Като Lead iOS Developer в Phyre, на Мартин Куванджиев се налага често да използва инструменти за анализиране на поведението на потребителите с цел оптимизация. Кариерният му път минава през BroadSoft и Playground Energy, а освен това е и носител на първо място на NASA Space Apps Challenge, наградата “Джон Атанасов” и IoT награда на БАИТ. Преди събитието “Analytics tools for Mobile Applications” му зададохме няколко въпроса за метода му на работа.

Как започна да се занимаваш с iOS?

С iOS се занимавам от почти 3 години.


 

Събитие на фокус:

iOS Animation & Custom Presentations

 

 


Какво те мотивира в работата ти?

Интересните задачи.

Кое е най-голямото техническо предизвикателство, с което си се сблъсквал?

Предвид факта, че съм се занимавал дълго време с хардуер и съм имал множество самозапалващи се чипове и платки, не мога да се сетя в момента. Борил съм се с много различни неща, но винаги съм успявал да намеря правилното решение.

Как разрешаваш техническите проблеми?

За да разрешиш даден проблем, най-важното е да се гмурнеш в предизвикателството. Това е начина, по който аз се справям. Скачам в дълбокото и не спирам докато не се получат нещата.

Какво би посъветвал всички, които сега започват да се занимават с iOS?

2 неща:

  1. Да се подготвят за много трудности и безсънни нощи.
  2. Да не се отказват, когато срещнат трудност.

Стани част от потребителската група iOSАбонирай се и ще ти изпращаме информация за всичко, което предстои в групата.

Визия: Личен архив

Прочети още:
„iOS платформата е надеждна и прогресивна среда за бърз старт на всеки мобилен проект“ – разговор за iOS с Иво Димитров
„Едно мобилно приложение трябва да е направено и тествано за крайния потребител. Всеки един детайл трябва да бъде на място“ – Стоян Симов

Share This