SyncHR / Синксорс инк-клон България

SyncHR e бързо развиваща се американска компания, която предлага иновативен cloud – базиран продукт, благодарение на който управлението на човешките ресурси преминава на изцяло ново ниво.

b

Визитна картичка

Тип на извършваната дейност:
Продуктова компания; Внедряване на софтуерни системи;

Индустрия/ сектор:
Информационни технологии / Софтуерно разработване;

Къде се намира централата на компанията?
Денвър / САЩ

Коя година е основана компанията?
2006

От коя година има офис в България?
2006

В кои градове в България компанията има офис?
София

Служители в глобален мащаб:
120

Служители в България
47

Служители в ИТ отделите в България
30

Технологии

Технологии / програмни езици, които използваме:
Java / J2EE | SQL | JavaScript | JQuery | HTML and CSS | Groovy and Grails;

L

Придобивки

Здравеопазване и застраховки

✓ Допълнителна здравна застраховка
✗ Допълнителна здравна застраховка включително зъболечение
✗ Допълнително пенсионно осигуряване
✗ Застраховка живот/ трайна нетрудоспособност

Финансови придобивки

✓ Програма с опции/акции на компанията

Забавления и намаления

✓ Партита и тиймбилдинги
✗ Безплатна закуска/ обяд
✗ Абонамент за фитнес зала
✓ Месечна карта за спорт
✓ Спортни занимания на място в офиса
✓ Участие в спортни турнири
✗ Масажи в офиса
✓ Зала за игри
✗ Намаления за служители

Професионално развитие

✓ Сертификационни курсове
✓ Вътрешнофирмено обучение
✓ Билети за конференции и семинари
✓ Коучинг/менторска програма
✗ Индивидален план за кариерно развитие

Други

✗ Мобилен телефон/ план
✗ Ваучери за храна

Брой дни годишна отпуска

20 дни платен годишен отпуск.

Гъвкаво работно време

Изцяло гъвкаво.
Работното време не е строго фиксирано, служителите сами планират времето си спрямо срещи и работни ангажименти.

Работа
от вкъщи

Има опция за работа от вкъщи.

Допълнителна информация

Ключовите продукти и услуги на компанията са
В основата на създаването на компанията ни е един иновативен, визионерски подход за решаване на сложни въпроси, свързани с управлението на човешкия капитал. Именно този подход предоставя на клиентите ни решения, които драстично намаляват административната тежест, свързана с обработката на данни, което им позволява да се съсредоточат върху най-важното – техните служители.

В какво вярваме

Нашите ценности са компасът, който насочва действията ни и определя поведението ни в света, в който живеем и правим бизнес. Отговорът на въпроса „Кои сме ние?“ е изключително важен и сериозен за нас. Основните ни ценности представляват съвкупност от константни ръководни принципи, които ни фокусират върху постигането на обещанието, дадено от марката – да създаваме иновации единствени по рода си.

Допълнителна информация
Благодарение на продукта, който разработваме, опростяваме процесите и документацията, свързана с управлението на човешкия капитал, което прави планирането на инвестициите по-ясно, задълбочено и прозрачно. Техническият персонал с който компанията ни разполага в момента е малко над 40 души за САЩ и България. Само за сравнение – техническият персонал на наш пряк конкурент е 800+ . Методиката, която използваме не изисква корпоративна бюрокрация и ни позволява максимална гъвкавост.

Адрес

Бул.България 109, ет.10,
Бизнес център „Вертиго“
София, България

Контакти

За въпроси, свързани с кариерно развитие

E-mail: dandreeva@synchr.com;
Tel.: + 359 884 91 69 83

synchr.com

Виж още ИТ компании!

Намери ИТ компании, подредени по различни категории.

Имаш ИT компания?

Свържи се с нас, за да я добавим безплатно:
hello@dev.bg