шоул е международно признат стратег по обслужване на клиенти и президент на Институт за качество на услугите, световен лидер в обслужването на клиентите. През последните 34 години той се занимава основно с консултиране на различни компании с цел изграждане на култура на обслужване на клиентите. В работата си на консултант той прилaга своята технология, изградена върху практичност, простота и здрав разум. Радващ се на заслужено доверие, фокусиран върху делегирането на права и силата на социалните медии, той умее емоционално да комуникира потенциала на стратегиите в сферата на обслужването, както с висшите мениджъри, така и с редовите служители. Шоул е динамичен и вдъхновяващ. Използва измерими и убедителни данни, които са много важни за висшите мениджъри, като по този начин печели доверието. Книгите му са известни и се ценят високо от управленските екипи като най-силните книги в областта на обслужването на клиенти, които трябва задължително да бъдат прочетени. Посланията му се основават на здравия разум и 44-годишния му опит в изнасяне на презентации, разработване на обучителни програми и развиване на служителите, така че да постигат високи резултати. Канят го да участва в най-популярните телевизионни шоута като Good Morning America, както и от CNBC and PBS, бил е на кориците на USA Today’s, има покани от вестници и списания, участия в радиопредавания от почти всяко кътче по света. Технологията и книгите на Джон са преведени на 11 езика, представят се в над 45 страни, а 90% от дейността на Института за качество на клиентското обслужване е международна.

Шед Симоув
Шед Симоув е креативният гений в наше време. Предприемач, автор, артист, професионален мотиватор и говорител, чиито качества и знания в сферите на креативността, иновациите, герила маркетинг и идеите не се побират в граници. Той е създателят на иновативното приложение Deets, което позволява на хората да обменят данни за бизнес контакти без да имат нужда от визитки. Deets е и официален спонсор на InnowaveSummit! Завършил Експериментална психология в Балиолския колеж в Оксфорд, той придобива знания, които го отвеждат при Лидерите в емпирическия маркетинг – DisneyWorld. Шед е бил част и от култови предавания като BigBrother и TheBigBreakfast. Шед създава империя за концептуални подаръци, игри и книги и продава над 1.5 милиона подаръци и печели две поредни години наградата „Подарък на Годината“. Неговата книга “IdeasMan” е тотален Bestseller. Шед използва опита си в предприемачеството и извлича най- успешните стратегии и техники, за да помогне на други организации. Неговите практически методи за креативно мислене реализират продажби и развиват бизнеси.

Д-р. Кевин Фрайбърг
Ум като бръснач. Железни примери. Спиращи дъха истории. Заразяваща енергия.Доктор Кевин Фрайбърг ,абсолютно заслужено, е един от най- желаните и търсени лектори в Америка. Той е обявен за всепризнат лидер в сферата на бизнес развитието. Той е човекът, към когото най-големите американски компании се обръщат за съвет. С повече от един милион продадени книги и опит с над 2000 компании в 60 държави, Доктор Кевин Фрайбърг се счита за „Топ 30 Най- Велики Умове в сферата на Ръководенето“. Той е бил почетен гост на CNBC, CBSSundayMorning и CNBCIndia- глобални лидери в бизнес новините. Статиите му са публикувани в журнали на Wall Street, Business Week, Washington Post и Investor’s BusinessDaily и други по целия свят. Той и жена му все още допринасят към Forbes.com. Кевин е познат с умението да намира решения на въпроси, които възпрепятстват развитието на бизнеси: Самодоволство и безразличие. Незададени въпроси. Егоистични и арогантни шефове. Култура на страхопочитание. Бюрокрация, която унищожава страстта, въображението и инициативата. И онези, коитоостават затворници на миналото. Хората слушат Фрайбърг, защото той е истински, той е актуален и неговия усет да трансформира идеите в простички планове е отговорът, от който всички компании винаги ще имат нужда.

Дрейтън Бърд
Дрейтън Бърд е една от най-значимите фигури в областта на Директния маркетинг и реклама за последните 25 години. Има 52 години практически опит в онлайн и офлайн маркетингa. През 2003г. „Chartered Institute of Marketing” определя Дрейтън Бърд като един от 50-те специалисти в Света, оформили развитието на съвременния маркетинг. Работил е за едни от най-големите марки в цял свят – Audi, Bentley, British Airways, Cisco, Deutsche Post, Ford, IBM, McKinsey, Mercedes, Microsoft, Nestle, Philips, P&G, Toyota, Unilever, Visa and Volkswagen. Със своя неограничен капацитет Дрейтън е подпомогнал продажбите на разнообразни продукти – от самолетите „Airbus” до анимацията „Peppa Pig”. Автор е на 6 книги, издадени на 17 езика, като едната от тях „Директен и Дигитален маркетинг на здравия разум” е бестселър за всички години от 1982 насам. Отличен е с множество награди за Цялостен принос.

Къде:
Варна, Дворец на културата и спорта

Кога:
18-19 Октомври 2019г.

Организирано от:
СНЦ Български бизнес форуми  и Иноуейв ООД

Повече информация за събитието: www.innowavesummit.com 

Share This